Dat was idd Joris. nog even 10 minuten gekeken..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
is dat joris op rtl 8????
Ja, ja, mij een beetje de schuld gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bezorgt me echt een slechte nachtrust.
Mooi!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Annemarijn zoekt een woning en Joris zorgt ervoor dat we van zijn mooie koppie mogen genieten.
Misschien zijn ze koningsgezind?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef juliaatje het volgende:
Waarom is de redactie toch altijd zo pro Brian en Amanda, terwijl Huub, Jaap en Lieke voor de beste tv zorgen en de grootste fan-base hebben!!!
En toen was het afgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Good evening all yah people. Nice musik [ afbeelding ]
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauzequote:Op woensdag 12 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
En toen was het afgelopen.![]()
Of is t pauze?
Het was een leuk optreden maar dit was het geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauze
Ik moet toch iemand de schuld geven.....oooh wacht even, we hebben ook dat manipulerende kutwijf van een Flens nog.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja, mij een beetje de schuld geven
Late we hopen dat het afgelopen is, na 3 nummers had ik het wel gehad en viel ik bijna in slaap.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik hou d'r wel vanquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Late we hopen dat het afgelopen is, na 3 nummers had ik het wel gehad en viel ik bijna in slaap.
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik hetquote:Op woensdag 12 december 2007 22:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Heee kut, net een leuk optreden (lijkt me) gemist
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester. Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Kweetniet. T lijkt afgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een gastspeler.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik het![]()
Maar komt die Luc echt als speler?
wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja, ik kwam ook al te laat binnen. Wordt er een keer reggae gespeeld, mis ik het![]()
Maar komt die Luc echt als speler?
quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Luc : "Iedere stad heeft een nachtburgermeester. Voor Amsterdam is dat Jules Deelder"
???
Graag voor 12 uur, stuur je script snel naar de redactiequote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef Py het volgende:
[..]
Kweetniet. T lijkt afgelopen.
Of toch niet?![]()
Mij maakt het niet uit, maar t is óf spelen, óf wegwezen. Want dan kunnen we nog wel wat gezeik verwachten denk ik.
Rotterdam bedoelt hij?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
???
Ik denk dat Jules Deelder zwart uitslaat als hij het hoortquote:Op woensdag 12 december 2007 22:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Luc door de bocht, maar wèèr verkeerd...
Gelukkig maar, ik zag hem rommelen met een koffer en hij liep wat nerveus rond.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Denk het niet, is gewoon een gastspeler.
Een gast speler kan geen back-up gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef diedirk het volgende:
Ik snap er nisk van doet?
Wat doet die Luc daar nu nog steeds?
Hij doet helemaal niks, maakt geen ruzie....niks echt een boring saaie vent.
Of zou Brian, die moet winnen soms een extra back-up moeten krijgen....
Hey ruud...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was het toch Rotterdam?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |