Mja, maar dan nog erg lastigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ontlastig eerder (kut, toch een woordgrap)
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef mcDavid het volgende:
Nemen we mee in MyAT.
Nee, auto. Heb gesprek bij een bedrijf daarquote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Niet met de trein hoop ik? Iets met mannen en wapens ofzo.
Bron?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Niet met de trein hoop ik? Iets met mannen en wapens ofzo.
Nu.nl.quote:
Dankje!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, succes Sjow!
Ik heb volgende week 2 borrels; donderdag van mijn huidige werkgever.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
we hebben een kerstlunch met *het team* volgende week.
Ik ken driekwart van de mensen niet eens, en ik heb er helemaal geen zin in ook
Dan ga je toch nietquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed afscheid nemen van ze dnaquote:Op donderdag 13 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 2 borrels; donderdag van mijn huidige werkgever.
Vrijdagavond van mijn oude werkgever.
quote:
Hebben wij afgelopen dinsdag al gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal best wel lukkenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed afscheid nemen van ze dna
quote:
Naja, en ze vonden me 'zenuwachtig'. Ja, vreemdquote:
Mijn werkgever is een detacheerder. Dit betekend dat zij opdrachten krijgen van klanten die zij vervullen met mensen die zij aan hebben genomen. Je wordt dus uitgenodigd voor een gesprek met een aantal andere kandidaten, zodat zij kunnen vergelijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
Maar je spreekt nu over thuis wachten en daarnet over "een huidige werkgever".
Ik ben eventjes verward
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.quote:
Die gesprekken oefen je vanzelfquote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gesprekken oefen je vanzelf
Dat klinkt iig positiefquote:Op donderdag 13 december 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Heb niet voor niets al 2 dagen cursus gehad (wv 1 met gesprekken).
Heb wel het gevoel dat ze goed investeren (qua opleiding/cursus) dus denk dat het zeker wel goed zal komen met me
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ookquote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer gaan uitleggen etc
Na 3x is die niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ook
zolang je detacheerder jou betaalt is dat jouw probleem niet echt natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.
Goed plan, en dat zeg ik dan zeg maar een week van tevoren hmm?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ook
Ja, waarom niet? Het hoeft niet acuut te zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, en dat zeg ik dan zeg maar een week van tevoren hmm?
Na 1x ook niet meerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Na 3x is die niet meer geloofwaardig
Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang je detacheerder jou betaalt is dat jouw probleem niet echt natuurlijk![]()
Gewoon laten zien dat je ergens enthousiast over bent, als dat zo isgemotiveerd overkomen en zo
Echt welquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Na 3x is die niet meer geloofwaardig
Maak er het beste van en doe vooral veel aan je studie, nu heb je de tijdquote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Enkel is het nooit leuk om 'op de bank' te zitten terwijl je eigenlijk gewoon voor 40u/wk aangenomen was/bent.
Toch denk ik dat ze het na 3x wel een keer zat zijn hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Blinde darm halen ze er lang niet altijd uit
Echt wel dat ze dat wel doenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Blinde darm halen ze er lang niet altijd uit
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel dat ze dat wel doenALs je eenmaal open bent, gaatie er uit ook. Stel je voor, volgende keer heb je buikpijn, is het WEL de blindedarm, zien ze dat litteken -> "Oh, litteken. Blindedarm zal het niet zijn dus"
Die gaat er WEL altijd uit
Zal. Maar als je eenmaal open ligt, gaatie er definitely uitquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kijken het vaak aan en, tenzij het acuut is, opereren ze liever niet.
Dan wel ja, als ze toch bezig zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal. Maar als je eenmaal open ligt, gaatie er definitely uit
Nee, UEFAcup is volgende weekpas hoor ik netquote:
Afgelopen 2 weken nietquote:
Opletten he, een DAG geen voetbalquote:Op donderdag 13 december 2007 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
mooi. Eeens een weekje geen voetbal.
Wishfull thinkingquote:Op donderdag 13 december 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opletten he, een DAG geen voetbal
Nou, voor jou dan even om het goed te maken: Van morgenmiddag tot zondagavond laat ben ik er nietquote:
het ligt aan jou. Je stinkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is er vanavond echt geen ruk te beleven op FOK!?
Alleen als je breedband hebtquote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik dacht dat je dat niet kon ruiken over internet?
Tapen, morgen op youtube. Ik ga slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook wel slapen maar ik moet eerst nog cammen met een dronken meisje!
Hállo! Ja hè? Nog 6 uur en 15 minuten. Ik vind de vrijdag echt vreselijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Het is maar goed dat je die ene letter niet hebt getypt Sjow.
Wat is er zo vreselijk aan de vrijdag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hállo! Ja hè? Nog 6 uur en 15 minuten. Ik vind de vrijdag echt vreselijk..
Die duurt zo lang, het is hier dan saai en rustig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er zo vreselijk aan de vrijdag?
Ook geen studenten die aan je kop zeuren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die duurt zo lang, het is hier dan saai en rustig.
Jah een paar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ook geen studenten die aan je kop zeuren?
Ja, dat is lekker inderdaad. Mijn zorgverzekeraar is nét gefuseerd met dat baggerbedrijf.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Gevoelige gegevens van tienduizenden op straat
Tsja, en nu maar hopen dat niemand er misbruik van gemaakt heeft.
Hoiquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie tijd om naar huis te gaan.
Ga er weer vandoor, fijne dag nog verder.
Volgens het persbericht niet:quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:
Fles, er wordt morgen weer gestaakt bij de NMBS denk ik...
Sinds wanneer luisteren belgen naar hun directie als ze willen stakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens het persbericht niet:
Directie NMBS-Groep roept op om géén verdere sociale acties te voeren
Volgende week vrijdag neem ik afscheid van de Zwaluw, dus dat is mijn laatste dag daarquote:
Ow k, ik had het gewoon vanochtend op het nieuws gehoordquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens het persbericht niet:
Directie NMBS-Groep roept op om géén verdere sociale acties te voeren
Dat heb ik een keer gedaan, en gelijk het probleem dat ik 's avonds niet meer kon slapenquote:
Ik moet idd nog afwachten hoe het vanavond gaatquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, en gelijk het probleem dat ik 's avonds niet meer kon slapen.
Dus vanavond maar wat eerder naar bed toe
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Top Gear is sponsored by Vredesteijn
Maar alleen het item van die Disco kende ik al.quote:
Die zijn idd lekkerquote:
ik heb altijd trek in iets als ik niets in huis heb.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die zijn idd lekker
Enkel ga ik geen snoep meer kopen iig. Heb nog genoeg liggen hier in de kast
Bijna.quote:
Strooigoed.quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik heb altijd trek in iets als ik niets in huis heb.
Wat heb jij voor lekkers??
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan is ook slapen.
Morgen weer drukke dag
quote:
Ik ben er nogquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:50 schreef mcDavid het volgende:
Waarom gaat iedereen hier altijd slapen als ik net wakker ben?
Waar ben je dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:50 schreef mcDavid het volgende:
Waarom gaat iedereen hier altijd slapen als ik net wakker ben?
In vergelijking met Fles zijn het watjes daarquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:52 schreef qu63 het volgende:
Fransen maken meeste treinkilometers
Fles heeft het gemiddelde wel hoog gehouden voor NL
Ja, ik heb ondanks alles wat iets met het spoor te maken heeft, uiteindelijk ergens vandaag alsnog mijn 50.000ste spoorkilometer mogen makenquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:52 schreef qu63 het volgende:
Fransen maken meeste treinkilometers
Fles heeft het gemiddelde wel hoog gehouden voor NL
Zeker tussen 8 en 15 u reden ongeveer alle treinen tussen Amsterdam en Eindhovenquote:
Oh, heet dat zo tegenwoordig? Dat dusquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:49 schreef Kuukske het volgende:
Balen Fles.
ja, en voorbij de switch naar Kerkradequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Das naar Aken?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja. De intelligentie van Heerlenaars wordt schromelijk overschat. Zelfs IK begrijp dit niet eens bijna
Que?
quote:
quote:
Ja, kan je wel boos op mij worden, maar weet jij wat ze bedoelen dan?quote:
Hier welquote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, hier?
Turrlijk!quote:
Zelfde, net wakkerquote:Op zondag 16 december 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel héWeinig nieuws hier.
En met jou?
Yep, rustig in mijn eentje. Echt geen zin in feesten oid.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor de eindejaarsdagen?
Kerstavond met mijn ma, zus, schoonbroer en hun kindquote:Op zondag 16 december 2007 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, rustig in mijn eentje. Echt geen zin in feesten oid.
En jij?
Ook rustig dusquote:Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kerstavond met mijn ma, zus, schoonbroer en hun kind
Oudejaar waarschijnlijk bij een collega.
Gewoon rustig eten... geen gefeest ofzo
Ah ja, ik wist dat we nog IETS aan het doen waren, maar ik kon er zo niet meer direct op komen. Bouwen, dat was het!quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook rustig dus
Hoest met het bouwen? Zit daar nog iets van vaart in?
Maar ja, nu wordt het wat kouder, dus nu kunnen we zeker tot half april niet verder hoorquote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef leonieke het volgende:
Vaart? Ja, er staat wel wat water in de kelder, maar dat krijg je natuurlijk als er nog geen dak op staat op het huis... Ale, eigenlijk dat er nog geen huis op de kelder staat, zo is het misschien beter omschreven.
Waarschijnlijk bij ouders vertoeven, en wanneer ik niet misselijk ben van de oliebollen na 12uur naar vrienden toequote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor de eindejaarsdagen?
Ik wacht idd op het heuglijke nieuws, jaquote:Op zondag 16 december 2007 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, nu wordt het wat kouder, dus nu kunnen we zeker tot half april niet verder hoor
Ze kunnen prima werken toch van de weekquote:Op zondag 16 december 2007 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wacht idd op het heuglijke nieuws, ja
Straks gaan ze weer staken, net als dat ongedierte van de spoorwegenquote:Op zondag 16 december 2007 12:57 schreef leonieke het volgende:
Dat dacht ik ook, marc, dat dacht ik ook... Maar af en toe is een verrassing leuk meegenomen he
En huis en een lange vakantiequote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef leonieke het volgende:
tjah, we hebben niet voor niets onze twee kerstwensen goed uitgezocht
de ArenA is nou niet echt de binnenstad hequote:Op zondag 16 december 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, eitje
door die stakende KUT wouten was er geen voetbal
Dan ga je gewoon ergens anders heenquote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
zo Yns is weer in Utrecht, maar of ik er echt blij mee ben
dan moet ik me eerst weer tof beginnen te voelenquote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon ergens anders heen
In het mooie Limburg.quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik me eerst weer tof beginnen te voelen
daar kom ik net vandaanquote:
quote:
nope, eerst 2 weken vakantie ofzoquote:Ga je dan fulltime aan het werk?
willen wel, kunnen nietquote:
Een eigen bedrijf?quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
[..]
nope, eerst 2 weken vakantie ofzo
En dan reïntegreren!
Dus op mn gemak uitzoeken wat ik precies wil que werk/studie
Misschien wel een eigen bedrijf opzetten ofzo
Doe je dan wel voorzichtig?quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
willen wel, kunnen niet
moet morgen weer werken
maar ben nog niet echt beter ben ik bang
Dat is onderdeel van het leuk zijnquote:Op zondag 16 december 2007 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een eigen bedrijf?leuk lijkt me dat.
uhm nouja ook een flinke verantwoordlijkheid.
Moet je liggen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het leuk zijn
Ik heb alleen nog geen idee wat voor een bedrijf het dan zou worden
quote:
dat is een bijbaantjequote:je wil niets met je rijbewijs? Waarom heb je die dan gehaald, voor een paar jaartjes werk?
Já! Dat heb ik vandaag ook!quote:Op maandag 17 december 2007 07:47 schreef leonieke het volgende:
De laatste maandag van het jaar dat ik moet werken
Goeiemorgen
Heerlijk gevoel, hé?quote:
Maar het is wel handig als je op die manier een half uurtje langer hebt kunnen slapen omdat de wekker niet afliepquote:Op maandag 17 december 2007 08:46 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens
Wakker worden en er dan achterkomen dat je geen stroom hebt schiet niet op
Super indeed. Maar de tijd mag van mij nu écht vliegen. Duurt allemaal veels te langquote:
Ahá. Oké.quote:Op maandag 17 december 2007 09:23 schreef BrandX het volgende:
Sinds nu?
Het kerstgevoel heb ik dit jaar ook niet echt. Wel blij dat ik 2 weken vakantie hebquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Ynske het volgende:
hier mist het kerstgevoel compleet
vroeger leefde je van vakantie naar vakantie, nu staat hij ineens voor de deur, maar dan als een dag als alle anderen gewoon werken
Wat gaat de tijd hard hè? Bijna een jaar geleden ontmoette ik JD.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef leonieke het volgende:
Het kerstgevoel heb ik dit jaar ook niet echt. Wel blij dat ik 2 weken vakantie hebmaar de sfeer is er dit jaar (nog) niet.
Vorig jaar ben ik mijn trouwkleed gaan zoeken in Polen in de kerstvakantie... ook weeral een jaar voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |