quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan.............
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........
He, dan eindelijkquote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Jensen komt nu ?
Doe je even een strikje in je haar zodat we je herkennenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Luc denkt dat Deal or No Deal een reality show is en dat dat meisje nu VAN dat shoow is... Alsof iedereen haar daarmee erkent/kent. Nou jongens ik ga vrijdag naar de Miljoenenjacht dus ik zal voortaan gaag willen gerefereerd worden als die van de Miljoenenjacht!Belachelijk kan Luc soms zijn.
(Nachtburgermeesters)quote:
Ik ben bang dat de popo niet helemaal een succes is voor Huub. Daarom wachten ze tot volgende week, na zijn 8-uur.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Jippie ze gaan weg.Gooi nu de popo er maar in.
Dat geeft het feit dat hij haar geen ruimte wil geven ook aan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........
Ik vind flensjes lekker maar sommige niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
Jensen komt nu ?
Sinterklaas uit Spanjequote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Nachtburgermeesters)
Herman Brood uit Zwolle.
Jules Deelder uit Rotterdam
Huub Van Ballegooij uit Oldenzaal.
Hij is wel aanhankelijk. Valt wat over te zeggen toch, door Lieke? Doet ze niet. Ze communiceert slechtquote:Op woensdag 12 december 2007 23:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef blomst het volgende:
[..]
Doe je even een strikje in je haar zodat we je herkennen
Wat is miljoenenjacht eigenlijk?
We zullen zien, ik zou juist denken dat het geen succes voor Huub was, ze hem er juist sneller in zouden gooien.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de popo niet helemaal een succes is voor Huub. Daarom wachten ze tot volgende week, na zijn 8-uur.
Lulletje rozenwater die geen stelling durft te nemen wanneer het heftig wordt.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Luc lijkt wel gemummificeerd met die witte koltrui van 'm.
Ook dat doet Huub zelf.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef schatje het volgende:
Dat Huub nu zo kruipt voor haar geeft Lieke een goed gevoel. Het geeft haar het idee dat ze hem de baas is.
En zeker voor de 8 uur, om hem nog even een extra zetje te geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
We zullen zien, ik zou juist denken dat het geen succes voor Huub was, ze hem er juist sneller in zouden gooien.
Precies! lieke wil er nu nog helemaal geen uitspraken over doen en daarom denk ik dat ze er op uit is dat Huub zaterdag weg blijft na zijn 8 uur...ze wacht af...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dat snap ik niet, want als ze dan besluit niet op vriendschappelijke basis verder te willen, blijft er nog maar één optie over, tegen Huub spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |