Mja, maar dan nog erg lastigquote:Op woensdag 12 december 2007 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ontlastig eerder (kut, toch een woordgrap)
quote:Op donderdag 13 december 2007 00:49 schreef mcDavid het volgende:
Nemen we mee in MyAT.
Nee, auto. Heb gesprek bij een bedrijf daarquote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Niet met de trein hoop ik? Iets met mannen en wapens ofzo.
Bron?quote:Op donderdag 13 december 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Niet met de trein hoop ik? Iets met mannen en wapens ofzo.
Nu.nl.quote:
Dankje!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ah, succes Sjow!
Ik heb volgende week 2 borrels; donderdag van mijn huidige werkgever.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
we hebben een kerstlunch met *het team* volgende week.
Ik ken driekwart van de mensen niet eens, en ik heb er helemaal geen zin in ook
Dan ga je toch nietquote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed afscheid nemen van ze dnaquote:Op donderdag 13 december 2007 12:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 2 borrels; donderdag van mijn huidige werkgever.
Vrijdagavond van mijn oude werkgever.
quote:
Hebben wij afgelopen dinsdag al gehad.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal best wel lukkenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed afscheid nemen van ze dna
quote:
Naja, en ze vonden me 'zenuwachtig'. Ja, vreemdquote:
Mijn werkgever is een detacheerder. Dit betekend dat zij opdrachten krijgen van klanten die zij vervullen met mensen die zij aan hebben genomen. Je wordt dus uitgenodigd voor een gesprek met een aantal andere kandidaten, zodat zij kunnen vergelijken.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:07 schreef leonieke het volgende:
Maar je spreekt nu over thuis wachten en daarnet over "een huidige werkgever".
Ik ben eventjes verward
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.quote:
Die gesprekken oefen je vanzelfquote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.
Dat weet ik ookquote:Op donderdag 13 december 2007 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gesprekken oefen je vanzelf
Dat klinkt iig positiefquote:Op donderdag 13 december 2007 16:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook. Heb niet voor niets al 2 dagen cursus gehad (wv 1 met gesprekken).
Heb wel het gevoel dat ze goed investeren (qua opleiding/cursus) dus denk dat het zeker wel goed zal komen met me
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ookquote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer gaan uitleggen etc
Na 3x is die niet meer geloofwaardigquote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ook
zolang je detacheerder jou betaalt is dat jouw probleem niet echt natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef Sjowhan het volgende:
Inderdaad. Enkel moet het niet langer worden omdat toevallig iemand met meer ervaring (en waarschijnlijk meer gesprekken gehad heeft, en daardoor minder zenuwachtig is) steeds aangenomen wordt.
Goed plan, en dat zeg ik dan zeg maar een week van tevoren hmm?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg dat je een blinde darmontsteking hebt, dat werkt bij mij ook
Ja, waarom niet? Het hoeft niet acuut te zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, en dat zeg ik dan zeg maar een week van tevoren hmm?
Na 1x ook niet meerquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Na 3x is die niet meer geloofwaardig
Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang je detacheerder jou betaalt is dat jouw probleem niet echt natuurlijk![]()
Gewoon laten zien dat je ergens enthousiast over bent, als dat zo isgemotiveerd overkomen en zo
Echt welquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Na 3x is die niet meer geloofwaardig
Maak er het beste van en doe vooral veel aan je studie, nu heb je de tijdquote:Op donderdag 13 december 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Enkel is het nooit leuk om 'op de bank' te zitten terwijl je eigenlijk gewoon voor 40u/wk aangenomen was/bent.
Toch denk ik dat ze het na 3x wel een keer zat zijn hoor!quote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Blinde darm halen ze er lang niet altijd uit
Echt wel dat ze dat wel doenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
Blinde darm halen ze er lang niet altijd uit
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt wel dat ze dat wel doenALs je eenmaal open bent, gaatie er uit ook. Stel je voor, volgende keer heb je buikpijn, is het WEL de blindedarm, zien ze dat litteken -> "Oh, litteken. Blindedarm zal het niet zijn dus"
Die gaat er WEL altijd uit
Zal. Maar als je eenmaal open ligt, gaatie er definitely uitquote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze kijken het vaak aan en, tenzij het acuut is, opereren ze liever niet.
Dan wel ja, als ze toch bezig zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal. Maar als je eenmaal open ligt, gaatie er definitely uit
Nee, UEFAcup is volgende weekpas hoor ik netquote:
Afgelopen 2 weken nietquote:
Opletten he, een DAG geen voetbalquote:Op donderdag 13 december 2007 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
mooi. Eeens een weekje geen voetbal.
Wishfull thinkingquote:Op donderdag 13 december 2007 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Opletten he, een DAG geen voetbal
Nou, voor jou dan even om het goed te maken: Van morgenmiddag tot zondagavond laat ben ik er nietquote:
het ligt aan jou. Je stinkt.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:45 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is er vanavond echt geen ruk te beleven op FOK!?
Alleen als je breedband hebtquote:Op donderdag 13 december 2007 22:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]ik dacht dat je dat niet kon ruiken over internet?
Tapen, morgen op youtube. Ik ga slapenquote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik wil ook wel slapen maar ik moet eerst nog cammen met een dronken meisje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |