Wat een prachtig jurkje Ticoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze heb ik afgelopen weekend gekocht, voor het dopen van Jennifer.
quote:
Eh, nee sorry, ik koop het altijd "gewoon" in de winkel, ik heb geen creditcard namelijk (zelfbeschermingquote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Beaker het volgende:
@ Vivi weet jij ergens een online webshop waar ze Burberry kinderkleding verkopen....
En ja, ik vind Burberry ook geweldig![]()
![]()
En jij houdt niet eens van Burberryquote:Op maandag 3 maart 2008 22:15 schreef milagro het volgende:
http://uk.burberry.com/pws/ProductCategoryAttributeLink.ice?layout=departmenthome.layout&page=Childrenswear&paId=wc_dept&value=Childrenswear
op de USA site nog veel meer keus
http://www.burberryusaonl(...)p?categoryId=2119968
klopt, ik vind het fantasieloos spul voor kakwijven zonder sexdrivequote:
Hahaha er zit ook nog een te schattig broekje bi (helaas niet meer in de juiste kleur op de site)j:quote:Op maandag 3 maart 2008 21:42 schreef LadyS het volgende:
Stiemie, dat jasje is echt geweldig!!! Wanneer komt je schoonzus weer?![]()
Ja die bedolede ik, maar daar ben ik alleen geslaagd voor een trui en shirtjesquote:Op maandag 3 maart 2008 22:28 schreef p_iglet het volgende:
beaker in rotterdam heeft iig le cocochinelle ofzoiets in dat weena plaza ofzoiets redelijk wat burberry...
weet niet ofje die zaak bedoelde..
ooooh...quote:Op maandag 3 maart 2008 22:57 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hahaha er zit ook nog een te schattig broekje bi (helaas niet meer in de juiste kleur op de site)j:
[ afbeelding ]
Het scheelt echt zoveel met de Gap-kleding die je hier koopt. Het jasje is nu zelfs in de sale voor maar 20 dollar (volgens mij iets van 15 euro? ) Ik had zelfs een hele leuke gestreepte romper die nu afgeprijsd was naar 3 dollar![]()
Mijn schoonzusje is tot en met maandag in Nederland. En dan gaat mijn broertje volgende maand weer een keertje heen en weer
haha, wibra kom ik niet maar zeeman vind ik best leuk spul hebben dus kan best, alleen bij zeeman betaal je er een heel stuk minder voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:51 schreef moussy het volgende:
wat KD nou laat zien vind ik meer iets wibra, zeeman achtigs hebben
Daarom zeg ik al, ik vind het veels te duur, ga er geen geld aan uitgeven als ik het voor veel minder kan krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:58 schreef moussy het volgende:
Wat jij juist laat zijn zijn van die simpele dingetjes die je zo in elkaar jast als je een beetje kan naaien, best veel dingen eigenlijk die hier voorbij komen, maar dan heb je het merklabeltje niet he
Nee, het jurkje is trouwens binnen, hij is zoooo mooi.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:34 schreef k_i_m het volgende:
Wat een beeldig jurkje! Volgens mij krijg ik net een ontvangstbevestiging met jouw naam erop teruggemaild (ja, ik heb daar schoenen gekocht. ) heb jij toevallig ook iets ontvangen met een andere achternaam?
.
.
Ik zou bijna medelijden met Jennifer krijgenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, het jurkje is trouwens binnen, hij is zoooo mooi.
Ik baal er trouwens van dat ik die schoentjes niet heb gekocht, nu kan ik ze nergens meer vinden. Zo zie je maar weer, gewoon kopen als je het mooi vindt.
Nu moet ze maar de Ralph Lauren schoentjes eronder aan...![]()
Ik heb trouwens van mijn moeder een broekje van burberry gekregen, ik zal eens vragen waar ze die vandaan heeft.
Dankje voor die link, die site van urban baby runaway is echtquote:Op zondag 30 december 2007 11:25 schreef SHE het volgende:
Jedi baby
[ afbeelding ]
( Urban baby runway )
Lady S ik zie je reactie nu pasquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
ooooh...![]()
dat broekje is ook leuk
Denk je dat je broer zo een vestje mee wil nemen voor me?Dan ga ik je pm-en
Rompers voor 3 dollardas ook niet duur
Nee hoor, geen probleem, hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Lady S ik zie je reactie nu pas![]()
![]()
Het loopt allemaal een beetje anders nu omdat de vergunning voor mijn broetje weer uitgesteld is en omdat het qua werk ook niet echt een vetpot is daar op het moment. Ik heb dus geen idee wanneer hij gaat. In ieder geval is het allemaal wat mij betreft niet zeker genoeg om iets af te spreken. Ik hoop dat je het niet erg vindt?
nu vind ik ze niet grappig meer, maar eng.. het zullen waarschijnlijk wel voornamelijk zulke moeders zijn die ze kopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |