http://www.zuurkool.com/rotterdammerts-opgelet-deel-2/quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoort
Ja, funnyquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelt Amsterdam. Leuk hè
Doe maar een jointquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hey ruud...
wil je een joint, een snuif of wat paddo's?
Deelder zou zeggen: "Ik?? Van 020???? Krijg de................quote:Op woensdag 12 december 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoort
(Nachtburgermeester van Amsterdam)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester.
Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Maar dat weet LL nietquote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeester van Amsterdam)
Dat was Herman Brood, er is nog geen vervanger , vacature staat nog steeds open.
Wat precies begrijpt Lieke niet aan het in 1 huis wonen samen en geen kant op kunnen?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef ruby het volgende:
Huub stelt voor om Lieke tot zaterdag met rust te laten. Lieke zegt dat ze geen datum wil vastzetten en ruimte nodig heeft.
pleurisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Deelder zou zeggen: "Ik?? Van 020???? Krijg de................
DIt mag ook. Iedereen lekker in de chill en Lieke en Huub weer machtstrijd boven. Beetje alcohol, jointje, en dan de discussie beginnen. Top!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Graag voor 12 uur, stuur je script snel naar de redactie
Zeg ik, Huub moet naar huisquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Meganog het volgende:
Huub probeert wat te forceren. Hij heeft het er moeilijk mee. Hij kan niet zo lang met zo'n rotgevoel rondlopen.
Huub trekt het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |