En heb je de bak eronder gezien die de sneeuw opvangt? Lijkt op zo'n trechter die je doet rond de nek van een hond of een kat!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Ziet het volgende:
wat een maffe boom zeg
(nee ik heb niet geblowd,
ik ben gewoon verbaasd)
kan, als het een herhaling is van de tv makelaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
is dat joris op rtl 8????
welke gast?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
Kun je tellen ?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[COS # 3004] het wachten was op... Bob
Deze was eerder
Maar wie is Joris in het verhaal want nu zie ik hem nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
[..]
kan, als het een herhaling is van de tv makelaar.
Dat was gisteren ook al.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
Joris zijn vriendin bekijkt huizen, en Joris is daar steeds bij.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Maar wie is Joris in het verhaal want nu zie ik hem niet
De vriend van Annemarijn, die blonde die op Annet (BB) lijkt.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(vm=/pr(...)0.De_TV_Makelaar.xmlquote:Op woensdag 12 december 2007 22:27 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja, anders doen ze ff zo'n saaierd er inquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
Luc met een koffer! Luc de nieuwe miljonair?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
L2 zal nog wel een tijdje blijven, hij heeft koffers met kleren bij zich
[ afbeelding ]
Skattie, Annemarijn zoekt een woning en Joris zorgt ervoor dat we van zijn mooie koppie mogen genieten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:29 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat doet hij daar en wie is de griet?
Welja. Die party animal heeft zijn plekje wel verdiend iddquote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef mazaru het volgende:
Luc met een koffer! Luc de nieuwe miljonair?
OMG, het blijft een pauperstel.quote:
Je bezorgt me echt een slechte nachtrust.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
L2 zal nog wel een tijdje blijven, hij heeft koffers met kleren bij zich
[ afbeelding ]
Dat was idd Joris. nog even 10 minuten gekeken..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
Ja, ja, mij een beetje de schuld gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bezorgt me echt een slechte nachtrust.
Mooi!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Annemarijn zoekt een woning en Joris zorgt ervoor dat we van zijn mooie koppie mogen genieten.
Misschien zijn ze koningsgezind?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef juliaatje het volgende:
Waarom is de redactie toch altijd zo pro Brian en Amanda, terwijl Huub, Jaap en Lieke voor de beste tv zorgen en de grootste fan-base hebben!!!
En toen was het afgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Good evening all yah people. Nice musik [ afbeelding ]
quote:
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauzequote:Op woensdag 12 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
En toen was het afgelopen.![]()
Of is t pauze?
Het was een leuk optreden maar dit was het geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauze
Ik moet toch iemand de schuld geven.....oooh wacht even, we hebben ook dat manipulerende kutwijf van een Flens nog.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja, mij een beetje de schuld geven
Late we hopen dat het afgelopen is, na 3 nummers had ik het wel gehad en viel ik bijna in slaap.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik hou d'r wel vanquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Late we hopen dat het afgelopen is, na 3 nummers had ik het wel gehad en viel ik bijna in slaap.
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik hetquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heee kut, net een leuk optreden (lijkt me) gemist
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester. Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Kweetniet. T lijkt afgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een gastspeler.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik het![]()
Maar komt die Luc echt als speler?
wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik het![]()
Maar komt die Luc echt als speler?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester. Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Graag voor 12 uur, stuur je script snel naar de redactiequote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Kweetniet. T lijkt afgelopen.
Of toch niet?![]()
Mij maakt het niet uit, maar t is óf spelen, óf wegwezen. Want dan kunnen we nog wel wat gezeik verwachten denk ik.
Rotterdam bedoelt hij?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
???
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoortquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Luc door de bocht, maar wèèr verkeerd...
Gelukkig maar, ik zag hem rommelen met een koffer en hij liep wat nerveus rond.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een gastspeler.
Een gast speler kan geen back-up gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef diedirk het volgende:
Ik snap er nisk van doet?
Wat doet die Luc daar nu nog steeds?
Hij doet helemaal niks, maakt geen ruzie....niks echt een boring saaie vent.
Of zou Brian, die moet winnen soms een extra back-up moeten krijgen....
Hey ruud...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het toch Rotterdam?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
???
http://www.zuurkool.com/rotterdammerts-opgelet-deel-2/quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoort
Ja, funnyquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt Amsterdam. Leuk hè
Doe maar een jointquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hey ruud...
wil je een joint, een snuif of wat paddo's?
Deelder zou zeggen: "Ik?? Van 020???? Krijg de................quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoort
(Nachtburgermeester van Amsterdam)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester.
Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Maar dat weet LL nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeester van Amsterdam)
Dat was Herman Brood, er is nog geen vervanger , vacature staat nog steeds open.
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Huub stelt voor om Lieke tot zaterdag met rust te laten. Lieke zegt dat ze geen datum wil vastzetten en ruimte nodig heeft.
pleurisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Deelder zou zeggen: "Ik?? Van 020???? Krijg de................
DIt mag ook. Iedereen lekker in de chill en Lieke en Huub weer machtstrijd boven. Beetje alcohol, jointje, en dan de discussie beginnen. Top!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Graag voor 12 uur, stuur je script snel naar de redactie
Zeg ik, Huub moet naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Meganog het volgende:
Huub probeert wat te forceren. Hij heeft het er moeilijk mee. Hij kan niet zo lang met zo'n rotgevoel rondlopen.
Huub trekt het niet.
't Is verdomd lastig in één huis, ja. Maar Huub kan ook even proberen om zo min mogelijk aandacht te geven. Hoe meer ie aandringt, hoe meer ze hem af zal stoten.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?
Moet wel een echte Amsterdammer zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeester van Amsterdam)
Dat was Herman Brood, er is nog geen vervanger , vacature staat nog steeds open, iets voor Huub?![]()
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudquote:
En dat is precies waar Lieke op uit is..quote:
Zaterdag wellicht?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Lieke lijkt inmiddels wel weer lekker aan te sluiten bij Amanda en Brian, of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Ooit gehoord van liefde?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudZe kijken niet zo nauw daar geloof ik, als er maar haar op zit
De druk bouwt zich op, lijkt op de situatie precies een jaar geleden. Aanloop naar het (vooraf opgenomen) Kerstdiner .... Grote knaller met Natasia en Nathanael......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brood was van multi-stedelijke afkomst, behalve Rotterdam :-)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef kit2u het volgende:
herman brood was geen amsterdammer.
Toch had hij iets met Amsterdamse grond.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef kit2u het volgende:
herman brood was geen amsterdammer.
Dat doet Huub in dit geval toch echt zelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En dat is precies waar Lieke op uit is..
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.
Huub kan hier niet mee omgaan. En dramt door.
Shit BSOL, dat belooft wat (misschien al voor de streams vannacht, die ik niet live ga meemaken.....)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De druk bouwt zich op, lijkt op de situatie precies een jaar geleden. Aanloop naar het (vooraf opgenomen) Kerstdiner .... Grote knaller met Natasia en Nathanael......
Precies..ze is nog steeds straf aan het uitdelen....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Lieke voelt zich prettig als \Huub zich kut voelt.
En dat vind ik dan weer zo'n kutopmerking. Ik snap heel goed dat Huub het er moeilijk mee heeft, maar hij moet het gewoon geen beslissing forceren bij Lieke en dan zegt hij zoiets doms. En van Lieke vindt ik ik het dan weer zo stom dat ze de hand van Huub weg duwt als hij even oer haar rug wrijft.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Huub: de dag dat ik het met een ander doe is een stuk dichterbij dan dat zij (Lieke) het met een ander doet.
Snap niks meer van dat mens.Gisteren werd ze nog uitgescholden door Amanda en Brian en nu aardig doen.En tegen Huub zeikt ze maar door.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke lijkt inmiddels wel weer lekker aan te sluiten bij Amanda en Brian, of zie ik dat verkeerd
Die vriendschap is volgens mij wel weer redelijk in tact. Huub wil meer. Warmte, aandacht bla blaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...
Hij wil gewoon vriendschap.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...
Het probleem van Huub is dat hij geen tegenspraak duld. Lieke heeft het gewoon gehad met hem, is zijn arrogante houding en psychische geweld meer dan zat. Het wordt eindelijk eens tijd dat Huub gaat begrijpen, dat DGK niet alleen uit hem bestaat. Van mij mag hij zaterdag ook lekker thuis blijvenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.
Huub kan hier niet mee omgaan. En dramt door.
Volgens mij zei Huub net tegen Lieke dat het toch mogelijk moet zijn met elkaar door één deur te kunnen, dus ging het volgens mij over vriendschap.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die vriendschap is volgens mij wel weer redelijk in tact. Huub wil meer. Warmte, aandacht bla bla
Dat is Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer zo'n kutopmerking. Ik snap heel goed dat Huub het er moeilijk mee heeft, maar hij moet het gewoon geen beslissing forceren bij Lieke en dan zegt hij zoiets doms. En van Lieke vindt ik ik het dan weer zo stom dat ze de hand van Huub weg duwt als hij even oer haar rug wrijft.
Ik bedoel meer dat Lieke hoopt dat Huub zaterdag weg blijft..dan is voor haar het probleem (=Huub) opgelost..Jaap moet dan wel met haar bonden om in de kooi te kunnen blijven en Lieke zit dan ook goed..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat doet Huub in dit geval toch echt zelf.
Is het nou echt zo moeilijk om nog een paar dagen ritme te geven, zeker nu de verhoudingen weer wat normaler worden?
Als ze aardig doet tegen de anderen, dan valt het niet aardig doen tegen Huub meer op, en dus komt het kwetsen ook meer aan, iedereen mag haar knuffelen en Huub niet. |Straf voor Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap niks meer van dat mens.Gisteren werd ze nog uitgescholden door Amanda en Brian en nu aardig doen.En tegen Huub zeikt ze maar door.
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan....quote:
Zit ik ook op te wachten. zou die nog komen??quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Jippie ze gaan weg.Gooi nu de popo er maar in.
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub net tegen Lieke dat het toch mogelijk moet zijn met elkaar door één deur te kunnen, dus ging het volgens mij over vriendschap.
Oh, staat die op de planning voor vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten. zou die nog komen??
en dat snap ik niet, want als ze dan besluit niet op vriendschappelijke basis verder te willen, blijft er nog maar één optie over, tegen Huub spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan.............
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan.............
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........
He, dan eindelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Jensen komt nu ?
Doe je even een strikje in je haar zodat we je herkennenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Luc denkt dat Deal or No Deal een reality show is en dat dat meisje nu VAN dat shoow is... Alsof iedereen haar daarmee erkent/kent. Nou jongens ik ga vrijdag naar de Miljoenenjacht dus ik zal voortaan gaag willen gerefereerd worden als die van de Miljoenenjacht!Belachelijk kan Luc soms zijn.
(Nachtburgermeesters)quote:
Ik ben bang dat de popo niet helemaal een succes is voor Huub. Daarom wachten ze tot volgende week, na zijn 8-uur.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Jippie ze gaan weg.Gooi nu de popo er maar in.
Dat geeft het feit dat hij haar geen ruimte wil geven ook aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........
Ik vind flensjes lekker maar sommige niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Jensen komt nu ?
Sinterklaas uit Spanjequote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeesters)
Herman Brood uit Zwolle.
Jules Deelder uit Rotterdam
Huub Van Ballegooij uit Oldenzaal.
Hij is wel aanhankelijk. Valt wat over te zeggen toch, door Lieke? Doet ze niet. Ze communiceert slechtquote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe je even een strikje in je haar zodat we je herkennen
Wat is miljoenenjacht eigenlijk?
We zullen zien, ik zou juist denken dat het geen succes voor Huub was, ze hem er juist sneller in zouden gooien.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de popo niet helemaal een succes is voor Huub. Daarom wachten ze tot volgende week, na zijn 8-uur.
Lulletje rozenwater die geen stelling durft te nemen wanneer het heftig wordt.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Luc lijkt wel gemummificeerd met die witte koltrui van 'm.
Ook dat doet Huub zelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dat Huub nu zo kruipt voor haar geeft Lieke een goed gevoel. Het geeft haar het idee dat ze hem de baas is.
En zeker voor de 8 uur, om hem nog even een extra zetje te geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
We zullen zien, ik zou juist denken dat het geen succes voor Huub was, ze hem er juist sneller in zouden gooien.
Precies! lieke wil er nu nog helemaal geen uitspraken over doen en daarom denk ik dat ze er op uit is dat Huub zaterdag weg blijft na zijn 8 uur...ze wacht af...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dat snap ik niet, want als ze dan besluit niet op vriendschappelijke basis verder te willen, blijft er nog maar één optie over, tegen Huub spelen
Het verschil is dat Huub ruimschoots durft toe te geven dat hij fout zit. Lieke's ego laat dat niet toe. Die blijft liever hangen in de slachtofferrol.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind flensjes lekker maar sommige niet.Vergeet dat maar
Huub is inderdaad aanhankelijk en lijfelijk..kijk maar hoe hij met zijn broer en vader om gaat..en met Silvia was hij ook vaak aan het knuffelen..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij is wel aanhankelijk. Valt wat over te zeggen toch, door Lieke? Doet ze niet. Ze communiceert slecht
Ik denk dat er weinig mensen zijn die zo vaak toegeven dat ze fout zitten als Huub. Soms is dat ook wel een maniertje om jezelf alles te veroorloven...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub ruimschoots durft toe te geven dat hij fout zit. Lieke's ego laat dat niet toe. Die blijft liever hangen in de slachtofferrol.
kutscript.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:16 schreef Mokum020 het volgende:
Luc Lammetjesthee zijn gevoel voor Selene is niet helemaal echt...
goh...
Ramses was het.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeesters)
Herman Brood uit Zwolle.
Jules Deelder uit Rotterdam
Huub Van Ballegooij uit Oldenzaal.
quote:
en Lieke is dat helemaal niet, de afgelopen maanden heb ik zo vaak gezien dat als ze weer eens een discussie hadden gehad en huub slaat zijn armen om haar heen, dat Lieke dan gewoon haar armen langs haar zij laat hangen, ik vind dat triest om te zien.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub is inderdaad aanhankelijk en lijfelijk..kijk maar hoe hij met zijn broer en vader om gaat..en met Silvia was hij ook vaak aan het knuffelen..
Die indruk krijg ik ook weleens bij hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
[..]
Soms is dat ook wel een maniertje om jezelf alles te veroorloven...
Lieke is ff uitgeluld met hem. Ze heeft wel een paar maanden zich laten controleren en besturen door hem.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub ruimschoots durft toe te geven dat hij fout zit. Lieke's ego laat dat niet toe. Die blijft liever hangen in de slachtofferrol.
Het is weer afwachten op VV wat Roekie daar zelf van vindquote:Op woensdag 12 december 2007 23:17 schreef schatje het volgende:
Lulletje rozenwater wil Roekie.
het is een net als een slecht boek...die lees je ook nietquote:Op woensdag 12 december 2007 23:18 schreef 2live het volgende:
[..]
kutscript.blader eens naar de laatste bladzijde hoe het afloopt.
Ja, met Netty.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian tegen Luc: jij hebt niet echt ooit een lnge raltie gehad toch?"
Luc:"nou ja een keer 2,5 jaar"
Brian:"ja zie je je kan er niks aan doen, je weet er niets van!"
Heeft Brian ooit een relatie zo lang gehad?
Wifebeater is specialist op het gebied van relatie's, douchebakken en glazen deuren .......quote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef petraa het volgende:
Jezus LL krijgt relatie advies van Wifebeater.
Vanavond was weer emoBrian op tv. Walgelijk hoe die gast neergezet wordt als je hebt gezien wat wij hebben gezien.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:21 schreef Meganog het volgende:
Ook Luc gaat op audientie bij Koning Brian om van zijn tips en verhalen over de omgang met vrouwen te kunnen profiteren.
Het wordt tijd dat Brian geld gaat vragen voor zijn nuttige consults.
Hij moet een uitgever gaan zoeken voor zijn boek: 'How to put your woman under the cold shower.'quote:Op woensdag 12 december 2007 23:21 schreef Meganog het volgende:
Ook Luc gaat op audientie bij Koning Brian om van zijn tips en verhalen over de omgang met vrouwen te kunnen profiteren.
Het wordt tijd dat Brian geld gaat vragen voor zijn nuttige consults.
Ik denk meer dat het niet alleen Huub is, maar zo'n beetje alles wat er heeft afgespeeld. Nu ze meer aanspraak heeft voelt zich bevrijdt ofzo. Vandaar dat ze zich ook zo vast klemde aan Selene.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:20 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke is ff uitgeluld met hem. Ze heeft wel een paar maanden zich laten controleren en besturen door hem.
Maar dat dringt niet echt door bij Huub volgens mij.
dus datquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef Meganog het volgende:
Brian heeft goede tips. Je moet je intenties duidelijk maken om de dames niet te kwetsen.
Dus daar was Brian mee bezig toen hij Amanda door de douchecabine roste. Intenties duidelijk maken.
Zoiets dacht ik ook ja.quote:
En niet vanuit een buikspreekpop?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian tegen Luc, een vaderlijk advies: " Praat vanuit jezelf."
Klopt. De stress is enorm.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het niet alleen Huub is, maar zo'n beetje alles wat er heeft afgespeeld. Nu ze meer aanspraak heeft voelt zich bevrijdt ofzo. Vandaar dat ze zich ook zo vast klemde aan Selene.
Sorry..ik was aan het kloten met 2 verschillende posts...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook ja.
-edit- Nou klopt m'n quote niet meer.![]()
Vandaar dat Brian ineens ging piano-spelen. Hij kreeg het door van bovenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:27 schreef yvonne het volgende:
Brian's "grote voorbeeld", de andere wife beater, is niet meer:
Ike Turner overleden.
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
Brians broer is afgestudeerd !! Electricien!
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
En al bij heel veel bedrijven gewerkt .......... Ja, ja, waarom zou dat zijn ?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef chufi het volgende:
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 23:38 schreef Borga het volgende:
Vraagje. Heeft Selene ook gebloOoOowed ?
Was het een reiki-joint??quote:Op woensdag 12 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke moet hoesten van de joint
Toch een probleem voor luukje: de vv-club zit in Amsterdam en niet in Eemnesquote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef chufi het volgende:
Luc gaat nog ff naar roekiepoekie achter, voordat haar dienst erop zit !
Dat zit toch niet bij de villa,quote:Op woensdag 12 december 2007 23:40 schreef chufi het volgende:
Luc gaat nog ff naar roekiepoekie achter, voordat haar dienst erop zit !
Heb ik nog 20 minuten :-)quote:Op woensdag 12 december 2007 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toch een probleem voor luukje: de vv-club zit in Amsterdam en niet in Eemnes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |