Hup Ajax, dan maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:54 schreef RayMania het volgende:
Goedesmurf! Weer lekker CL vanavond.
Nou nog iemand die baby roept en dan ga ik weer naar de foetus/embryonale fase terug.quote:
quote:
Oow ja,quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ajaxfans kennen de CL alleen nog maar van horen van
Ik wist het, ik wist het! Vroeg me al af wanneer de eerste PSV-er mij zou quoten...quote:
Je kon zoiets nog een keer terug verwachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het! Vroeg me al af wanneer de eerste PSV-er mij zou quoten...
een rondje met taart neem ik aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op mijn kosten dan maar.
dan begint de nos met de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef clauwheee het volgende:
20.10 toch???
eigenlijk wel... maar ik heb trek.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef clauwheee het volgende:
20.10 toch???
Uiteraard!! Je mag zelf een smaakje kiezen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een rondje met taart neem ik aan!
aardbeienquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard!! Je mag zelf een smaakje kiezen.
Daar is het natuurlijk echt de tijd van het jaar voorquote:
je hebt iets gemist denk ik...quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:34 schreef SCH het volgende:
Zus van Arne?
Goeiemoggel, Goeiemiggel en euh....Goeiemavvel???quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef SCH het volgende:
Wat is eigenlijk het moggels voor goedenavond?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
In een Schiedamse kroeg kwam er vechten door "goeiemoggel".
Welkom op 10 december michquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef methodmich het volgende:
In een Schiedamse kroeg kwam er vechten door "goeiemoggel".
Anouk ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:33 schreef rubbereend het volgende:
Janine Jansen bij dwdd
Leuke nieuwe cdquote:
Ja, wij hebben hem al gisteravond helemaal beluisterd. Staan een paar mooie ballad-achtige nummers op.quote:
Velserspoortunnel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
Prorail gaat aan het spoor werken...
EC doe eens een gok wel stukje spoor
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordtquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Velserspoortunnel?
Dat krot is namelijk van de zomer aan de beurt.
Of bedoel je dat niet?
heuh? halen ze dat spoor dan gelijk weg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordt. Ze gaan wat aan die overgangen werken.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
nee het spoor tussen IJmuiden Haven en Santpoort-Noord wat niet meer gebruikt wordt. Ze gaan wat aan die overgangen werken.
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
heuh? halen ze dat spoor dan gelijk weg?
Volgens mij reed er tot 2003 ofzo nog een trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.
Het is nu een hondenuitlaatstuk.
nee 1996-1998. reed er een trein.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij reed er tot 2003 ofzo nog een trein.
Maar daar zat ook nooit iemand in
Ja, je kan er nu heel fijn... wandelen volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
[..]
nee 1996-1998. reed er een trein.
Nu is het dus voor de honden en voor de wilde planten begroeiing
Lovers rail, enorm succesquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
nee dat niet. Ze gaan alleen de overwegen vervangen. De slagbomen zijn al gesloopt. Maar goed al 10 jaar rijdt er niks meer ofzo.
Het is nu een hondenuitlaatstuk.
de grond is eigendom van Prorail (!) ze hebben het er wel eens over gehad volgens mij met de gemeente is alleen nog nooit wat van gekomen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lovers rail, enorm succes
Maar als het niet gebruikt wordt, waarom halen ze die rails dan niet weg? kan je die overgangen ook gewoon asfalteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |