Mevrouw Bluezz wacht op u, al dagen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:46 schreef tong80 het volgende:
Wie is die homo ? Heeft het over een keldertje
Jaloerse kipquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef Ole het volgende:
Heb je shmoops verleid tong?
Nee hoorquote:
Nee gedreigd mijn foto's van Yvonne openbaar te makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef Ole het volgende:
Heb je shmoops verleid tong?
Photooooooooooquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:01 schreef SCH het volgende:
Jeetje, ik heb er helemaal een stijve van
BooSCH?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Is het erg als ik Tong niet welkom terug ga heten?
-editquote:
Daar heb ik mijn reden om hem geen welkom terug te hetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon even welkom terug dan kan ik je gaan instoppen
Gadverdamme. Hools is vanaf 19-12 echt rookvrij hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Slingert er meteen overal weer shag rond
Wees blij, vorige keer had tong zijn mama in de magnetron gestoptquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef Suijk het volgende:
Wat doet die bak nasi van mama tong in de magnetron hier?
Die gaan nu hier nog even de friteuse in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef Ole het volgende:
Kippenpootjes
Dat noem je een sauna.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij, vorige keer had tong zijn mama in de magnetron gestopt
Sorry... mag ik dan nu een HJ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
open dan een nieuw topic![]()
ik ga slapen
Alles kan toch worden besproken in hools ?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
Trusteh tong.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 december 2007 01:50 schreef Grulez het volgende:
Alles kan toch worden besproken in hools ?
zal ik er een kerstversie van laten maken?quote:Op woensdag 12 december 2007 01:58 schreef rubbereend het volgende:oi
omg SOL, doe iets aan je avatar
quote:Op woensdag 12 december 2007 01:59 schreef SeaOfLove het volgende:
jah dit is de enige leuke SC naast CUL
mijn erwtensoep heeft ook nog maar weinig met een vloeibaar iets te makenquote:Op woensdag 12 december 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
De erwtensoep staat buiten.
Het is net beton
Kut verkeerde topic
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.quote:
ik krijg er bijna spontaan epilepsie van dus doe maar nietquote:Op woensdag 12 december 2007 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ik er een kerstversie van laten maken?
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
eik wilde ik de ava anders, dat barbamama (of wie ze ook mag wezen uit de Barbapapa-familie) van kleur switschte ipv de achtergrond, en dan niet zo flikkerend.
Zal het van de week wel even vragen
ik ga morgen even kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan je wel een linkje geven om supermakkelijk wisselende icons te maken.
Zet de size op 60 en de speed op normaal.
Kan je 3 verschillende icons laten verspringen.. zelfs ik kreeg het voor elkaar
http://www.picasion.com/upload-pictures/
Je gaat toch niet slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zekers
* Bluezz gaat nu echtmorgen werkoverleg om 11.30 uur.. moet lukken toch
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
* golfer duikt achter de kleine billetjes van Bluezz aan.
Golfert is al een oude man heurquote:Op woensdag 12 december 2007 02:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapen
Hij is gisteren uitgemaakt voor puber en kleuter dus hij moet wel ergens tegen kunnenquote:Op woensdag 12 december 2007 02:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Golfert is al een oude man heur
Wie had het over slapen dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 02:27 schreef dndiek het volgende:
Jij hebt nu twee dagen achter elkaar vrij door dat spijbelen van jou, dan ga je toch niet slapen
Maar alles werkt nog zonder hulpstukken.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 02:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar alles werkt nog zonder hulpstukken.
Viel mee. In Amsterdam moest men krabben.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:43 schreef Suijk het volgende:
Hallo, frisjes buiten!
nergens last van gehad hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 07:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Viel mee. In Amsterdam moest men krabben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |