Dit vind ik toch wel het meest afschuwelijkste 'ding' uit dit gehele topic!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[ afbeelding ]
Slecht 189 dollar.
Voor meisjes heb je echt zoveel meer leuke dingen dan voor jongens.
Ja als iemand leuke gave jongenskleding heeft gevonden houd ik me aanbevolen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
jongenskleren (vanaf maat 128 ongeveer) zijn gewoon net als bij H&MAlleen dan met andere lettertjes erop.
ik ben gewoon teleurgesteld
Ja lief hequote:Op zondag 16 december 2007 11:23 schreef --Eveliene-- het volgende:
S_oepstengel, die schoentjes!(allebei!!)
Haha echt waar? Ik ben erg van de Britse en wat tuttige kleding.quote:Op zondag 16 december 2007 11:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel het meest afschuwelijkste 'ding' uit dit gehele topic!
Ik ben meer het sneakers/spijkerbroek/sweatshirt typequote:Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Haha echt waar? Ik ben erg van de Britse en wat tuttige kleding.Zelf loop ik ook het liefst in een pantalon met een blouse rond hoor.
hahaha, PV, ik begrijp je helemaal. Ik heb een H&M kerstjurkje laten hangen voor mijn dochtertje omdat ik het idd zonde vond alleen voor kerst. De prijs? 14,90.quote:Op zondag 16 december 2007 10:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
OMFG, wat een topic....
Meeste van de kleertjes die ik voorbij zie komen, vind ik echt afschuwelijk. Maarja, jullie mogen het mooi vinden hoor![]()
Ik snap alleen niet dat er zoveel geld aan wordt uitgegeven. En je maakt van je kleintje een soort aankleedpopje. Bovendien worden kleintjes nog wel eens vies tijdens het spelen/eten. Beetje zonde hé?
Mensen, ik voel me al schuldig tegenover de portemonnee als ik bij H&M iets koop.
Van de week zag ik iets geweldigs hangen bij H&M: een soort zwart jasje, glanzende zwarte voering en aan de buitenkant lichte krijtstreepjes. Wow! En ik vond hem te duur voor alleen met kerst enzo. ¤ 24,95
nee, praktisch gewoon.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Zo Kim!Hormonenaanval?!
![]()
Sommige dingen vind ik wel leuk, pippilangkousjurkje, een jasje (bruin met bloemen).
Maar wat is de lol van een rompertje van 50 euro? Je kind draagt het hoogstens een maand, schijt het vol en is er dan uitgegroeid. Of een T-shirtje met een polopaard erop. Echt, ik snap daar geen hout van.
Gaat het om het pimpen? Dat is de enige reden die ik kan bedenken.
Overigens hou ik zelf erg van mooie kleding en ben ik niet te beroerd daar geld aan uit te geven. Maar ik speel er niet meer me in de zandbak en groei er niet uit.
Of klink ik nu erg calvinistisch?
Jaaa! Alleen spijtig dat dat niet zoveel te vinden is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:02 schreef Noli. het volgende:
Ik vind zo'n jaren 50/60 stijl dan wel weer heel erg leuk.
Hm ja, komt in de buurt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:54 schreef Vivi het volgende:
Dit is wel iets voor jou BM, en dan in Gent ook nog :
http://www.josie.be/
zou jij je kind dat serieus aandoen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:27 schreef lily het volgende:
[..]
haha, een barbapappa jurk. Grappig
[ afbeelding ]
Die vind ik heel leuk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:33 schreef lily het volgende:
3 jongensvesten, 2 van Kenzo en 1 van Catimini
tussen de 60 en 80 euro dus te duur (vind ik) maar wel leuk (vind ik)
Die barbapapa vind ik niet zo heel leuk, maar die vintage/retrostijl wel!quote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou jij je kind dat serieus aandoen?(als het een meisje was dan he
)
Nou, dat dacht ik ook. Als je een gordijn met dessin uit de jaren '60/70 hebt (ik had de fabeltjeskrant op mijn kamer vroeger...quote:voor zúlke simpele modelletjes zijn de prijzen wel aan de behoorlijke kant
jaquote:Op woensdag 19 december 2007 18:23 schreef lady-wrb het volgende:
zou jij je kind dat serieus aandoen?(als het een meisje was dan he
)
wat lief ...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:34 schreef Moonah het volgende:
Post je nog eens een foto van mijn lievelingskindje?![]()
![]()
Ik heb ze...quote:Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef Brighteyes het volgende:
En wat te denken van Baby Uggs:
[ afbeelding ]
Ah ja, dat snap ik ook wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef lily het volgende:
[..]
wat lief ...
(vind ik zo "dubbel" aangezien ik zo ontzettend weinig reageer de laatste tijd)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |