ja, en voorbij de switch naar Kerkradequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
Das naar Aken?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja. De intelligentie van Heerlenaars wordt schromelijk overschat. Zelfs IK begrijp dit niet eens bijna
Que?
quote:
quote:
Ja, kan je wel boos op mij worden, maar weet jij wat ze bedoelen dan?quote:
Hier welquote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef leonieke het volgende:
Alles goed, hier?
Turrlijk!quote:
Zelfde, net wakkerquote:Op zondag 16 december 2007 12:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel héWeinig nieuws hier.
En met jou?
Yep, rustig in mijn eentje. Echt geen zin in feesten oid.quote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor de eindejaarsdagen?
Kerstavond met mijn ma, zus, schoonbroer en hun kindquote:Op zondag 16 december 2007 12:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, rustig in mijn eentje. Echt geen zin in feesten oid.
En jij?
Ook rustig dusquote:Op zondag 16 december 2007 12:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kerstavond met mijn ma, zus, schoonbroer en hun kind
Oudejaar waarschijnlijk bij een collega.
Gewoon rustig eten... geen gefeest ofzo
Ah ja, ik wist dat we nog IETS aan het doen waren, maar ik kon er zo niet meer direct op komen. Bouwen, dat was het!quote:Op zondag 16 december 2007 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook rustig dus
Hoest met het bouwen? Zit daar nog iets van vaart in?
Maar ja, nu wordt het wat kouder, dus nu kunnen we zeker tot half april niet verder hoorquote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef leonieke het volgende:
Vaart? Ja, er staat wel wat water in de kelder, maar dat krijg je natuurlijk als er nog geen dak op staat op het huis... Ale, eigenlijk dat er nog geen huis op de kelder staat, zo is het misschien beter omschreven.
Waarschijnlijk bij ouders vertoeven, en wanneer ik niet misselijk ben van de oliebollen na 12uur naar vrienden toequote:Op zondag 16 december 2007 12:18 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor de eindejaarsdagen?
Ik wacht idd op het heuglijke nieuws, jaquote:Op zondag 16 december 2007 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, nu wordt het wat kouder, dus nu kunnen we zeker tot half april niet verder hoor
Ze kunnen prima werken toch van de weekquote:Op zondag 16 december 2007 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wacht idd op het heuglijke nieuws, ja
Straks gaan ze weer staken, net als dat ongedierte van de spoorwegenquote:Op zondag 16 december 2007 12:57 schreef leonieke het volgende:
Dat dacht ik ook, marc, dat dacht ik ook... Maar af en toe is een verrassing leuk meegenomen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |