Moet wel een echte Amsterdammer zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeester van Amsterdam)
Dat was Herman Brood, er is nog geen vervanger , vacature staat nog steeds open, iets voor Huub?![]()
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudquote:
En dat is precies waar Lieke op uit is..quote:
Zaterdag wellicht?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Lieke lijkt inmiddels wel weer lekker aan te sluiten bij Amanda en Brian, of zie ik dat verkeerdquote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieke trekt niet meer, Huub trekt niet meer.. En ze voelen (zich) kut.Dat wordt een knal . Waarvan weet ik nog niet , maar druk bouwt zich op.
Ooit gehoord van liefde?quote:Op woensdag 12 december 2007 22:57 schreef coldstar het volgende:
[..]
Voor zijn moeder is zij te jong, maar voor zijn vriendin denk ik te oudZe kijken niet zo nauw daar geloof ik, als er maar haar op zit
De druk bouwt zich op, lijkt op de situatie precies een jaar geleden. Aanloop naar het (vooraf opgenomen) Kerstdiner .... Grote knaller met Natasia en Nathanael......quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Brood was van multi-stedelijke afkomst, behalve Rotterdam :-)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef kit2u het volgende:
herman brood was geen amsterdammer.
Toch had hij iets met Amsterdamse grond.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef kit2u het volgende:
herman brood was geen amsterdammer.
Dat doet Huub in dit geval toch echt zelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
En dat is precies waar Lieke op uit is..
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.
Huub kan hier niet mee omgaan. En dramt door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |