Dat was idd Joris. nog even 10 minuten gekeken..quote:Op woensdag 12 december 2007 22:22 schreef juliaatje het volgende:
is dat joris op rtl 8????
Ja, ja, mij een beetje de schuld gevenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bezorgt me echt een slechte nachtrust.
Mooi!quote:Op woensdag 12 december 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Annemarijn zoekt een woning en Joris zorgt ervoor dat we van zijn mooie koppie mogen genieten.
Misschien zijn ze koningsgezind?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef juliaatje het volgende:
Waarom is de redactie toch altijd zo pro Brian en Amanda, terwijl Huub, Jaap en Lieke voor de beste tv zorgen en de grootste fan-base hebben!!!
En toen was het afgelopen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Good evening all yah people. Nice musik [ afbeelding ]
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauzequote:Op woensdag 12 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
[..]
En toen was het afgelopen.![]()
Of is t pauze?
Het was een leuk optreden maar dit was het geloof ikquote:Op woensdag 12 december 2007 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kom wat laat thuis, Echt afgelopen of toch pauze
Ik moet toch iemand de schuld geven.....oooh wacht even, we hebben ook dat manipulerende kutwijf van een Flens nog.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ja, mij een beetje de schuld geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |