Shit BSOL, dat belooft wat (misschien al voor de streams vannacht, die ik niet live ga meemaken.....)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De druk bouwt zich op, lijkt op de situatie precies een jaar geleden. Aanloop naar het (vooraf opgenomen) Kerstdiner .... Grote knaller met Natasia en Nathanael......
Precies..ze is nog steeds straf aan het uitdelen....quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef blomst het volgende:
Lieke voelt zich prettig als \Huub zich kut voelt.
En dat vind ik dan weer zo'n kutopmerking. Ik snap heel goed dat Huub het er moeilijk mee heeft, maar hij moet het gewoon geen beslissing forceren bij Lieke en dan zegt hij zoiets doms. En van Lieke vindt ik ik het dan weer zo stom dat ze de hand van Huub weg duwt als hij even oer haar rug wrijft.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef ruby het volgende:
Huub: de dag dat ik het met een ander doe is een stuk dichterbij dan dat zij (Lieke) het met een ander doet.
Snap niks meer van dat mens.Gisteren werd ze nog uitgescholden door Amanda en Brian en nu aardig doen.En tegen Huub zeikt ze maar door.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke lijkt inmiddels wel weer lekker aan te sluiten bij Amanda en Brian, of zie ik dat verkeerd
Die vriendschap is volgens mij wel weer redelijk in tact. Huub wil meer. Warmte, aandacht bla blaquote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...
Hij wil gewoon vriendschap.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Maar voor wat dramt Huub door..voor vriendschap of weer een relatie?...
Het probleem van Huub is dat hij geen tegenspraak duld. Lieke heeft het gewoon gehad met hem, is zijn arrogante houding en psychische geweld meer dan zat. Het wordt eindelijk eens tijd dat Huub gaat begrijpen, dat DGK niet alleen uit hem bestaat. Van mij mag hij zaterdag ook lekker thuis blijvenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:56 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke is niet onredelijk en wil een situatie creeren waarbij ze niet weer terugvallen in de problemen van afgelopen week.
Huub kan hier niet mee omgaan. En dramt door.
Volgens mij zei Huub net tegen Lieke dat het toch mogelijk moet zijn met elkaar door één deur te kunnen, dus ging het volgens mij over vriendschap.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die vriendschap is volgens mij wel weer redelijk in tact. Huub wil meer. Warmte, aandacht bla bla
Dat is Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer zo'n kutopmerking. Ik snap heel goed dat Huub het er moeilijk mee heeft, maar hij moet het gewoon geen beslissing forceren bij Lieke en dan zegt hij zoiets doms. En van Lieke vindt ik ik het dan weer zo stom dat ze de hand van Huub weg duwt als hij even oer haar rug wrijft.
Ik bedoel meer dat Lieke hoopt dat Huub zaterdag weg blijft..dan is voor haar het probleem (=Huub) opgelost..Jaap moet dan wel met haar bonden om in de kooi te kunnen blijven en Lieke zit dan ook goed..quote:Op woensdag 12 december 2007 23:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat doet Huub in dit geval toch echt zelf.
Is het nou echt zo moeilijk om nog een paar dagen ritme te geven, zeker nu de verhoudingen weer wat normaler worden?
Als ze aardig doet tegen de anderen, dan valt het niet aardig doen tegen Huub meer op, en dus komt het kwetsen ook meer aan, iedereen mag haar knuffelen en Huub niet. |Straf voor Huub.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap niks meer van dat mens.Gisteren werd ze nog uitgescholden door Amanda en Brian en nu aardig doen.En tegen Huub zeikt ze maar door.
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan....quote:
Zit ik ook op te wachten. zou die nog komen??quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef rooie3 het volgende:
Jippie ze gaan weg.Gooi nu de popo er maar in.
Maar voor Huub is dat hetzelfde als de hele dag om haar nek hangen, in een bed slapen, sex hebben en vooral dicteren wat ze moet doen..........quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub net tegen Lieke dat het toch mogelijk moet zijn met elkaar door één deur te kunnen, dus ging het volgens mij over vriendschap.
Oh, staat die op de planning voor vanavond?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Zit ik ook op te wachten. zou die nog komen??
en dat snap ik niet, want als ze dan besluit niet op vriendschappelijke basis verder te willen, blijft er nog maar één optie over, tegen Huub spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 23:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...dat was mij niet duidelijk...dus Lieke heeft ruimte nodig om te kunnen bepalen of ze op vriendschappelijke basis met Huub kan omgaan.............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |