Monnalisaquote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Baby Dior voor K-I-M.
[ afbeelding ]
maar £70,-
En dat grijze jasje...Welk merk was dat? Als ik dat aan husb laat zien krijgt Leonore het misschien wel voor kerst
Ow, ik wil ook een meisje!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:
[ afbeelding ]
Ooooh, dat is leuk!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:50 schreef --Eveliene-- het volgende:
[..]
Jottum heeft idd echt zulke leuke dingen!!
Ik was helemaal verliefd hierop:
[ afbeelding ]
Hebben ze het alleen voor kindjes van 1.40!!![]()
Isa heeft ook dezequote:Op donderdag 13 december 2007 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het hoeft ook niet perse couture te zijn. Modus vond een rammelaar van Olily al buitensporig.
heb ik dus ookquote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen volgens mij..
Nou geef ik voor mezelf ook niet om merkkleding dus dat scheelt volgens mij al
In de uitverkoop en nu nog slechts 50 pondquote:Op donderdag 13 december 2007 17:04 schreef --Eveliene-- het volgende:
Baby Dior voor K-I-M.
[ afbeelding ]
maar £70,-
En dat grijze jasje...Welk merk was dat? Als ik dat aan husb laat zien krijgt Leonore het misschien wel voor kerst
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:32 schreef --Eveliene-- het volgende:
Dior heeft zulke leuke jurkjes... maar de meeste zijn pas vanaf 4/5 jaar en dat is deze kerst dus nog te groot
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:39 schreef --Eveliene-- het volgende:
Dior kerstjurkje van Leonore
(En nee, dat is duidelijk niet mijn dochter, die is nog veeeeeeeeel kleiner)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb dat ook, het doet me echt nietsquote:Op donderdag 13 december 2007 19:44 schreef E.T. het volgende:
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen volgens mij..
Nou geef ik voor mezelf ook niet om merkkleding dus dat scheelt volgens mij al
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:58 schreef Belana het volgende:
[..]
ik heb dat ook, het doet me echt niets
sterker nog, als ik die fotootjes zie van die kindjes, dan denk ik: wat vreselijk die kindjes als kleine volwassenen aangekleed
Ik vind het een topic waar je veel te dure kleertjes moet posten. Dan kunnen we er met zn allen om lachen... Sommige van ons zullen misschien in een waas een keer iets veel te duurs hebben aangeschaft, en ook dat is een reden om die veel te dure aanschaf te posten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:11 schreef k_i_m het volgende:
Is dit eigenlijk een discussie topic, of een topic waarin men sec spullen post die ofwel veels te duur ofwel haske leuk zijn? Want in het laatste geval is het commentaar een beetje jammer van alle mensen die slechts komen melden dat ze het te duur en stom vinden. Natuurlijk is het meeste te duur en niet alles even leuk, maar zoek dan zelf iets wat wel leuk is, denk ik dan, ofzo.
Mod topic of hier maakt me niks uit. Discussie loopt nu toch al.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Als dit al aanstellen is, dan geef ik ook maar geen commentaar meer. Of was het anders geweest als ik dit in het mod-topic had geplaatst? Ik vind het gewoon jammer van het topic, that's all. Maar het is goed hoor, ik hou het wel voor me.
Helaas trapt mijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat jasje is adorable!!!!!!!!! Oh mijn God wat schattig!Wel beetje duur, maar hey de dollar staat op het moment laag dus die 160 dollar is wat zo'n 110 euro op he moment.
Positief bekijken he!
Die van mij keek me aan en begon te lachen. Hij zei niet eens wat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helaas trapt mijndaar mooi niet in..
Ik ook niet hoor, ik google op baby couture en klikte op een commercial link... toen vond ik dit allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Jelief het volgende:
Oh Sjeen die is schattig!
Ik moet bekennen dat ik echt geen idee heb waar ik dit soort dingen moet zoeken. Ik ben totaal geen merkentype .
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
Helemaal met k_i_m en Ticootje eens. Gewoon asociale belachelijk dure kleertjes showen!Ik durf te wedden dat ik vroeg of laat toch een keer zoeits heul duurs zal kopen voor kerst ofzo.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:52 schreef Sjeen het volgende:
Ook leuk
[ afbeelding ]
130 dollar...
Alleen de internationale verzendkosten32,50 dollar
Die wil ik ook voor Isa!!! Op verlanglijstje zet voor als papa weer naar VS gaatquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:46 schreef Aventura het volgende:
Ik was van de week in de Bijenkorf en daar hebben ze een hele afdeling met dit spul. Ik zag een heel lief Burberry-rokje met gesp, 80 euroIk hou wel van die semi-volwassen kleertjes. Moest ook meteen aan deze foto denken:
[ afbeelding ]Suri Cruise
Je weet dat je ook nog slippers bij het badjasje kan kopen he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu echt iets heel leuks gezien!!
[ afbeelding ]
Een badjassenset voor papa, mama en kleine...
kon je dat? De verleiding weerstaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef snoopy het volgende:
Ik stond gisteren per ongelukin de Oililywinkel (Kalvertoren Amsterdam) en alles is nu met 50% korting.
Ik heb de verleiding weerstaan maar dacht, ik deel het even mee
Ik heb al een paar minisokjes met Ferrari logo ingepakt voor je klaar liggen. Heb jij ff pech!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dit topic is zó fout voor mijn hebberigheid
Modus, als je nou op kraamvisite komt he, en ik krijg een dochter..krijg ik dan deze van je?![]()
![]()
!
[ afbeelding ]
Is dat couture dan, want dan heeft Emma een couture rammelaarquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu echt iets heel leuks gezien!!
[ afbeelding ]
Een badjassenset voor papa, mama en kleine...
Zo Kim!quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
Okee, dan zal ik overal eens nuttig gaan toevoegen dat ik dingen stom vind en verder niks. Kijken of dat de topics ten goede komt. Je ziet mij nergens zeggen dat mensen geen commentaar mogen geven, maar post dan ook iets wat je wél leuk vind, anders is de discussie zo snel klaar he?
.
ik doe er ook niet aan mee hoor, een spijkerbroek van 50 euro vind ik wild zat. eentje van 150 euro wordt net zo vuil bij het buitenspelen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
...Overigens hou ik zelf erg van mooie kleding en ben ik niet te beroerd daar geld aan uit te geven. Maar ik speel er niet meer me in de zandbak en groei er niet uit.
Of klink ik nu erg calvinistisch?
Nou vooruit dan, tis immers de gedachte die teltquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb al een paar minisokjes met Ferrari logo ingepakt voor je klaar liggen. Heb jij ff pech!.
Neehoor, stomme replies krijgen een stom antwoord. Dat doe ik al jaren elders op het forum zonder dat er hormonen aan te pas komen. Ik snap nog steeds niet zo goed waarom ik geen commentaar mag geven, maar die discussie is al klaar verderquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |