Goedzo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef borisz het volgende:
Oh hertentamen gehaald, net zelf nakunnen kijken
heb ik weer wat te lezen in het OV voor als ik de gratis kranten uit hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
efeliciteerd Borisz
beetje jammer dat ik nooit mag meedoen aan dat soort dingen
Da's snelquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef borisz het volgende:
Boek van MArt Smeets binnen![]()
gewonnen op fok! sport
Inderdaad, verbazingwekkend ;oquote:
Jij won laatst nogquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:23 schreef rubbereend het volgende:
efeliciteerd Borisz
beetje jammer dat ik nooit mag meedoen aan dat soort dingen
Scherp +10quote:
En dat pakket dan van Zwartboek, ben je dat al weer vergeten?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef rubbereend het volgende:
bovendien zijn er zoveel prijzen beschikbaar dat iedereen daar wel een prijs zal gaan winnen
dat was al weer een tijdje terug, maar dat was meer jezelf opdringen dan echt winnenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:54 schreef dndiek het volgende:
[..]
En dat pakket dan van Zwartboek, ben je dat al weer vergeten?
Dagje gespijbeld.quote:
quote:
Puber!quote:
Heb ik weerquote:Beste Tim,
Er zijn bij ons wat vragen gerezen naar aanleiding van jullie rechtbankverslag. Wij zouden daarom graag van - en van jou een mondelinge toelichting krijgen. Daartoe willen we jullie uitnodigen om a.s. donderdag 13 december om 12.30 uur langs te komen voor een gesprek. Indien je verhinderd bent, laat dat dan zo spoedig mogelijk weten. Zonder nadere toelichting kunnen wij geen cijfer toekennen.
Zou je dit bericht ook willen doorgeven aan je groepsgenoot -? Ik heb een bericht gestuurd naar haar Solismail, maar ik weet niet of ze die leest.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb ik weer.
Ik dacht dat ik klaar was met de studie.
Ik kan het helaas niet skippen, omdat zij het vak nog wel wil volgen
ouwe snoepster!quote:
Zwak hoor.quote:
Spannend Clau!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef clauwheee het volgende:
Helahola,
Oma gaat iets beter.
Vanmiddag solli gehad. Ging goed, kan mezelf niets verwijten. Ik was goed voorbereid en stelde goede vragen zeiden ze. Nu afwachten tot morgen, er zijn naast mij nog 2 andere kandidaten.
Durf niet te hopen want het is echt een leuke vacature enzo...
Hoest hierrrrr???
Kleuterquote:
Ach, je haalt gewoon een cijfer weg van z'n leeftijd.quote:
Geen enkel idee??quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wel, ik ben dan ook erg benieuwd waar ze het over willen hebben.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Suijk het volgende:
Puber!
Ik word steeds jonger.quote:
Nee, maar ik ben bang dat ze me niet willen feliciteren met het geweldige resultaat dat ik heb neergezet. Ik zie het donderdag wel. Het maakt eigenlijk ook niet uit, omdat ik een dezer dagen me ga uitschrijven bij de UUquote:
Ik ga in Tilburg studeren, zit nog te twijfelen tussen een paar studies, maar daar kom ik wel uit, iig de economische hoek in.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Ooooooooooooooooooooow niks aant handje dus
Wat ga je nu doen (excuus als je dat hier al een keer uit de doeken hebt gedaan)?
Dreumes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |