En huis en een lange vakantiequote:Op zondag 16 december 2007 13:00 schreef leonieke het volgende:
tjah, we hebben niet voor niets onze twee kerstwensen goed uitgezocht
de ArenA is nou niet echt de binnenstad hequote:Op zondag 16 december 2007 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, eitje
door die stakende KUT wouten was er geen voetbal
Dan ga je gewoon ergens anders heenquote:Op zondag 16 december 2007 19:30 schreef Ynske het volgende:
zo Yns is weer in Utrecht, maar of ik er echt blij mee ben
dan moet ik me eerst weer tof beginnen te voelenquote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon ergens anders heen
In het mooie Limburg.quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik me eerst weer tof beginnen te voelen
daar kom ik net vandaanquote:
quote:
nope, eerst 2 weken vakantie ofzoquote:Ga je dan fulltime aan het werk?
willen wel, kunnen nietquote:
Een eigen bedrijf?quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
[..]
nope, eerst 2 weken vakantie ofzo
En dan reīntegreren!
Dus op mn gemak uitzoeken wat ik precies wil que werk/studie
Misschien wel een eigen bedrijf opzetten ofzo
Doe je dan wel voorzichtig?quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
willen wel, kunnen niet
moet morgen weer werken
maar ben nog niet echt beter ben ik bang
Dat is onderdeel van het leuk zijnquote:Op zondag 16 december 2007 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een eigen bedrijf?leuk lijkt me dat.
uhm nouja ook een flinke verantwoordlijkheid.
Moet je liggen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het leuk zijn
Ik heb alleen nog geen idee wat voor een bedrijf het dan zou worden
quote:
dat is een bijbaantjequote:je wil niets met je rijbewijs? Waarom heb je die dan gehaald, voor een paar jaartjes werk?
Já! Dat heb ik vandaag ook!quote:Op maandag 17 december 2007 07:47 schreef leonieke het volgende:
De laatste maandag van het jaar dat ik moet werken
Goeiemorgen
Heerlijk gevoel, hé?quote:
Maar het is wel handig als je op die manier een half uurtje langer hebt kunnen slapen omdat de wekker niet afliepquote:Op maandag 17 december 2007 08:46 schreef marcb1974 het volgende:
Smorgens
Wakker worden en er dan achterkomen dat je geen stroom hebt schiet niet op
Super indeed. Maar de tijd mag van mij nu écht vliegen. Duurt allemaal veels te langquote:
Ahá. Oké.quote:Op maandag 17 december 2007 09:23 schreef BrandX het volgende:
Sinds nu?
Het kerstgevoel heb ik dit jaar ook niet echt. Wel blij dat ik 2 weken vakantie hebquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef Ynske het volgende:
hier mist het kerstgevoel compleet
vroeger leefde je van vakantie naar vakantie, nu staat hij ineens voor de deur, maar dan als een dag als alle anderen gewoon werken
Wat gaat de tijd hard hč? Bijna een jaar geleden ontmoette ik JD.quote:Op maandag 17 december 2007 09:25 schreef leonieke het volgende:
Het kerstgevoel heb ik dit jaar ook niet echt. Wel blij dat ik 2 weken vakantie hebmaar de sfeer is er dit jaar (nog) niet.
Vorig jaar ben ik mijn trouwkleed gaan zoeken in Polen in de kerstvakantie... ook weeral een jaar voorbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |