Dat heet tegenwoordig gewoon Helmond.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:01 schreef rubbereend het volgende:
Je mocht er de hele dag lopen in je trainingspak en je was hip
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 december 2007 06:59 schreef Croga het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig gewoon Helmond.
en nu is het niets meerquote:Op dinsdag 11 december 2007 06:38 schreef Batsies het volgende:
Toen kreeg je nog blauwe plekken in de eemhof, dat was pas een wildwaterbaan
quote:Op dinsdag 11 december 2007 06:59 schreef Croga het volgende:
[..]
[..]
Dat dusquote:
voor de volledige geschiedenis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Center_Parcsquote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef Viking84 het volgende:
Haha, dus Center Parcs was vroeger dus wél Sporthuis Centrum? Niemand in mijn omgeving heeft ooit van Sporthuis Centrum gehoord, dus ik heb laatst m'n moeder nog uitgelachen dat ze voor alles een zelfverzonnen term in de plaats zet.
Sorry mam!.
Klopt...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor de volledige geschiedenis: http://nl.wikipedia.org/wiki/Center_Parcs
ik heb er een hersenschudding opgelopenquote:Op dinsdag 11 december 2007 06:38 schreef Batsies het volgende:
[..]
[..]
De mijne volgens mij ook.quote:Op maandag 17 december 2007 16:59 schreef roooosje het volgende:
Mijn moeder noemt het nog steeds sporthuis centrum
Die van mij zei het zelfs gister nogquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
[..]
De mijne volgens mij ook.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 06:38 schreef Batsies het volgende:
Hehe herkenbaarquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wij gingen altijd daarheen, of naar de hutteheugte.
De hele dag in m'n Ajax trainingspakkie lopen, prachtig
Vorig weekend nog geweestquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:44 schreef Tommeke het volgende:
Wij gingen altijd daarheen, of naar de hutteheugte.
De hele dag in m'n Ajax trainingspakkie lopen, prachtig
Loohorst was van GranDorado, later Landal geloof ik. Het CenterParcs park ligt er tegen aan en heet het Meerdal. Wij gingen ieder jaar een weekje naar CenterParcs (na de Sporthuis Centrum tijd). Kempervennen en Vossemeren waren het leukst, tot ze bij Heijderbosch de Jungle Dome kregen, die was vet! Meerdal was leuk omdat je dan in de klas kon zeggen dat je naar Amerika ging op vakantie (met de autoquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:13 schreef Djeez het volgende:
In 1989 een week in Loohorst geweest in het Limburgse America. Toen ik in 2004 op huwelijksreis weer naar hetzelfde park ging, bleek het een Center Parcs te zijn.
Jungle Dome is coolquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:14 schreef LoenaNigra het volgende:
[..]
Loohorst was van GranDorado, later Landal geloof ik. Het CenterParcs park ligt er tegen aan en heet het Meerdal. Wij gingen ieder jaar een weekje naar CenterParcs (na de Sporthuis Centrum tijd). Kempervennen en Vossemeren waren het leukst, tot ze bij Heijderbosch de Jungle Dome kregen, die was vet! Meerdal was leuk omdat je dan in de klas kon zeggen dat je naar Amerika ging op vakantie (met de auto).
die zwembaden waren toch wel erg vet altijdquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar
Ik heb vroeger met de familie ook al die parken afgelopen. Hutteheugte en Vossemeren waren mijn favorieten. Die coole wildwaterbaan met waterval
Het is Het Heijderbosquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:14 schreef LoenaNigra het volgende:
[..]
Loohorst was van GranDorado, later Landal geloof ik. Het CenterParcs park ligt er tegen aan en heet het Meerdal. Wij gingen ieder jaar een weekje naar CenterParcs (na de Sporthuis Centrum tijd). Kempervennen en Vossemeren waren het leukst, tot ze bij Heijderbosch de Jungle Dome kregen, die was vet! Meerdal was leuk omdat je dan in de klas kon zeggen dat je naar Amerika ging op vakantie (met de auto).
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
In 1983 ben ik in de Eemhof geweest. Ik hoor nog het signaal van het golfslagbad. Maar ik kon toen heul niet zwemmen.
Had jij niet zo'n oranje zwembandding om...quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:22 schreef RealZeus het volgende:
In 1983 ben ik in de Eemhof geweest. Ik hoor nog het signaal van het golfslagbad. Maar ik kon toen heul niet zwemmen.
Jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had jij niet zo'n oranje zwembandding om...
Er waren ook huisjes met rode gordijnen.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:39 schreef Zapper het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje gordijnen, hoekbanken en bolletjeslantaarns![]()
Terug in de tijd kunnen gaan zou heerlijk zijn.
De laatste keren dat ik in de simpele huisjes was, trof ik daar stoelen en banken en harde houten leuningen. Welk park doel je op?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:41 schreef RealZeus het volgende:
Er waren ook huisjes met rode gordijnen.En die hoekbanken hebben ze in de simpele huisjes nog steeds hoor.
De laatste keer dat in een simpel huisje zat is ruim tien jaar geleden, in het Meerdal.quote:Op zondag 8 februari 2009 18:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik in de simpele huisjes was, trof ik daar stoelen en banken en harde houten leuningen. Welk park doel je op?
Ja, hoe vaak laten mensen die huisjes nou compleet uitgeleefd achter?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:58 schreef donroyco het volgende:
Ik werk er, dus als jullie nog vragen hebben
Beetje raar dat je dan beweert dat ze er nu nog steeds zijn hequote:Op zondag 8 februari 2009 18:55 schreef RealZeus het volgende:
De laatste keer dat in een simpel huisje zat is ruim tien jaar geleden, in het Meerdal.
Niet zo heel vaak (werk niet op die afdeling, maar hoor er weinig van), áls het zo is, dan wordt er wel een rekening achteraan gestuurd hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 19:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak laten mensen die huisjes nou compleet uitgeleefd achter?
Heb wel eens de indruk dat sommige mensen helemaal los gaan in zo'n huisje en er een compleet zuipfestijn van maken.
Ik zie hem ook nog zo voor me.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef quirina het volgende:
Oooooh me nieuwe bloeze![]()
Ik zocht eigenlijk de reclame met die kinderen
Meisje: " Waar is het tropisch zwemparadijs"
Broertje :"T lijkt wel ijs"
Meisje: al jankend "Ik wil naar huissssss"
Mooi was dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |