Mod topic of hier maakt me niks uit. Discussie loopt nu toch al.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:43 schreef k_i_m het volgende:
Als dit al aanstellen is, dan geef ik ook maar geen commentaar meer. Of was het anders geweest als ik dit in het mod-topic had geplaatst? Ik vind het gewoon jammer van het topic, that's all. Maar het is goed hoor, ik hou het wel voor me.
Helaas trapt mijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:53 schreef Silmarwen het volgende:
Dat jasje is adorable!!!!!!!!! Oh mijn God wat schattig!Wel beetje duur, maar hey de dollar staat op het moment laag dus die 160 dollar is wat zo'n 110 euro op he moment.
Positief bekijken he!
Die van mij keek me aan en begon te lachen. Hij zei niet eens wat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Helaas trapt mijndaar mooi niet in..
Ik ook niet hoor, ik google op baby couture en klikte op een commercial link... toen vond ik dit allemaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:54 schreef Jelief het volgende:
Oh Sjeen die is schattig!
Ik moet bekennen dat ik echt geen idee heb waar ik dit soort dingen moet zoeken. Ik ben totaal geen merkentype .
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 10:23 schreef Silmarwen het volgende:
Helemaal met k_i_m en Ticootje eens. Gewoon asociale belachelijk dure kleertjes showen!Ik durf te wedden dat ik vroeg of laat toch een keer zoeits heul duurs zal kopen voor kerst ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |