M'n vrouwke op hoge hakken, bestel dan maar alvast een ambulance voor 2 gebroken enkelsquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Oksel het volgende:
Niets moet. Als je wilt hoef je de hele avond geen sex te zien. Rond kijken is leuk. Het is een leuk avondje stappen. Leuke muziek, jongelui, goed eten. Okay, je hebt wat minder kleren aan. Maar als je vriendin gewoon hotpants en een sexy truitje aandoet, met hoge hakken.. heeft ze niet minder aan dan in het zwembad, welwaar?
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
Helaas, de meeste mensen die ik daar spreek zijn hoog opgeleid, net als ik. Maar bedankt dat je me kleinburgerlijk noemt..quote:Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
Als jij zo denkt ben je eerder zelf kleinburgerlijk, lijkt mequote:Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.quote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
Ok, al moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk wel alleen voor de vrouwen ben hoor. Hoewel ik nooit iets uitsluit, want je weet nooit hoe iets kan lopen, denk ik niet dat ik iets met een man zou doen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:17 schreef CoupleBr het volgende:
[..]
Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.
In de Fun4Two is er heel weinig "echte" ruil, met penetratie. Wat ik ervan zie. En geloof me, ik zie er genoeg.. daar zorg ik wel voor..quote:Onze ervaring is wat dit betreft toch echt anders. Ja natuurlijk, voor een aantal mensen is het kijken en bekeken worden al voldoende voor zo´n avondje parenclub. Er wordt naar mijn mening toch ook veel gewisseld of in ieder geval samen (met zijn 4en) gesext.
geeneen zelfs.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef mijnkloontje het volgende:
een paar weten in eindhoven die het bezoeken waard zijn en waar voornamelijk jonge stellen komen?
Helemaal mee eens, zo hebben mijn vriendin en ik het een maandje of 4 geleden ook aangepakt. Ze vond het zelfs wel meevallen om bloot het zwembad in te moeten, en de kans dat we iets met andere stellen gaan doen acht ik de komende paar jaar erg klein. We zijn nog vrij nieuw in dit wereldje, en willen eerst vooral van elkaar genietenquote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef robina het volgende:
wat Oksel zegt, als je geen seks wilt zien, zie je helemaal niks! En dat is niet alleen bij de Fun zo, maar bij iedere club. Het 'blootgedeelte' is over het algemeen goed afgescheiden van de rest van de club. Alleen als je van de eventueel aanwezige 'natte' gelegenheid gebruikt wilt maken, zul je bloot moeten... (en dan bedoel ik natuurlijk... het bubbelbad of het zwembad o.i.d.)
O, en ik was er zoeentje die zijn mening binnen herzag! De insteek van de avond was: we doen niks, en als het niet leuk is gaan we gewoon weer weg, zijn we weer een ervaring rijker, weten we dat ook weer. En als het wel leuk is doen we wel wat: we zien wel!
Nou, en leuk was het...!
:-)
Die prijzen zijn heel normaal voor de betere clubs en persoonlijk vind ik het helemaal niet zo veel geld.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.
wat vragen:
wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:48 schreef mighty_myte het volgende:
oh, die 90 euro is voor 2 pers?
da's goed te doen ja.
wat zit daar allemaal bij inbegrepen? eten en drinken niet neem ik aan?
wat grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef robina het volgende:
je betaalt een lidsmaatschap van 25 euro per jaar, en dan per avond/nacht 90 euro. Er is een groot bord en daar schrijf je je naam op als je wilt blijven slapen. Je moet wel wachten natuurlijk tot zo goed als iedereen weg is, maar dan krijg je een laken mee en kan je op een plaats naar keuze pitten. Sommigen nemen zelfs gewoon slaapzakken mee, en kussens. 's Morgens is er koffie, jus, melk en broodjes/croissantjes met jam. Om 11 uur ofzo moet je pleite zijn... Ideaal voor al je vn ver komt, of wilt drinken 's avonds.
Het lijkt best veel geld, maar vergeet niet dat je avond helemaal compleet is, daar zit eten en drinken bij in, gebruik van de natte gedeeltes(douche, sauna, massagetafel, zwembad, bubbelbad).quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
tvp.
mijn vrouwtje en ik willen ook wel eens een parenclub bekijken.
ook wij zijn op zoek naar mensen rond de 25 in omgeving eindhoven.![]()
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.
wat vragen:
wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
daar ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
Ik heb het weleens gezien, maar dat was dan ook aardig wat van erg duur spul, daar werd op ten duur gezegd dat als ze nog meer wilde ze moesten gaan betalen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef robina het volgende:
[..]
daar ook!
oh en verder heb ik nog nooit ergens meegemaakt dat ik/wij bij moest(en) betalen ergens voor (nooit gezien of gehoord ook trouwens dat iemand anders dat moest), niet in de clubs waar wij geweest zijn dus... (of nooit nie asociaal genoeg gedronken...![]()
Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:23 schreef GreatKahn het volgende:
Woohoo.
Mijn vriendin is (voorzichtig) positief.
Ze had dus eerst het idee dat er alleen maar oude mensen komen die ook allemaal seks met elkaar hebben.
Nu gaat ze binnenkort eens een paar topics van hier doorlezen.
Maar nu heb ik nog wel een vraagje (misschien voorbaring, maar goed), wat is een geschikte club voor een stel van 23/25 die nog niet eerder hebben geswingd?
Ik denk dat een club waar het niet zo heel druk is en toch redelijk wat jong mensen komen het beste is, maar welke dat is (en op wat voor avond) weet ik echt niet.
Wij kwamen vroeger ook regelmatig in de Gogo en zijn er sinds het Le Baron is twee keer geweest (2x aangezien je naar onze mening niet op 1x een mening kunt funderen) en beide keren hadden we meer overlast van single mannen EN stellen, dan de hinder die we in de afgelopen jaren gezamenlijk hebben gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:13 schreef freddievtb het volgende:
Sony, ik kwam voorheen in Gogo en nu ook elke maand in Le Baron A6 en die opdringerigheid valt echt mee. Ligt ook aan de club waar je komt, de Le Baron A7 is weer anders als de A6.
Wat is het verschil tussen de Fun en de Fata?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Sony het volgende:
[..]
Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.
Dit zijn de beste twee clubs van NL en ondanks dat je in geen enkele club iets 'moet', zou ik toch wel wegblijven bij een club als Le Baron.
In ieder geval voor de eerste keer: hier lopen toch veel meer stellen rond die wat meer 'ervaring' hebben en naar onze ervaring (van enkele jaren) opdringeriger zijn dan in de voornoemde clubs.
Vooral ook een nadeel zou kunnen zijn het feit dat er single mannen rondlopen en die zijn echt maar op 1 ding uit.... en als je vriendin dan toch al enkele bedenkingen heeft, dan zou ik toch echt niet naar een dergelijke club gaan.
Neem haar gewoon lekker mee naar de Fun of Fata en geniet van een avondje eten, drinken, dansen en kletsen met anderen en als het echt bevalt: geniet dan ook lekker van de natte ruimten en wie weet wat nog...![]()
Oh ja, betreffende de avond maakt het niet zo heel veel uit (bij de Fun en Fata). Let alleen even op dat beide clubs op de vrijdag vaak een thema-avond hebben en die wil niet altijd geschikt zijn, bv de sexpert avond, voor de eerste keer.
Veel plezier!
Het is maar wat je noemt een deurbeleid: het is bij de Fun zo geregeld dat je lid KUNT worden. De eerste keer dat je komt, kom je binnen als aspirant-lid. Nadien bekijkt men of je het lidmaatschap wordt verleent of niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:02 schreef Corona1972 het volgende:
Wij horen de laatste tijd dat de fun toch een deurbeleid heeft.
Dit is eigenlijk best wel jammer,want niemand is perfect.Ok,aan de ene kant begrijpelijk,aan de andere kant niet,want ook mensen die niet in het plaatje van de fun passen kunnen erg leuk en gezellig zijn.
ook is het zo,en dat is ons opgevallen dat het op de ene zaterdag echt een leuk doenerspubliek is en de week daarop een kijkerspubliek.Dit is echt van week tot week verschillend.
Nu hebben wij een andere club gevonden,die niet groot is,maar o zo gezellig.Wel is daar een mannenoverschot,en dat moet je wel leuk vinden.We zijn daar in anderhalve week 3x geweest,inclusief oudejaarsavond.We genieten nu nog na
Uiteraard mag je het oneens zijn met mij, maar dit waren onze ervaringen en die kun jij niet veranderen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:48 schreef freddievtb het volgende:
ik ben het absoluut oneens met je Sony!!
Ik kwam vroeger met mijn ex in gogo, jaren lang, en sinds een half jaar nu in de Le Baron A6 in Lelystad , meestal met een dame aan mijn zijde. De club is steeds mooier (er zijn nog een paar verbouwingen geweest, oa bubbelbad en een verhoogd gedeelte achterin, dansvloer en zithoek waar je onder kunt komen).
De club wordt steeds drukker en gezelliger en ik hoor alleen maar positieve verhalen, van stellen in de club, op het gastenboek van de website en van stellen op de chatroom van de club.
Ik heb zelf nooit opdringerige mannen of stellen daar meegemaakt en ik ga er 1 a 2x per maand heen.
Volgende week gaan we met zon 20 clubgangers naar de Kamasutrabeurs en daarna lekker naar de A6.
Ik vind dat jij een totaal verkeerd beeld schetst van de A6 in Lelystad! Ik zie steeds meer nieuwe gezichten en mensen die terugkomen. Het is een prima lokatie om lekker erotisch voor weinig geld uit te gaan!
Iedem daar hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
Daar is dus niet een eensluidend antwoordt op te geven... ligt er teveel aan welke avond, welke club, vakantietijd of niet, thema avond etc etc.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef BaaiBaai het volgende:
Wat is nou de gemiddelde leeftijd in zo'n club??
-knip-quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef sirallut het volgende:
Ik vind parenclubs en de mensen die er naar toe gaan maar zielig. Nul romantiek, intimiteit, gewoon lekker als een stel dieren tekeer gaan. Niet dat ik een Christen ben, maar emotioneel ben je al behoorlijk dood als je naar zo een club moet gaan om 'een leuke tijd' te hebben. Not-done.
Helemaal triest als vrouwen/vriendinnen geforceert meegaan en dan moeten toekijken hoe hun partner zich eens lekker uitleeft. Ja dat krijgt hij thuis niet he? Kan me niet voorstellen dat daar een mooie relatie achter zit.
"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef sirallut het volgende:
Ik vind parenclubs en de mensen die er naar toe gaan maar zielig. Nul romantiek, intimiteit, gewoon lekker als een stel dieren tekeer gaan. Niet dat ik een Christen ben, maar emotioneel ben je al behoorlijk dood als je naar zo een club moet gaan om 'een leuke tijd' te hebben. Not-done.
Helemaal triest als vrouwen/vriendinnen geforceert meegaan en dan moeten toekijken hoe hun partner zich eens lekker uitleeft. Ja dat krijgt hij thuis niet he? Kan me niet voorstellen dat daar een mooie relatie achter zit.
Ja, precies... exact de reden waarom de Fun4Two een "quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:29 schreef Oksel het volgende:
Moet eens op zaterdag avond naar Fun4Two gaan. Echt veel echt mooie vrouwen.. een paar zouden niet misstaan in de Playboy. En dan reken ik de hoertjes niet mee.. die worden meegenomen door oudere rijke mannen. En die betalen ¤1000,- en krijgen een prachtige vrouw mee.
Klinkt mij dus in de oren als een prima kandidaat voor de Fun! Ook hier is wel een redelijke hoeveelheid house te horen, maar men draait ook R&B, NL-talig, Rock, Salsa, oudewertse disco en ga zo maar door.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn al meerdere keren naar de fata geweest en 1 keer naar de Gogo (was eens maar nooooit weer).
Op zich hebben we het in de fata erg naar ons zin gehad. Gezellige club, aardige mensen etc. etc. Het enige waar wij op af knappen is die constante housedreun. Wij zijn geen house of discoliefhebbers. Daarom denk ik dat wij het in de andere parenclubs ook niet hoeven te zoeken.
Daarom vroegen wij ons af of iemand nog een tip heeft voor ons. Er mag best muziek zijn, maar de boel hoeft niet op zijn grondvesten te trillen (dat doen we zelf wel).
Waarschijnlijk zitten wij meer op het sfeervolle/tantrische gebeuren, maar daar hebben wij nog geen club voor gevonden...
Een hele tijd terug was er al eens een dergelijke discussie, toen er een Parenclub-meet kwam. De gemiddelde parenclub biedt een gemiddelde muziekkeus aan. (wat voor mij een redelijk belangrijk onderdeel van het uitgaan is) Dat is vrij logisch, want je moet het commercieel gezien wél van die markt hebben.(het scheelt ook gewoon in publiek waar je tussen wilt zitten, da's niet eens arrogant bedoeld, maar ik ga ook niet in een discotheek zitten of een of andere skihut zitten als ik 'gewoon' uitga.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Op zich hebben we het in de fata erg naar ons zin gehad. Gezellige club, aardige mensen etc. etc. Het enige waar wij op af knappen is die constante housedreun. Wij zijn geen house of discoliefhebbers. Daarom denk ik dat wij het in de andere parenclubs ook niet hoeven te zoeken.
bij Acanthus heb je twee 'discotheken', eentje met house (en er wordt GOED gedraaid! Bij de fun is het nogal voorspelbaar (tegen enen komt de salsa)) en eentje met jaren 70-80-90 muziek (ook rock!). Worden ook regelmatig 'bekendere' dj's uigenodigd, hebben wel eens een avondje met 100% Isis meegemaakt geloof ik (da's dan wel weer house...)quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn al meerdere keren naar de fata geweest en 1 keer naar de Gogo (was eens maar nooooit weer).
Daarom vroegen wij ons af of iemand nog een tip heeft voor ons. Er mag best muziek zijn, maar de boel hoeft niet op zijn grondvesten te trillen (dat doen we zelf wel).
Waarschijnlijk zitten wij meer op het sfeervolle/tantrische gebeuren, maar daar hebben wij nog geen club voor gevonden...
Hoi!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:
De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?
Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Hoi Oscar,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:
De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?
Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Op een zaterdagavond is de gemiddelde leeftijd inderdaad zoals reeds gezegd ca 30 jaar. Op de vrijdagavond ligt deze iets hoger zo rond de 35 en de zondag ergens rond de veertig is onze ervaring.quote:De leeftijden
In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.quote:Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!quote:Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.quote:En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Ben ik met je eens, alleen hoef je in de gemiddelde discotheek niet om 12.00 uur in je lingeriesetje/boxer te gaanquote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Sony het volgende:
Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltje
Dat klinkt als een goede sfeer.. Ik had namelijk wat reacties gelezen over mensen die een bezoekje tegen vonden vallen door een behoorlijk aantal opdringerige mannen die het verschil tussen pijn en fijn niet wisten. Dat soort dingen zoek ik namelijk niet.quote:In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.
Ik laat mijn vriendin liever in de Fun alleen dan in een gemiddelde kroeg; hier heeft ze meer last van gasten die haar lastig vallen.
Iets forceren is zeker niet de bedoeling! Het is voor mij belangrijk dat mijn meisje zich er goed bij voelt.. Sowieso hebben we afgesproken dat het de eerste avond bij kijken en bekeken worden blijft.quote:Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!
Daar had ik helemaal overheen gekeken. Leuk dat ze korting regelen, toch weer een extra stukje service. Dat fun4two appartement ziet er trouwens ook erg mooi uit!quote:Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.
Thanks! Als we langs geweest zijn laat ik hier nog even weten hoe het was!quote:Veel plezier als jullie gaan!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hierin helemaal met je eens ben..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:57 schreef erodome het volgende:
Wil je voorkomen dat het een nare ervaring wordt, druk gaat leggen op de relatie, spreek dan af niets te doen die eerste keer, alleen te kijken, dansen, saunaatje pakken, beetje kletsen en doen, maar niets seksueels met anderen iig.
Misschien dat je een beetje samen stoeien we leuk vindt daar, maar hou het daarbij die eerste keer.
Zo is er de ruimte om de kat uit de boom te kijken, geen druk dat dat kan gebeuren en tever kan gaan, het is al spannend zat zo'n eerste bezoek meestal.
Bedenk je goed dat je beter wat kan overhouden voor een volgende keer en weg kan gaan met een leuke herrinering dan dat je alles eruit probeert te slepen wat kan en er een naar gevoel aan overhoud.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef boku het volgende:
Ik lees met deze topic reeks al een tijdje mee en mijn vriendin en ik hebben het er al een tijdje over om ook eens een kijkje te nemen in een parenclub. Maar nu heb ik wel een vraagje; ik ben eigenlijk benieuwd hoe het zit met de wat vollere mensen. Ik heb in één van de vorige topic hierover namelijk gelezen dat sommige clubs hier moeilijk over kunnen doen (lees: toegang weigeren). Ik weet niet of dit inderdaad zo is, vandaar de vraag.
Ik vraag dit omdat mijn vriendin namelijk wat dikker is als gemiddeld en ik heb totaal geen behoefte om ergens heen te gaan en er dan achter komen dat je er niet in komt. Plus ik denk dat het mijn vriendin niet ten goede komt als ons zoiets zou overkomen.
Alvast bedankt.
Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
bespreek eerst eens voor met wat voor idee jullie er heen gaan, en maak duidelijke afspraken
dan kan er niks misgaan
slechte ervaring gehad?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef boixe het volgende:
[..]
Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*
Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.quote:
ik snap je niet echtquote:Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef boixe het volgende:
[..]
Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.
nou ik bedoel dat erf best een hoop lui zijn die t doen om hun huwelijk te redden, dr vent te plezieren of gewoon overal maar ja op zeggen om dat ze denken dat dat normaal is.. jah, erbij motten zijn zeg maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik snap je niet echt
maar dat maakt niet uit hoor
ik bedoelde dus vóór de kleren uitgaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
een mooie boxershort
en eventueel mooie shoes eronder, en nee, dus geen gympen.,
of teenslippers.
als je perse voetschoeisel wil.
Bij de fun weet ik het niet. Bij de fata is spijkerbroek / shirt / trui doodnormaal. Als je twijfelt kies dan voor enigzins netjes: (donkere) spijkerbroek met overhemd of blouse. Zo heb ik zelfs eens een sollicitatie bij een vrij kledinggerichte werkgever overleefdquote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef junie het volgende:
[..]
ik bedoelde dus vóór de kleren uitgaan.qua broek/schoeisel.
oh, excuseerquote:Op donderdag 17 april 2008 22:10 schreef junie het volgende:
[..]
ik bedoelde dus vóór de kleren uitgaan.qua broek/schoeisel.
leestekens..?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:35 schreef Raymond030 het volgende:
hoi wij gaan vanavond naar mystique toe is ook heel gezelig kost ook 80 euro all in per koppel wat kost een avond stappen ben je meer kwijt denk ik welk leuk stel wil er mee wij wonen in den bosch
Dat mag misschien normaal zijn, maar om eerlijk te zijn vind ik vaak vooral van de mannen de kleding om te huilen...quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Bij de fun weet ik het niet. Bij de fata is spijkerbroek / shirt / trui doodnormaal. Als je twijfelt kies dan voor enigzins netjes: (donkere) spijkerbroek met overhemd of blouse. Zo heb ik zelfs eens een sollicitatie bij een vrij kledinggerichte werkgever overleefd
Vaak gaat het gewoon door mensen tegenkomen, wat geklets en van het een komt het ander, je kan dansen, in het bubbelbad, in de sauna, dat soort dingen, zat momenten om contact te maken, dat is geen probleem, ook als het helemaal niet tot seks komt(daar beledig je niemand mee).quote:Op donderdag 24 april 2008 16:53 schreef mighty_myte het volgende:
Zo ondertussen weet ik wel dat je niks hoeft en alles kan, maar hoe gaat het dan als je uiteindelijk sex wil hebben of iets dergelijks?
Nodigen mensen je uit om mee te doen, kun je jezelf uitnodigen om mee te doen? Dat soort vragen.
Kan iemand dat uitleggen?
Een warme niet al te grote club, de keren dat ik er geweest ben was de sfeer heel gezellig, het is er intiem, je hebt er een heerlijk groot bubbelbad, met een champagnebarquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:09 schreef Rorsach het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met Club Mystique in Rucphen? En ja, welke?
Klopt hoor; de reden dat we quasi nooit in Belgische clubs zitten, is inderdaad omdat ze van een ander kaliber zijn met ander publiek. Er is er eentje (een heel kleine, Porte de Senses, die we wel leuk vinden), maar verder hebben we het ook wel voor clubs zoals de Fun. Daarom dat we ook eens benieuwd waren naar andere clubs in NL. Amateurprostitutie is nu ook niet echt ons ding, maar als de Fata in de buurt komt is dat aardig om te weten. Op de site ziet ie er in elk geval niet zo uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:35 schreef Sony het volgende:
Tja, het ligt er maar net een beetje aan waar je naar op zoekt bent.
Voor gangbangs moet je bv zijn in de Showboat en voor amateurprostitutie bij Le Baron en zo zijn er meer clubs die toch in een bepaalde richting gaan.
Met Belgische clubs hebben wij geen goeie ervaringen, althans niet in zoverre dat ze niet het 'soort' club zijn, met het soort publiek dat wij zoeken.
De genoemde clubs zijn niets voor ons persoonlijk, want wij houden toch iets meer van de relaxte, luxere clubs zoals de Fun en de Fata.
Andere clubs die je kunt vergelijken met bv de Fun bestaan voro zover wij weten niet. In de Fun kom je echt stellen uit de hele wereld tegen, van Hong Kong via Barein naar de US en Latijns Amerika; alles kom je daar tegen en innmiddels hebben wij een heel leuk contact met een aantal stellen die 'even' een weekendje overkomen uit Azie voor een bezoekje aan de Fun... zegt toch wel iets over de club en het soort mensen dat er komt denken wij.
Gewoon gaan. Kijk op websites e.d. De meest gangbare, leuke clubs zijn de Fun en de Fata. Fun is gewoon een nette club, nette mensen, beneden is eten/drinken/dansen en voor de actie ga je naar boven.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:37 schreef charel1 het volgende:
Lijkt me heel heel leuk om een keer naar een parenclub te gaan maar doodeng...Hoe maak je de keuze voor een juiste.....
je hebt toch helemaal geen dame nodig om te gaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef EmiltjE het volgende:
ik zou er ook wel eens heen willen , alleen geen dame ervoor om mee te gaan helaas....
zou mij wel supergeil lijken...
Fun4Two zit onder de rook van gouda.quote:
Gewoon genieten en doen wat je daar leuk lijkt, de rest is bijzaakquote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Dainese het volgende:
Aangezien ik de aanstichter ben van het allereerste topic, even een update van mij.
Door allerlei omstandigheden (beetje zwanger, daarna flinke complicaties en daarna een klein beetje een gecompliceerde beenbreuk) is het er nog niet van gekomen.
Nu echter alles weer een heel eind hersteld/goed is, hebben we besloten (na een tweede bezoek aan het SC in de Kamasutrabeurs) om a.s. zaterdag eindelijk eens te gaan. Oppas geregeld voor de kids en stoute schoenen aangetrokken.
Super setje gekocht voor haar, hele gave boxer voor hem en nog even de laatste beetjes moed bijeenschrapen.
We hebben van tevoren wel even gemaild met de club waar we heen gaan en die waren erg aardig en behulpzaam.
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:44 schreef Hebus het volgende:
[..]
Klopt hoor; de reden dat we quasi nooit in Belgische clubs zitten, is inderdaad omdat ze van een ander kaliber zijn met ander publiek. Er is er eentje (een heel kleine, Porte de Senses, die we wel leuk vinden), maar verder hebben we het ook wel voor clubs zoals de Fun.
Haha dit is lache... Acanthus is juist de club waar wij zoiets van hadden 'dus maar niet'...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
[..]
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van leren, ook al zegt iedereen dat het eten daar zo geweldig is... ik vind het bij Acanthus beter!) Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
En? Hoe is het gegaan? Beviel het een beetje?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Dainese het volgende:
Aangezien ik de aanstichter ben van het allereerste topic, even een update van mij.
Door allerlei omstandigheden (beetje zwanger, daarna flinke complicaties en daarna een klein beetje een gecompliceerde beenbreuk) is het er nog niet van gekomen.
Nu echter alles weer een heel eind hersteld/goed is, hebben we besloten (na een tweede bezoek aan het SC in de Kamasutrabeurs) om a.s. zaterdag eindelijk eens te gaan. Oppas geregeld voor de kids en stoute schoenen aangetrokken.
Super setje gekocht voor haar, hele gave boxer voor hem en nog even de laatste beetjes moed bijeenschrapen.
We hebben van tevoren wel even gemaild met de club waar we heen gaan en die waren erg aardig en behulpzaam.
Ha Robina :-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
nooit meegemaakt, en we zijn er toch al heel wat keren geweest, keertje of vijftien denk ik wel. Wel altijd op zaterdagavond, het schijnt er op de andere dagen inderdaad wel wat heftiger aan toe te gaan. ook een beetje opletten welk thema ze voeren, daar kan het ook aan liggen. Maar zoals gezegd, dit heb ik nog NOOIT meegemaakt daar! Never ever! Het enige wat ik ooit beneden gezien heb is dat een dame in een hoekje gevingerd werd, maar dat was dan wel om een uur of vier 's morgens, en dus niet meer zo druk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef Sony het volgende:
[..]
Haha dit is lache... Acanthus is juist de club waar wij zoiets van hadden 'dus maar niet'...
Toen wij er waren moest ik me bij de bar tussen de mensen door persen om een drankje te bestellen, terwijl aan de ene kant van me een dame werd genomen op de bar en aan de andere kant een heer gepijpt werd en dan staan de nootjes/pinda's er ook nog ergens tussen... niet echt fris dus![]()
Hetzelfde tafereel was dus door de hele club heen te vinden en toen we boven liepen en mijn vrouw aangaf aan een heer dat ze geen interesse had, bleef hij het toch proberen. Toen ik dan maar fijntjes opmerkte dat ze geen interesse had, kregen we te horen dat we dan niet aldaar moesten rondlopen. Dit was voor ons de druppel en hebben ons gelijk weer aangekleed en zijn weg gegaan.
Een dergelijk iets hebben wij nog nooit in een club in NL meegemaakt! Nee, geef ons de Nederlandse clubs maar!Waarom denk je ook dat er zo ongeloofelijk veel Belgen en Duitser (plus vele andere buitenlanders) naar de NL clubs gaan?
AC kennen we, maar daar heb ik dan toch een heel andere mening over dan jij :-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
[..]
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van leren, ook al zegt iedereen dat het eten daar zo geweldig is... ik vind het bij Acanthus beter!) Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
Een koppel dat we redelijk regelmatig zien was er ook en kwam nadien bij ons langs om alsnog wat te kunnen genieten van dat weekend; veel te veel volk, was hun commentaar. Meer dan 300 koppels in de AC is gewoon belachelijk veel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef lord_sylus het volgende:
Wij (ik en mijn vrouwke) zijn met valentijn naar Acantus geweest in hulste belgie
Veel volk, veel lekker bloot vlees en veel harde sex
de beste valentijn in jaren
zeker een aanrader trouwens
Ja maar was wel leuk om dan wat rare dingen te zien zoals mensen op de katwalk boven de dansvloer die op het ritme van de muziek aan het neuken warenquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:03 schreef Hebus het volgende:
[..]
Een koppel dat we redelijk regelmatig zien was er ook en kwam nadien bij ons langs om alsnog wat te kunnen genieten van dat weekend; veel te veel volk, was hun commentaar. Meer dan 300 koppels in de AC is gewoon belachelijk veel.
Gewoon je normale kleding is toch prima?quote:Op woensdag 18 februari 2009 22:50 schreef Pissie het volgende:
Echt helemaal niemand dit tips heeft voor wat aan te trekken voordat de mooie lingerie aan gaat?
Ik ga volgende week vrijdag naar de Fata als 't goed is, dus als ik nog een nieuwe outfit moet aanschaffen mag ik wel es opschieten...
Uuhmquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Hanoying het volgende:
Het blijft toch een beetje als naar de hoeren gaan voor koppels in mijn optiek.
Sja, als je er geen verstand van hebt, ga je dat soort dingen denken helaas...quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:26 schreef Hanoying het volgende:
Het blijft toch een beetje als naar de hoeren gaan voor koppels in mijn optiek.
Min of meerquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:37 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Uuhm
dus al de vrouwen die daar zijn zijn hoeren? mijn vrouw volgens u dus ook?
dank u he
Ni alleen dat, als je er dan op word gewezen dat je mensen aan het beledigen zijt het nog niet doorhebben!quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sja, als je er geen verstand van hebt, ga je dat soort dingen denken helaas...
Ik zou inderdaad zeggen als je er niks van weet hou dan je kinderlijke snavel maar toe, of tenminste de mensen die wel genieten van hun sexualiteit niet beledigen omdat je zelf zo kortzichtig zijt.quote:
Mwoah, keuze genoeg...quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:12 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ja maar was wel leuk om dan wat rare dingen te zien zoals mensen op de katwalk boven de dansvloer die op het ritme van de muziek aan het neuken waren
plaats gebrek was er maar zeker keuze genoeg...
wij zijn met een andere koppel geweest en het viel wel heel goed mee, allegoe dat we wel op tijd buiten waren want toen we vertrokken begonnen ze wagens te takelen :s
(Ik heb mijn reply afgestemd op je eigen schrijfstijl zodat hij misschien wat eenvoudiger voor je te lezen is):quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:36 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ni alleen dat, als je er dan op word gewezen dat je mensen aan het beledigen zijt het nog niet doorhebben!
[..]
Ik zou inderdaad zeggen als je er niks van weet hou dan je kinderlijke snavel maar toe, of tenminste de mensen die wel genieten van hun sexualiteit niet beledigen omdat je zelf zo kortzichtig zijt.
alleen diegene die betaald worden om mee te gaan zijn hoeren al de rest die daar zitten zijn gewone mensen die graag plezier hebben...
het is niet omdat jij da ni durft dat degene die het wel doen hoeren zijn.
Wow... echt diep (eigenlijk gewoon niks van verstaan!)quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef Hanoying het volgende:
[..]
(Ik heb mijn reply afgestemd op je eigen schrijfstijl zodat hij misschien wat eenvoudiger voor je te lezen is):
Min of meer zee ik ook en nie helemale. het is verder nie omdat ik da ni durf maar meer omda ik da heul gene zin in hebbe. Wie zeg da ik nie van mijne sexualiteit genie trouwens, ik genie juis heul veel van mijn eige en mijne vrouw. Ik vin een parenclub alleen niks en omdat de vrage in de TT "done or not?" zegge dagge ik dat ik konne poste da ik het dus nie done vind. Ik vinne het puberaal rondneuke en nie zo heel ver van prostitue bezoeke verwijder.
Gezien het feit dat het hier een discussieforum is, staat het hem toch vrij op jouw post te reageren en de inhoud ervan als bekrompen en vooringenomen te bestempelen? Als ik je reactie erop lees, lijkt het me dat hij zelfs niet eens zo heel ver van de waarheid zit.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef Hanoying het volgende:
[..]
(Ik heb mijn reply afgestemd op je eigen schrijfstijl zodat hij misschien wat eenvoudiger voor je te lezen is):
Min of meer zee ik ook en nie helemale. het is verder nie omdat ik da ni durf maar meer omda ik da heul gene zin in hebbe. Wie zeg da ik nie van mijne sexualiteit genie trouwens, ik genie juis heul veel van mijn eige en mijne vrouw. Ik vin een parenclub alleen niks en omdat de vrage in de TT "done or not?" zegge dagge ik dat ik konne poste da ik het dus nie done vind. Ik vinne het puberaal rondneuke en nie zo heel ver van prostitue bezoeke verwijder.
Kijk... dit soort reacties kan ik wat mee!quote:Op donderdag 19 februari 2009 08:18 schreef lord_sylus het volgende:
Doe iets sexy aan , moet niet te sletterig zijn dus inderdaad normale sexy kleren is prima
ik zou daar nu ook niet in jogging naartoe gaan of zo
en als je echt wel wilt, ga eens langs bij de Pabo en koop daar iets, maar anders doe gewoon maar aan
Sexy jurkjes werken beter naar mijn bescheiden mening. Skinny jeans zie je er trouwens ook minder; de meesten gaan inderdaad voor een sexy jurkje of voor regelrechte clubwear (kledij waarmee je elders amper of niet buiten zou komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef Pissie het volgende:
[..]
Kijk... dit soort reacties kan ik wat mee!![]()
Ik ga vandaag maar es op jacht naar een mooi nieuw setje lingerie, niet dat ik niets heb maar 't is weer een uitermate goede reden om een nieuw setje te kopen.![]()
En dan maar eens bedenken of ik in Skinny jeans met een sexy topje ga of in een sexy jurkje. Denk dat ik qua schoeisol maar voor pumps ga, lijkt me wel zo praktisch tijdens het lingerie gedeelte?!
Indien ik iets te zeggen had (en dat heb ik totaal nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 12:22 schreef Pissie het volgende:
[..]
Kijk... dit soort reacties kan ik wat mee!![]()
Ik ga vandaag maar es op jacht naar een mooi nieuw setje lingerie, niet dat ik niets heb maar 't is weer een uitermate goede reden om een nieuw setje te kopen.![]()
En dan maar eens bedenken of ik in Skinny jeans met een sexy topje ga of in een sexy jurkje. Denk dat ik qua schoeisol maar voor pumps ga, lijkt me wel zo praktisch tijdens het lingerie gedeelte?!
Maar je hoeft toch niet met iedereen te bed?quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:19 schreef Hebus het volgende:
[..]
Mwoah, keuze genoeg...
In onze beleving trekt zo'n massa volk meestal een hoop mensen aan die niet echt tot onze doelgroep qua keuze horen
Enfin, net daarom: ieder zijn keuze uiteraard. 't Zou maar erg zijn moest iedereen dezelfde smaak hebben.
Ik vind daar toch wel een fiks verschil inzitten.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:20 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nee uiteraard niet; zo bedoelde ik het dan ook nietquote:Op donderdag 19 februari 2009 13:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet met iedereen te bed?
Sure, dat is altijd zo in een club (zowel normale als parenclubs), en het zou ook maar raar zijn moest dat niet het geval zijn. 't Is dan ook niet dat we enkel en alleen naar clubs willen gaan waar enkel en alleen "ons" type mensen rondlopen, maar we vermijden wel liever de clubs of gelegenheden met de allesneukende jagers. Om dezelfde reden gaan we ook niet naar avonden/clubs waar single mannen toegelaten zijn.quote:Natuurlijk zullen er ook mensen zijn waarvan je denkt dat je er nog niet dood bij gevonden wil worden, anderen zullen waarrschijnlijk hetzelfde over jou denken hier en daar.
Alleen als je iemand vindt waarmee je zelf echt wil en dat ook ok is kan je ervoor kiezen er wat mee te doen, of niet, is ook goed.
Als je gewoon uitgaat zal je fiks in de problemen komen als er echt alleen mensen rond mogen lopen die je eventueel zou zien zitten voor meer
Dat is hier niet anders, er zitten hele leuke mensen tussen, er ztten er tussen waarbij je na 3 woorden iets hebt van aaarrrggghhhh en mensen die je op een afstandje al helemaal niks vindt.
Zie ik toch anders. Je zegt immers ook niet dat mensen die naar het casino gaan slechts uitgaan met de mogelijkheid tot meer. Men komt er om te gokken, period.quote:Op donderdag 19 februari 2009 13:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind daar toch wel een fiks verschil inzitten.
Het is allemaal vrijwillig en vrijblijvend, het is niet zo dat iemand die naar een parenclub gaat ook daadwerkelijk seks heeft met anderen, vaak zelfs niet.
Het is gewoon uitgaan met de mogelijkheid tot meer.
De mensen die het wel doen kiezen elkaar uit in een wederzijdse aantrekkingskracht, is meer als de one night stands in het gewone uitgaan dan naar de hoeren gaan.
Je kan zef iets hebben van one night stands enzo zie ik niet zitten, maar dichtbij prostitutie, nee dat ook weer niet.
Je betaald ook niet om te mogen neuken bij een parenclub, je betaald voor een avond uit, dat is vaak een all-in prijs met drank, bubbelbad, sauna e.d. er allemaal bij in.
Dan kan je evengoed zeggen dat 90% van de uitgaande jongeren (en een nog wat hoger percentage van de uitgaande twintigers, dertigers en veertigers) ook hoerenlopers zijn. Die gaan immers ook enkel en alleen uit om eens een nachtje te scoren...quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Zie ik toch anders. Je zegt immers ook niet dat mensen die naar het casino gaan slechts uitgaan met de mogelijkheid tot meer. Men komt er om te gokken, period.
Bij een parenclub is dat niet anders, men komt er voor de sex. Danwel als actief deelnemer, danwel als voyeur maar men komt er voor de sex en betaalt vrij veel om binnen te komen. Dat je soms ook geen gebruik van die optie maakt is irrelevant, hoerenlopers gaan ook niet in alle gevallen naar binnen als ze door het red light district lopen maar toch lopen ze er slechts met één doel. Kijk, als dat je ding is dan moet je het vooral doen hoor. Maar probeer er dan ook geen fictief sausje van normaliteit overheen te gieten. Voor veel mensen (zoals ik) is er niet veel onderscheid tussen een hoerenloper of iemand die naar parenclubs gaat, maar het is natuurlijk wel tegen de stroom inroeien voor me in dit topic van gelijkgestemden.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:13 schreef Hebus het volgende:
[..]
Dan kan je evengoed zeggen dat 90% van de uitgaande jongeren (en een nog wat hoger percentage van de uitgaande twintigers, dertigers en veertigers) ook hoerenlopers zijn. Die gaan immers ook enkel en alleen uit om eens een nachtje te scoren...
Dat jij het niet kan begrijpen vanuit jouw bekrompen visie, maakt het nog niet abnormaal.
Dat is echt een verkeerd beeld, heel veel mensen gaan naar een parenclub voor het uitgaan en niet voor het neuken, ken zat mensen die nooit wat met een ander doen en in een uitzonderingsgeval in een afgesloten ruimte wat met z'n 2-en doen of zelfs dat niet.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Zie ik toch anders. Je zegt immers ook niet dat mensen die naar het casino gaan slechts uitgaan met de mogelijkheid tot meer. Men komt er om te gokken, period.
Bij een parenclub is dat niet anders, men komt er voor de sex. Danwel als actief deelnemer, danwel als voyeur maar men komt er voor de sex en betaalt vrij veel om binnen te komen. Dat je soms ook geen gebruik van die optie maakt is irrelevant, hoerenlopers gaan ook niet in alle gevallen naar binnen als ze door het red light district lopen maar toch lopen ze er slechts met één doel. Kijk, als dat je ding is dan moet je het vooral doen hoor. Maar probeer er dan ook geen fictief sausje van normaliteit overheen te gieten. Voor veel mensen (zoals ik) is er niet veel onderscheid tussen een hoerenloper of iemand die naar parenclubs gaat, maar het is natuurlijk wel tegen de stroom inroeien voor me in dit topic van gelijkgestemden.
Er komt ook zeker MM voor. Zeker als je op avonden gaat als Bi night of geen paren only avonden. Maar ook op normale avonden, alhoewel het dan iets minder toegankelijk is voor MM.quote:Op maandag 10 december 2007 12:08 schreef Oksel het volgende:
Geen MM. Denk ik. Heb er nooit homoparen gezien. Denk ook niet dat die dit leuk vinden. Alle mannen die daar komen zijn in ieder geval bi, maar waarschijnlijk hetero, want ze zijn allemaal met vrouwlief.
heb zelf ook nog nooit MM gezien, maar wel ooit ergens geweest waar singels binnen mochten en dan liep er een gast rond in 'slechte' vrouwe kleren en wou mee doen en de mannen pijpen... ni echt mijn ding!quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:28 schreef snlgirl het volgende:
[..]
Er komt ook zeker MM voor. Zeker als je op avonden gaat als Bi night of geen paren only avonden. Maar ook op normale avonden, alhoewel het dan iets minder toegankelijk is voor MM.
Allereerst: dit is geen flame, geen commentaar op levensstijl en zeker geen veroordeling.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:48 schreef snlgirl het volgende:
Volgens mij is de minimum leeftijd 18, maar weet het niet zeker.
Daarnaast wil ik me even aansluiten bij het verhaal wat Erodome. Meeste mensen komen inderdaad niet in clubs om sex te hebben. Ze komen er voor gezelligheid een leuke avond stappen en dat in een spannend sfeertje. Zo is er ook een discotheek waar je in lingerie kan dansen en als je dat wil sex kan hebben. Daar komen mensen echt niet alleen voor de sex hoor! Daar komen ze om in een bepaalde sfeer te stappen.
Ik ben het niet eens met de kwalificaties of waardeoordelen in dit topic en het is waarschijnlijk meer onbegrip dan dat mensen weten waar ze het over hebben.quote:Daarnaast een parenclub met een hoerentent vergelijken gaat wel ver. Alhoewel de oorsprong van sommige clubs wel in die richting ligt is het tegenwoordig echt niet meer zo. Veel clubs hebben een beleid dat er alleen koppels binnen mogen komen (op sommige dagen kan dat anders zijn). Dus wat is daar hoerig aan? Als ik met mijn vriend er naar toe ga, maakt dat mij een hoer? Of hoe zie je dat dan voor je? Ik ga er niet alleen heen met het idee sex te hebben. Het is gewoon het algehele beeld. Overigens verheugen mijn vriend en ik ons al tijden op het bubbelbad. Wat zo'n avond verder brengt hangt van vanalles af....
En misschien zou iedereen die er aanmerkingen op heeft er eerst eens heen moeten gaan.
Ik wil wel , maar ben single alweer een tijd , dus ........... als jij nou je man thuislaat ( die is er toch al zo vaak geweest begrijp ik ) dan kun je MIJ meenemen, heb ik deze tent ook eens gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Meer mensen die vrijdag 27 maart naar de Fata gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik wil wel , maar ben single alweer een tijd , dus ........... als jij nou je man thuislaat ( die is er toch al zo vaak geweest begrijp ik ) dan kun je MIJ meenemen, heb ik deze tent ook eens gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nadat ik ooit in een grijs verleden 1 keer in de Fun ben geweest ( ik heb zelfs mijn pasje nog) heb ik nooit meer een vriendin gehad die daar mee naar toe wilde .......
En om naar zo'n tent te gaan waar ook single mannen naar binnen mogen ......... geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt , daarom waardeerde ik de Fun zo erg destijds , ondanks dat anderen daar over van mening verschillen , dat blijf je nu eenmaal houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee mijn mannie gaat lekker mee. Zoek een gelegenheidsscharrel anders? Er komen wel meer stellen die eigenlijk geen stel zijn. Wel puur voor de gezelligheid, ik heb er persoonlijk een hekel aan als een man de vrouw verlaat (of het nu zijn partner is of niet) om te gaan cruisen naar beschikbaar vlees
L'Enfer, c'est les autres.
Ja maar wie zegt dat ik JOU ga verlaten en ga cruisen ! Ik zal je mannetje beloven dat ik hééééééééééééél erg OP je zal passen , en zelfs IN je zal passen !quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:47 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
![]()
Nee mijn mannie gaat lekker mee. Zoek een gelegenheidsscharrel anders? Er komen wel meer stellen die eigenlijk geen stel zijn. Wel puur voor de gezelligheid, ik heb er persoonlijk een hekel aan als een man de vrouw verlaat (of het nu zijn partner is of niet) om te gaan cruisen naar beschikbaar vlees
Dude, doe niet zo sad en zoek gewoon een scharrel die mee gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat ik JOU ga verlaten en ga cruisen ! Ik zal je mannetje beloven dat ik hééééééééééééél erg OP je zal passen , en zelfs IN je zal passen !![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:29 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dude, doe niet zo sad en zoek gewoon een scharrel die mee gaat.![]()
Of denk je echt dat zij haar man thuis laat om met jou aan de boemel te gaan?![]()
Hij heeft gewoon gelijk, de wanhoop en sneuheid druipt van je post af en al mijn vooroordelen zijn weer eens bevestigd.quote:
Gelukkig weet ik uit ervaring dat dit soort amoebes een zeldzaamheid zijn maar je voelt als man zijnde toch een beetje plaatsvervangende schaamte als je zo een sneue en überkansloze reply leest.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, de wanhoop en sneuheid druipt van je post af en al mijn vooroordelen zijn weer eens bevestigd.
Daar heb je gelijk in. De posts van een aantal lieden in dit topic spreken boekdelen en geven maar weer eens aan dat parenclubs inderdaad een onfrisse en walgelijke gelegenheid zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:01 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, de wanhoop en sneuheid druipt van je post af en al mijn vooroordelen zijn weer eens bevestigd.
alleen als je zwarte kousen tot aan je oren draagt.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
dat parenclubs inderdaad een onfrisse en walgelijke gelegenheid zijn.
Tja, alleen je ondertitel aan. Alsof dat de norm moet zijn, dan ben je niet helemaal in orde.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleen als je zwarte kousen tot aan je oren draagt.
ik snap werkelijkwaar helemaal niks van deze postquote:Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, alleen je ondertitel aan. Alsof dat de norm moet zijn, dan ben je niet helemaal in orde.
Houden zo. Dan blijft het lekker simpel.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik snap werkelijkwaar helemaal niks van deze post
ben je er wel eens geweest dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Niets voor mij, een parenclub.
Kan ook komen omdat ik een single-vrouw ben hoor.
Ik vind er een ranzig sfeertje omheen hangen. Kan het natuurlijk mis hebben, maar al die praatjes van: we gaan er heen omdat het zo gezellig is, en omdat we zo lekker kunnen eten daar en de sfeer zo goed is doen het niet voor mij. Het lijkt mij dat het gewoon om de seks gaat. Al dan niet met je eigen partner. Maar zég dat dan gewoon en draai er niet omheen.
Okee, neem ik van je aan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Mirjam het volgende:
want dat zijn natuurlijk alleen maar aannames, als je er niet geweest bent, weet je ook niet hoe het er daar aan toe gaat.
het is echt niet zo dat je vanaf het moment dat je binnenkomt door alles en iedereen geneukt wordt namelijk.
dat jij denkt dat mensen er alleen maar voor de sex naar toe gaan is prima, maar inderdaad, het klopt niet
je moet het gewoon zien als iedere andere uitgaans gelegenheid.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Okee, neem ik van je aan.
Wil ook best toegeven dat ik het misschien mis heb hoor.
Ben gewoon huiverig ervoor.
En misschien bevooroordeeld..
uit de OP:quote:
Ranzig?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Niets voor mij, een parenclub.
Kan ook komen omdat ik een single-vrouw ben hoor.
Ik vind er een ranzig sfeertje omheen hangen. Kan het natuurlijk mis hebben, maar al die praatjes van: we gaan er heen omdat het zo gezellig is, en omdat we zo lekker kunnen eten daar en de sfeer zo goed is doen het niet voor mij. Het lijkt mij dat het gewoon om de seks gaat. Al dan niet met je eigen partner. Maar zég dat dan gewoon en draai er niet omheen.
Maar waarom ga je daar dan heen? Dan kun je toch ook gewoon uit eten gaan en daarna even lekker naar de kroeg? Zie je ook leuke mensen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef hungerman het volgende:
[..]
Ranzig?
Dachten wij eerst ook. Tot voor enkele jaren geleden we de stap maar eens hebben gezet om dan meteen wel naar een bekende goede club te gaan.
We houden ook niet van achteraf clubjes waar je niet weet waarin je verzeild raakt....
We hebben trouwens nog geen sex met anderen gehad tijdens onze bezoeken.
Dat is voor ons ook geen must, en zijn daar ook niet op uit.
In een goede club wordt dat ook gerespecteerd, en zo hoort het!
In de kroeg zie je idd ook leuke mensen. Maar helaas zitten daar vaak genoeg ook mensen tussen die hun tengels niet thuis kunnen houden en "Nee" opvatten als "Ja ga vooral door!". En op hulp van het personeel hoef je dan vaak ook niet te rekenen. In een parenclub is dat echt wel anders. "Nee" is "Nee" en die enkeling die dat toch opvat als "Ja ga vooral door" hoeft niet op sympathie van het personeel te rekenen, in een beetje fatsoenlijke club ligt die heeeeeeeeel snel buiten om voorlopig niet meer binnen te komen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar dan heen? Dan kun je toch ook gewoon uit eten gaan en daarna even lekker naar de kroeg? Zie je ook leuke mensen.
waarom niet?quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar waarom ga je daar dan heen? Dan kun je toch ook gewoon uit eten gaan en daarna even lekker naar de kroeg? Zie je ook leuke mensen.
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, jullie zijn zo enthousiast!quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom niet?
echt, waarom niet?
het is vaak een mooie ambiance, je hebt er leuke faciliteiten, je kunt er lekker drinken, dansen, lekker relaxen, eventueel een stukje zwemmen of in de sauna, lekker een hapje eten.
Lavenderr , dat klopt wel en dat doen we ook wel regelmatig.... maar in een club met vele spannende faciliteiten kunnen we gewoon ongedwongen lekker onze gang gaan. met z`n tweetjes of meer, dat maakt dat niet uit.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef luciano het volgende:
Dagje sauna laatst in Schiedam , inclusief eten + drinken + sauna uiteraard......... was alleen al ¤98 per persoon ......... dat maal 2 = ¤ 196.
Niet heel gek toch?quote:Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?
quote:Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef luciano het volgende:
Als je een meisje was geweest had ik je zo op mijn kosten meegenomen , maar helaas , pienutbutter
Zondag @ Fun is over het algemeen wat rustiger en ietwat ouder volk, maar het blijft er super uiteraard. Gigolo-night @ Fun daarentegen is dan weer absoluut niets; teveel haantjes, teveel jagers en die gigolo's zijn ook niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ontopic maar weer. We zijn nu 2 keer in de Fata geweest, 1 keer op vrijdag en 1 keer op zaterdag. Eerlijk? We vinden het eigenlijk maar niks. Mooie club hoor, groot, prima faciliteiten, lekker eten. Maar het is niet ons publiek en we vinden het té rustig. Weinig actie ook.
Volgende keer willen we de Fun eens op een zondag proberen, dat lijkt me ook weleens leuk.
Voor nu staat er eerst een thuisdate op het programma, onze eerste, erg spannend dus!
't Is uiteraard heel afhankelijk van welke club je aandoet, maar grosso modo kan je ervan uitgaan dat het in die clubs aangenamer en leuker is dan in de meeste andere uitgaansgelegenheden. Sex is er een optie, maar het is er zeker geen stelregel, laat staan dat het er één grote continue en ordinaire orgie is. Je hebt zelfs clubs waar het accent veel zwaarder ligt op het erotische uitgaan, dan op het actief swingen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, jullie zijn zo enthousiast!
Dat is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Zoals voor zoveel dingen, de 1 vindt het niks de ander vindt het leuk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die wel eens alleen naar een parenclub zijn geweest?
ben wel benieuwd naar hun ervaringen.
mij lijkt het wel een fijne manier om sex te hebben zonder het gedoe erom heen.
maar is dat ook zo.
Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:
Zijn er hier ook vrouwen die wel eens alleen naar een parenclub zijn geweest?
ben wel benieuwd naar hun ervaringen.
mij lijkt het wel een fijne manier om sex te hebben zonder het gedoe erom heen.
maar is dat ook zo.
er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.
Wat je ook zou kunnen doen is daten met een man of vrouw alleen en als gelegenheidskoppel gaan, gebeurt vrij regelmatig. Of als je het prettiger vind aanklampen bij een stel, trio's MVV worden doorgaans gewoon toegelaten.
Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.
Sommige mensen willen perse samen blijven in een club, anderen doen ook dingen los van elkaar, weer anderen vinden het super om te kijken hoe de ander bezig is en nog veel meer, als mensen dan tot seks komen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.
zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.
wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
vrouwen alleen zijn overal welkom.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?
alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef g0dz0r het volgende:
Mirjam, dat zijn over het algemeen wel de clubs die slecht aangeschreven staan, hier in de buurt zit er ook zo eentje compleet met hoeren, slechte hygiëne etc.
Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijn
zelf wel eens clubs bezocht dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.
Regelmatig, overigens ken je de posts daarover onder een andere nick.quote:
m.i. lukt dat prima, mits je een club bezoekt waar ze ook alleengaand emannen toelaten, niet al die clubs zijn sleazy enz.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Regelmatig, overigens ken je de posts daarover onder een andere nick.
Voor wat loladinges zoekt is een parenclub mi gewoon niks. Natuurlijk is het er te vinden maar om daar nou speciaal voor naar een parenclub te gaan terwijl je niks met vrouwen hebt en het liefst een MMV wil scoren?
Nou ja dan zal ik wel gek zijn, ik ken de sfeer een beetje als er mannen "op jacht" zijn en dat lijkt me nog veel erger het geval als er in een club naar verhouding meer mannen dan vrouwen rondlopen.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
m.i. lukt dat prima, mits je een club bezoekt waar ze ook alleengaand emannen toelaten, niet al die clubs zijn sleazy enz.
Het is vaak voorkomend omdat redelijk wat vrouwen wel degelijk into v-v zijn (een hoop uit eigen wil, een andere hoop omdat manlief dat wil, die zijn ook te vermijden), maar het is zeker geen must. Stelregel in zo'n club is dat je doet en laat waar je zelf zin in hebt. Er zijn heus wel koppels die zouden open staan voor wat jij wil (wij hebben in een club al eens gedaan wat jij wil); gewoon kwestie van wat uitzoeken...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.
zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.
De betere parenclubs zijn inderdaad een goeie plek. Of online dating sites die specifiek voor swingers bedoeld zijn. Daar heb je ook mogelijkheden genoeg.quote:wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
Mijn vriendin en ik hebben erg goede ervaringen met bitweenus.nl Deze tip hebben we volgens mij zelfs van dit forum, maar het is een site met ontzettend veel leuke stellen (allerlei leeftijden) die ook aan het experimenteren zijn me vanalles op dit gebied. Voordeel van die site is dat er geen mannen alleen op mogen en je dus een fakerstest moet doen. Daar hebben we een stel leren kennen die nu onze 'vriendjes' zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
Geen ervaring met parenclubs. Bij het lezen van je reactie dacht ik:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Wazzaaa het volgende:
Mijn vrouw en ik (beiden dertigers) willen graag voor het eerst naar een parenclub en denken dat de vrijdagavond in de Fun voor ons het meest geschikt is.
Maar bij het lezen van reacties en diverse recensies hebben wij de indruk dat bijna iedereen in de Fun voldoet aan het ideaalbeeld wat postuur betreft. Mijn vrouw heeft een zeer goed figuur, alleen ik heb dat met mijn overgewicht niet. Ik voel er niks voor om als enige vent rond te lopen die geen strak en volmaakt figuur heeft, ik wil dus niet al te veel opvallen als je begrijpt wat ik bedoel.
Wie kan ons uit ervaring vertellen hoe dat zit bij de Fun en dan met name op de vrijdag en zondagavonden?
Het enige dat ik wil is samen met mijn vrouw een fijne avond beleven en respectvol met elkaar omgaan.
Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dikker is en er rondloopt, na de 1e keer wordt je de toegang namelijk ontzegd omdat je te dik bent. Geen ervaring mee, wel mensen gesproken die niet superslank waren. Ze zeggen gewoon dat je te dik bent en niet meer binnen mag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Wazzaaa het volgende:
voel er niks voor om als enige vent rond te lopen die geen strak en volmaakt figuur heeft,
*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat... en niet de moeite nemen gewoon even met die tent te bellen en het te vragen... en daarmee een roddel in stand houden die voor geen meter klopt. Heb geen aandelen in die club, ben er wel lid en nog steeds geen slanke den. En ik vind het vooral jammer voor al die andere "minder slanke dennen" die op deze manier onnodig extra onzeker worden gemaakt over een bezoek aan een club.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dikker is en er rondloopt, na de 1e keer wordt je de toegang namelijk ontzegd omdat je te dik bent. Geen ervaring mee, wel mensen gesproken die niet superslank waren. Ze zeggen gewoon dat je te dik bent en niet meer binnen mag.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik weet dat de Fun 4 Two de naam heeft de wat vollere mensen niet toe te laten, maar we hebben zelf ervaren dat dat niet zo is.
Toen wij er voor het eerst heen gingen maakten we ons daar ook wel zorgen over hoor. Ik ben niet echt een slanke den en m'n man had toen nog een flinke buik (inmiddels behoorlijk afgevallen) maar we zijn allebei nogal gesteld op persoonlijke verzorging en hygiene. We zorgden er voor dat we allebei netjes geknipt, gekapt en geschoren waren, hadden extra zorg besteed aan onze kleding (voor en na de dresscode) etc etc en werden zonder probleem binnengelaten en ingeschreven als leden.
Je hoeft niet voor de eerste keer een fortuin uit te geven aan kinky kleding of wat dan ook, maar zorg er gewoon voor dat je er netjes en verzorgd bij loopt. Voor de dresscode kan een sexy slipdress / onderjurk-achtig dingetje voor je vriendin ook heel goed als ze zich niet prettig voelt om bijvoorbeeld in slip en bh gekleed te gaan.
Gekleed als Pa en Ma Tokkie (overgewicht, vette haren, niet verzorgd) zul je niet binnenkomen, maar niet voldoen aan het "ideaal" wat gewicht betreft hoeft absoluut geen probleem te zijn!!
En toegang weigeren als je daar aan de deur staat zal zowiezo niet gauw gebeuren, dan moet je 't wel heel bont maken en is er ook heel wat meer aan de hand als het gewicht alleen. Hooguit zal men je niet inschrijven als lid en dat betekent dan dat je geen korting krijgt op de entree bij volgende bezoeken. Maar ze zullen je echt niet de deur wijzen.
Heb het van bezoekers zelf gehoord.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef babsjuh het volgende:
[..]
*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat...
Gek, exact hetzelfde verhaaltje hoorde ik jaren geleden al (uit tweede hand) en nog steeds maar nooit van bezoekers die er ook echt zelf geweest zijn. Wel ken ik bezoekers die absoluut niet aan het slanke den verhaaltje voldoen en die gaan met enige regelmaat en komen net als ieder ander gewoon binnen.quote:
Nog voordat ik mijn eerste bericht hier plaatste, heb ik al contact gehad met Fun4Two, precies om de reden die jij beschrijft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef babsjuh het volgende:
[..]
*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat... en niet de moeite nemen gewoon even met die tent te bellen en het te vragen... en daarmee een roddel in stand houden die voor geen meter klopt.
Dus wat het weigeren betreft, dat zal wel meevallen. Persoonlijk denk ik dat er wel meer aan de hand moet zijn geweest als iemand geweigerd werd, dan alleen maar dik zijn.quote:Bij ons is er nog nooit een stel de toegang geweigerd op postuur
Maar het merendeel van ons publiek prefereerd een mooi postuur van de andere gasten zeker op de zaterdag
Daarom adviseren wij die eerste keer op een vrijdag of zondag te komen
Vr gr Laurens
Yep, was mn buurman en die was wat aangekomen, maar niet dik, bouw a la Dennis van der Geest maar dan wat kleiner en die kreeg te horen dat ie eigenlijk niet meer in de club paste.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef g0dz0r het volgende:
Is je dit echt verteld door de bezoekers in kwestie zelf?
met alle respect, ik heb dan toch de indruk dat er wel wat meer gespeeld heeft dan enkel het overgewicht. Ik was er niet bij, dus kan er niets over zeggen. Wat ik wel weet uit het contact dat ik had met Laurens van de Fun is dat er niet direct naar gewicht gekeken wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Yep, was mn buurman en die was wat aangekomen, maar niet dik, bouw a la Dennis van der Geest maar dan wat kleiner en die kreeg te horen dat ie eigenlijk niet meer in de club paste.
Dat zijn broodje aap verhalen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dikker is en er rondloopt, na de 1e keer wordt je de toegang namelijk ontzegd omdat je te dik bent. Geen ervaring mee, wel mensen gesproken die niet superslank waren. Ze zeggen gewoon dat je te dik bent en niet meer binnen mag.
Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Bastiaan.V het volgende:
Het 'jagen'zoals het hier boven genoemd is viel reuze mee, hier en daar een aanraking, maar verder niet. Als je daar niet tegen kan, is een parenclub misschien geen goed idee).
ik kan nog weinig vergelijken... maar t is mij niet opgevallenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren.In vergelijking tot andere avonden en clubs is dat mi gewoon behoorlijk aanwezig in de fun op zaterdag. Men is daar dan niet zomaar zal ik maar zeggen.
Qua kledij zit je idd goed. Een deftige broek, hemdje en leuke boxer. En deftige schoenen, geen sneakers of sportschoenen of zo.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef johnbrooks het volgende:
dat was'k dus al aan't overwegen: een véél te dure boxer te kopen
dus als'k het juist versta: gewoon deftig gekleed. Om hoelaat gaat er een dress-code in? En wat dan (blote voeten?)
Om je kledij op te bergen heb je lockers, dus dat is geen issue.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef johnbrooks het volgende:
sandalen en witte sokken: hier kom ik :-)
ok: laatste vraag: nemen de mensen een zakje mee om wat kleren in op te bergen?
Zondag is wel wat rustiger, maar ook wel gezellig. Als het weer meezit, krijg je een feestje buitenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Maria2.0 het volgende:
A.s. zondag weer naar de Fun! Wordt onze eerste zondag, ben erg benieuwd.
Gaan er nog meer mensen?
Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Zeg dan niks.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70
je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30?quote:
Ja, wijquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Ik bedoelde eigenlijk meer of het overgrote deel niet 'oud' was. Als je die kant op gaat en je komt maar 1 of 2 stellen tegen van je eigen leeftijdscategorie is de lol er ook snel af.. Voor mij althansquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30?dat bedoelt hij ws.
vooral op zaterdagavond zal het publiek wat jonger zijn
Yups; zeker op zaterdag loopt daar al wat jonger volk rond. (om niet te zeggen behoorlijk wat jonger volk; je komt er wel wat 40+ tegen, maar in onze ervaring is de balans in de fun zeker op zaterdagen en zeker in vergelijking met andere clubs eerder richting 25-35)quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |