Goedzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef borisz het volgende:
Oh hertentamen gehaald, net zelf nakunnen kijken
heb ik weer wat te lezen in het OV voor als ik de gratis kranten uit hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
efeliciteerd Borisz
beetje jammer dat ik nooit mag meedoen aan dat soort dingen
Da's snelquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef borisz het volgende:
Boek van MArt Smeets binnen![]()
gewonnen op fok! sport
Inderdaad, verbazingwekkend ;oquote:
Jij won laatst nogquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
efeliciteerd Borisz
beetje jammer dat ik nooit mag meedoen aan dat soort dingen
Scherp +10quote:
En dat pakket dan van Zwartboek, ben je dat al weer vergeten?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef rubbereend het volgende:
bovendien zijn er zoveel prijzen beschikbaar dat iedereen daar wel een prijs zal gaan winnen
dat was al weer een tijdje terug, maar dat was meer jezelf opdringen dan echt winnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dat pakket dan van Zwartboek, ben je dat al weer vergeten?
Dagje gespijbeld.quote:
quote:
Puber!quote:
Heb ik weerquote:Beste Tim,
Er zijn bij ons wat vragen gerezen naar aanleiding van jullie rechtbankverslag. Wij zouden daarom graag van - en van jou een mondelinge toelichting krijgen. Daartoe willen we jullie uitnodigen om a.s. donderdag 13 december om 12.30 uur langs te komen voor een gesprek. Indien je verhinderd bent, laat dat dan zo spoedig mogelijk weten. Zonder nadere toelichting kunnen wij geen cijfer toekennen.
Zou je dit bericht ook willen doorgeven aan je groepsgenoot -? Ik heb een bericht gestuurd naar haar Solismail, maar ik weet niet of ze die leest.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb ik weer.
Ik dacht dat ik klaar was met de studie.
Ik kan het helaas niet skippen, omdat zij het vak nog wel wil volgen
ouwe snoepster!quote:
Zwak hoor.quote:
Spannend Clau!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Helahola,
Oma gaat iets beter.
Vanmiddag solli gehad. Ging goed, kan mezelf niets verwijten. Ik was goed voorbereid en stelde goede vragen zeiden ze. Nu afwachten tot morgen, er zijn naast mij nog 2 andere kandidaten.
Durf niet te hopen want het is echt een leuke vacature enzo...
Hoest hierrrrr???
Kleuterquote:
Ach, je haalt gewoon een cijfer weg van z'n leeftijd.quote:
Geen enkel idee??quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wel, ik ben dan ook erg benieuwd waar ze het over willen hebben.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Suijk het volgende:
Puber!
Ik word steeds jonger.quote:
Nee, maar ik ben bang dat ze me niet willen feliciteren met het geweldige resultaat dat ik heb neergezet. Ik zie het donderdag wel. Het maakt eigenlijk ook niet uit, omdat ik een dezer dagen me ga uitschrijven bij de UUquote:
Ik ga in Tilburg studeren, zit nog te twijfelen tussen een paar studies, maar daar kom ik wel uit, iig de economische hoek in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Ooooooooooooooooooooow niks aant handje dus
Wat ga je nu doen (excuus als je dat hier al een keer uit de doeken hebt gedaan)?
Dreumes!quote:
Hup Ajax, dan maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef RayMania het volgende:
Goedesmurf! Weer lekker CL vanavond.
Nou nog iemand die baby roept en dan ga ik weer naar de foetus/embryonale fase terug.quote:
quote:
Oow ja,quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajaxfans kennen de CL alleen nog maar van horen van
Ik wist het, ik wist het! Vroeg me al af wanneer de eerste PSV-er mij zou quoten...quote:
Je kon zoiets nog een keer terug verwachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het! Vroeg me al af wanneer de eerste PSV-er mij zou quoten...
een rondje met taart neem ik aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten dan maar.
dan begint de nos met de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef clauwheee het volgende:
20.10 toch???
eigenlijk wel... maar ik heb trek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef clauwheee het volgende:
20.10 toch???
Uiteraard!! Je mag zelf een smaakje kiezen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een rondje met taart neem ik aan!
aardbeienquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard!! Je mag zelf een smaakje kiezen.
Daar is het natuurlijk echt de tijd van het jaar voorquote:
je hebt iets gemist denk ik...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Zus van Arne?
Goeiemoggel, Goeiemiggel en euh....Goeiemavvel???quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
Wat is eigenlijk het moggels voor goedenavond?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
In een Schiedamse kroeg kwam er vechten door "goeiemoggel".
Welkom op 10 december michquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
In een Schiedamse kroeg kwam er vechten door "goeiemoggel".
Anouk ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef rubbereend het volgende:
Janine Jansen bij dwdd
Leuke nieuwe cdquote:
Ja, wij hebben hem al gisteravond helemaal beluisterd. Staan een paar mooie ballad-achtige nummers op.quote:
Velserspoortunnel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Prorail gaat aan het spoor werken...
EC doe eens een gok wel stukje spoor
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordtquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Velserspoortunnel?
Dat krot is namelijk van de zomer aan de beurt.
Of bedoel je dat niet?
heuh? halen ze dat spoor dan gelijk weg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordt. Ze gaan wat aan die overgangen werken.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordt. Ze gaan wat aan die overgangen werken.
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh? halen ze dat spoor dan gelijk weg?
Volgens mij reed er tot 2003 ofzo nog een trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.
Het is nu een hondenuitlaatstuk.
nee 1996-1998. reed er een trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij reed er tot 2003 ofzo nog een trein.
Maar daar zat ook nooit iemand in
Ja, je kan er nu heel fijn... wandelen volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
nee 1996-1998. reed er een trein.
Nu is het dus voor de honden en voor de wilde planten begroeiing
Lovers rail, enorm succesquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.
Het is nu een hondenuitlaatstuk.
de grond is eigendom van Prorail (!) ze hebben het er wel eens over gehad volgens mij met de gemeente is alleen nog nooit wat van gekomen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lovers rail, enorm succes
Maar als het niet gebruikt wordt, waarom halen ze die rails dan niet weg? kan je die overgangen ook gewoon asfalteren.
Mevrouw Bluezz wacht op u, al dagen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Wie is die homo ? Heeft het over een keldertje
Jaloerse kipquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef Ole het volgende:
Heb je shmoops verleid tong?
Nee hoorquote:
Nee gedreigd mijn foto's van Yvonne openbaar te makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef Ole het volgende:
Heb je shmoops verleid tong?
Photooooooooooquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik heb er helemaal een stijve van
BooSCH?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Is het erg als ik Tong niet welkom terug ga heten?
-editquote:
Daar heb ik mijn reden om hem geen welkom terug te hetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon even welkom terug dan kan ik je gaan instoppen
Gadverdamme. Hools is vanaf 19-12 echt rookvrij hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slingert er meteen overal weer shag rond
Wees blij, vorige keer had tong zijn mama in de magnetron gestoptquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Suijk het volgende:
Wat doet die bak nasi van mama tong in de magnetron hier?
Die gaan nu hier nog even de friteuse in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef Ole het volgende:
Kippenpootjes
Dat noem je een sauna.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij, vorige keer had tong zijn mama in de magnetron gestopt
Sorry... mag ik dan nu een HJ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
open dan een nieuw topic![]()
ik ga slapen
Alles kan toch worden besproken in hools ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
Trusteh tong.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Grulez het volgende:
Alles kan toch worden besproken in hools ?
zal ik er een kerstversie van laten maken?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:oi
omg SOL, doe iets aan je avatar
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
jah dit is de enige leuke SC naast CUL
mijn erwtensoep heeft ook nog maar weinig met een vloeibaar iets te makenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.quote:
ik krijg er bijna spontaan epilepsie van dus doe maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ik er een kerstversie van laten maken?
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.
Zal het van de week wel even vragen
ik ga morgen even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.
Zet de size op 60 en de speed op normaal.
Kan je 3 verschillende icons laten verspringen.. zelfs ik kreeg het voor elkaar
http://www.picasion.com/upload-pictures/
Je gaat toch niet slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zekers
* Bluezz gaat nu echtmorgen werkoverleg om 11.30 uur.. moet lukken toch
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
* golfer duikt achter de kleine billetjes van Bluezz aan.
Golfert is al een oude man heurquote:Op woensdag 12 december 2007 02:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapen
Hij is gisteren uitgemaakt voor puber en kleuter dus hij moet wel ergens tegen kunnenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Golfert is al een oude man heur
Wie had het over slapen dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 02:27 schreef dndiek het volgende:
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapen
Maar alles werkt nog zonder hulpstukken.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar alles werkt nog zonder hulpstukken.
Viel mee. In Amsterdam moest men krabben.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:43 schreef Suijk het volgende:
Hallo, frisjes buiten!
nergens last van gehad hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 07:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Viel mee. In Amsterdam moest men krabben.
Dat is toch voor 65+'ersquote:
Bom eropquote:Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef DarkShine het volgende:
Een goedemoggel uit 043!
maar niet op 043quote:
Echt wel.quote:
eitje!quote:
Begint dat gezeik met Pasen nu al?quote:
Vanavond Antwerp?quote:
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 december 2007 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], over half uurtje vertrekken
.
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeëvenaard.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], over half uurtje vertrekken
.
Ik in 1988, zelfde locatie. Nooit meer zo'n geweldig concert gezienquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeëvenaard.
Goeiemorgen voor jouquote:
043 is vandaag al genuked wegens aanhoudend gemoggel.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:37 schreef tong80 het volgende:
De eerst volgende die Goedemoggel zegt krijgt een nekschot.
Da's nog erger dan goede smorgens.
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeëvenaard.
en Doe Maar!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Dat meen je niet ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Digger mijn nichtje is 4 en mijn neefje 7 ik geniet elke dag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft meegeholpen de boom op te zetten.
Leukste vond ie de kleuren uit te zoeken waarmee de verschillende takken gemarkeerd waren om hem juist in elkaar te zetten. Hij weet de volgorde overigens nog exact.
En ondertussen zijn we al 6 kerstballen lichter.
de zon prikt hier net onder de bewolking door waardoor er even een prachtig oranje/roze licht wasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, mooie kleuren inderdaad.
Egaal grijs.
Hoi.
Ook, maar er moet 1 docent aanwezig zijnquote:
Word je niet blij van je ava dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Kerst is alleen leuk als je kleine kids hebt, voor de rest is het 3X niks
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terugquote:
Wij gaan volgende week zaterdag naar die k*tstad. Het is dat er een goede vriendin van ons woont, maar verder vermijden we het zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terug
Waarom heb je die ava dan?quote:
Kerst kun je zo leuk maken als je zelf wil hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Kerst is alleen leuk als je kleine kids hebt, voor de rest is het 3X niks
quote:
Benieuwd naar Lelystad?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ben vergeten hallo te zeggen. Hallo.
Morgen sollicitatiegesprek in Lelystad, ben benieuwd.
Door al die opschudding...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ben vergeten hallo te zeggen. Hallo.
Teveel met mn neus in de boeken gezeten.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gedrag ken ik niet van je Pussy.
domme rode kaart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blijkbaar moet ik nog meer door het stof
Een rondje dan maar. Op Mendez
mijn kat die ' kijkt' ' nooit naar de tv. die duikt altijd weg. Die doet het echt niks.quote:
Joepie.quote:
Slaap lekker.quote:Clautje gaat slapen. Nu echt. Denkt ze, was al in slaap gevallen onder voetbal
hoor het net op het nieuws. tja... op zich een legende, maar ik zou er tranen om laten als het Tina was geweest.quote:
doodgeslagen door Tina ?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Echt goed was het niet, maar om nu te zeggen dat het saai en niet om aan te zien vind ik wat te ver gaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]was het live ook niet om aan te zien ?
hopelijk nu wel eens een leuk bedrijfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Haaallllooowwww, ben ik nog ff snel vanuit bed
Ik mag vrijdag op 2e gesprek![]()
Clautje gaat slapen. Nu echt. Denkt ze, was al in slaap gevallen onder voetbal
een tvptje in een ander topic, maar toen zat ik perongeluk in HOOLSquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |