Dat is toch voor 65+'ersquote:
Bom eropquote:Op woensdag 12 december 2007 11:00 schreef DarkShine het volgende:
Een goedemoggel uit 043!
maar niet op 043quote:
Echt wel.quote:
eitje!quote:
Begint dat gezeik met Pasen nu al?quote:
Vanavond Antwerp?quote:
quote:
Coolquote:Op woensdag 12 december 2007 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], over half uurtje vertrekken
.
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeėvenaard.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], over half uurtje vertrekken
.
Ik in 1988, zelfde locatie. Nooit meer zo'n geweldig concert gezienquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeėvenaard.
Goeiemorgen voor jouquote:
043 is vandaag al genuked wegens aanhoudend gemoggel.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:37 schreef tong80 het volgende:
De eerst volgende die Goedemoggel zegt krijgt een nekschot.
Da's nog erger dan goede smorgens.
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag hem in 1985 in de Kuip. Ik stond op het gras. Ik heb veel concerten gezien maar dat was ongeėvenaard.
en Doe Maar!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Dat meen je niet ?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toen trad er dus nog weleens wat goeds op in de Kuip, nu komt ineens Kane daar spelen
Digger mijn nichtje is 4 en mijn neefje 7 ik geniet elke dag.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef DIGGER het volgende:
Glenn heeft meegeholpen de boom op te zetten.
Leukste vond ie de kleuren uit te zoeken waarmee de verschillende takken gemarkeerd waren om hem juist in elkaar te zetten. Hij weet de volgorde overigens nog exact.
En ondertussen zijn we al 6 kerstballen lichter.
de zon prikt hier net onder de bewolking door waardoor er even een prachtig oranje/roze licht wasquote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, mooie kleuren inderdaad.
Egaal grijs.
Hoi.
Ook, maar er moet 1 docent aanwezig zijnquote:
Word je niet blij van je ava dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Kerst is alleen leuk als je kleine kids hebt, voor de rest is het 3X niks
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terugquote:
Wij gaan volgende week zaterdag naar die k*tstad. Het is dat er een goede vriendin van ons woont, maar verder vermijden we het zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik kom er net vandaan. Zometeen weer terug
Waarom heb je die ava dan?quote:
Kerst kun je zo leuk maken als je zelf wil hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef Bluezz het volgende:
Kerst is alleen leuk als je kleine kids hebt, voor de rest is het 3X niks
quote:
Benieuwd naar Lelystad?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ben vergeten hallo te zeggen. Hallo.
Morgen sollicitatiegesprek in Lelystad, ben benieuwd.
Door al die opschudding...quote:Op woensdag 12 december 2007 20:07 schreef RayMania het volgende:
Ik ben vergeten hallo te zeggen. Hallo.
Teveel met mn neus in de boeken gezeten.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gedrag ken ik niet van je Pussy.
domme rode kaart.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blijkbaar moet ik nog meer door het stof
Een rondje dan maar. Op Mendez
mijn kat die ' kijkt' ' nooit naar de tv. die duikt altijd weg. Die doet het echt niks.quote:
Joepie.quote:
Slaap lekker.quote:Clautje gaat slapen. Nu echt. Denkt ze, was al in slaap gevallen onder voetbal
hoor het net op het nieuws. tja... op zich een legende, maar ik zou er tranen om laten als het Tina was geweest.quote:
doodgeslagen door Tina ?quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:23 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Echt goed was het niet, maar om nu te zeggen dat het saai en niet om aan te zien vind ik wat te ver gaan.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]was het live ook niet om aan te zien ?
hopelijk nu wel eens een leuk bedrijfquote:Op woensdag 12 december 2007 22:28 schreef clauwheee het volgende:
Haaallllooowwww, ben ik nog ff snel vanuit bed
Ik mag vrijdag op 2e gesprek![]()
Clautje gaat slapen. Nu echt. Denkt ze, was al in slaap gevallen onder voetbal
een tvptje in een ander topic, maar toen zat ik perongeluk in HOOLSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |