quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:00 schreef Kuukske het volgende:
Het is maar goed dat je die ene letter niet hebt getypt Sjow.
Wat is er zo vreselijk aan de vrijdag?quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hállo! Ja hè? Nog 6 uur en 15 minuten. Ik vind de vrijdag echt vreselijk..
Die duurt zo lang, het is hier dan saai en rustig.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is er zo vreselijk aan de vrijdag?
Ook geen studenten die aan je kop zeuren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die duurt zo lang, het is hier dan saai en rustig.
Jah een paar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ook geen studenten die aan je kop zeuren?
Ja, dat is lekker inderdaad. Mijn zorgverzekeraar is nét gefuseerd met dat baggerbedrijf.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:02 schreef Sjowhan het volgende:
Gevoelige gegevens van tienduizenden op straat
Tsja, en nu maar hopen dat niemand er misbruik van gemaakt heeft.
Hoiquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
Mooie tijd om naar huis te gaan.
Ga er weer vandoor, fijne dag nog verder.
Volgens het persbericht niet:quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:
Fles, er wordt morgen weer gestaakt bij de NMBS denk ik...
Sinds wanneer luisteren belgen naar hun directie als ze willen stakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens het persbericht niet:
Directie NMBS-Groep roept op om géén verdere sociale acties te voeren
quote:
Volgende week vrijdag neem ik afscheid van de Zwaluw, dus dat is mijn laatste dag daarquote:
Ow k, ik had het gewoon vanochtend op het nieuws gehoordquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens het persbericht niet:
Directie NMBS-Groep roept op om géén verdere sociale acties te voeren
Dat heb ik een keer gedaan, en gelijk het probleem dat ik 's avonds niet meer kon slapenquote:
Ik moet idd nog afwachten hoe het vanavond gaatquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer gedaan, en gelijk het probleem dat ik 's avonds niet meer kon slapen.
Dus vanavond maar wat eerder naar bed toe
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
Top Gear is sponsored by Vredesteijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |