M'n vrouwke op hoge hakken, bestel dan maar alvast een ambulance voor 2 gebroken enkelsquote:Op maandag 10 december 2007 10:45 schreef Oksel het volgende:
Niets moet. Als je wilt hoef je de hele avond geen sex te zien. Rond kijken is leuk. Het is een leuk avondje stappen. Leuke muziek, jongelui, goed eten. Okay, je hebt wat minder kleren aan. Maar als je vriendin gewoon hotpants en een sexy truitje aandoet, met hoge hakken.. heeft ze niet minder aan dan in het zwembad, welwaar?
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.quote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
Helaas, de meeste mensen die ik daar spreek zijn hoog opgeleid, net als ik. Maar bedankt dat je me kleinburgerlijk noemt..quote:Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
Als jij zo denkt ben je eerder zelf kleinburgerlijk, lijkt mequote:Op maandag 10 december 2007 12:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
MM is vies, VV is lekker, tenminste zo denkt de klein burgerlijke man die in dat soort gelegenheden komt volgens mij.
Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.quote:Op maandag 10 december 2007 11:57 schreef D.Licious het volgende:
Trouwens nog een klein vraagje: hoe gaat het daar verder allemaal in zijn werk? Is het alleen vm en vv-gericht, of ook mm?
Ok, al moet ik er wel bij zeggen dat ik eigenlijk wel alleen voor de vrouwen ben hoor. Hoewel ik nooit iets uitsluit, want je weet nooit hoe iets kan lopen, denk ik niet dat ik iets met een man zou doen.quote:Op maandag 10 december 2007 13:17 schreef CoupleBr het volgende:
[..]
Zo, hier ben ik weer. Wij zijn nog niet in zoveel verschillende clubs geweest. Op de "gewone" avonden is 99, 99% MV en/of VV gericht. Bijna alle clubs organiseren daarnaast speciale bi-avonden. Maar meestal zijn ook dat bivrouwen. Maar in Temptation in Beek en Donk bijvoorbeeld komen op vrijdagavond veel paren waarvan de man ook (openlijk) bi is. Dus daar geht es ook MM los hihi.
In de Fun4Two is er heel weinig "echte" ruil, met penetratie. Wat ik ervan zie. En geloof me, ik zie er genoeg.. daar zorg ik wel voor..quote:Onze ervaring is wat dit betreft toch echt anders. Ja natuurlijk, voor een aantal mensen is het kijken en bekeken worden al voldoende voor zo´n avondje parenclub. Er wordt naar mijn mening toch ook veel gewisseld of in ieder geval samen (met zijn 4en) gesext.
geeneen zelfs.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef mijnkloontje het volgende:
een paar weten in eindhoven die het bezoeken waard zijn en waar voornamelijk jonge stellen komen?
Helemaal mee eens, zo hebben mijn vriendin en ik het een maandje of 4 geleden ook aangepakt. Ze vond het zelfs wel meevallen om bloot het zwembad in te moeten, en de kans dat we iets met andere stellen gaan doen acht ik de komende paar jaar erg klein. We zijn nog vrij nieuw in dit wereldje, en willen eerst vooral van elkaar genietenquote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef robina het volgende:
wat Oksel zegt, als je geen seks wilt zien, zie je helemaal niks! En dat is niet alleen bij de Fun zo, maar bij iedere club. Het 'blootgedeelte' is over het algemeen goed afgescheiden van de rest van de club. Alleen als je van de eventueel aanwezige 'natte' gelegenheid gebruikt wilt maken, zul je bloot moeten... (en dan bedoel ik natuurlijk... het bubbelbad of het zwembad o.i.d.)
O, en ik was er zoeentje die zijn mening binnen herzag! De insteek van de avond was: we doen niks, en als het niet leuk is gaan we gewoon weer weg, zijn we weer een ervaring rijker, weten we dat ook weer. En als het wel leuk is doen we wel wat: we zien wel!
Nou, en leuk was het...!
:-)
Die prijzen zijn heel normaal voor de betere clubs en persoonlijk vind ik het helemaal niet zo veel geld.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.
wat vragen:
wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.quote:Op woensdag 12 december 2007 23:48 schreef mighty_myte het volgende:
oh, die 90 euro is voor 2 pers?
da's goed te doen ja.
wat zit daar allemaal bij inbegrepen? eten en drinken niet neem ik aan?
wat grappigquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef robina het volgende:
je betaalt een lidsmaatschap van 25 euro per jaar, en dan per avond/nacht 90 euro. Er is een groot bord en daar schrijf je je naam op als je wilt blijven slapen. Je moet wel wachten natuurlijk tot zo goed als iedereen weg is, maar dan krijg je een laken mee en kan je op een plaats naar keuze pitten. Sommigen nemen zelfs gewoon slaapzakken mee, en kussens. 's Morgens is er koffie, jus, melk en broodjes/croissantjes met jam. Om 11 uur ofzo moet je pleite zijn... Ideaal voor al je vn ver komt, of wilt drinken 's avonds.
Het lijkt best veel geld, maar vergeet niet dat je avond helemaal compleet is, daar zit eten en drinken bij in, gebruik van de natte gedeeltes(douche, sauna, massagetafel, zwembad, bubbelbad).quote:Op woensdag 12 december 2007 17:16 schreef mighty_myte het volgende:
tvp.
mijn vrouwtje en ik willen ook wel eens een parenclub bekijken.
ook wij zijn op zoek naar mensen rond de 25 in omgeving eindhoven.![]()
@ robina: ik schrok een beetje van die 25+90 euro.
wat vragen:
wat kost het over het algemeen?
als je naar het 'achterste gedeelte' gaat, dan wordt er van je verwacht dat je naakt bent?
is het geoorloofd om gewoon te kijken naar anderen die bezig zijn?
daar ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
Ik heb het weleens gezien, maar dat was dan ook aardig wat van erg duur spul, daar werd op ten duur gezegd dat als ze nog meer wilde ze moesten gaan betalen.quote:Op maandag 17 december 2007 22:58 schreef robina het volgende:
[..]
daar ook!
oh en verder heb ik nog nooit ergens meegemaakt dat ik/wij bij moest(en) betalen ergens voor (nooit gezien of gehoord ook trouwens dat iemand anders dat moest), niet in de clubs waar wij geweest zijn dus... (of nooit nie asociaal genoeg gedronken...![]()
Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:23 schreef GreatKahn het volgende:
Woohoo.
Mijn vriendin is (voorzichtig) positief.
Ze had dus eerst het idee dat er alleen maar oude mensen komen die ook allemaal seks met elkaar hebben.
Nu gaat ze binnenkort eens een paar topics van hier doorlezen.
Maar nu heb ik nog wel een vraagje (misschien voorbaring, maar goed), wat is een geschikte club voor een stel van 23/25 die nog niet eerder hebben geswingd?
Ik denk dat een club waar het niet zo heel druk is en toch redelijk wat jong mensen komen het beste is, maar welke dat is (en op wat voor avond) weet ik echt niet.
Wij kwamen vroeger ook regelmatig in de Gogo en zijn er sinds het Le Baron is twee keer geweest (2x aangezien je naar onze mening niet op 1x een mening kunt funderen) en beide keren hadden we meer overlast van single mannen EN stellen, dan de hinder die we in de afgelopen jaren gezamenlijk hebben gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:13 schreef freddievtb het volgende:
Sony, ik kwam voorheen in Gogo en nu ook elke maand in Le Baron A6 en die opdringerigheid valt echt mee. Ligt ook aan de club waar je komt, de Le Baron A7 is weer anders als de A6.
Wat is het verschil tussen de Fun en de Fata?quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef Sony het volgende:
[..]
Als wij jullie wat mogen aanraden dan zouden wij ook zeggen: Fun4Two als eerste keuze voor jullie. Tweede keuze zou zijn de Fata-Morgana.
Dit zijn de beste twee clubs van NL en ondanks dat je in geen enkele club iets 'moet', zou ik toch wel wegblijven bij een club als Le Baron.
In ieder geval voor de eerste keer: hier lopen toch veel meer stellen rond die wat meer 'ervaring' hebben en naar onze ervaring (van enkele jaren) opdringeriger zijn dan in de voornoemde clubs.
Vooral ook een nadeel zou kunnen zijn het feit dat er single mannen rondlopen en die zijn echt maar op 1 ding uit.... en als je vriendin dan toch al enkele bedenkingen heeft, dan zou ik toch echt niet naar een dergelijke club gaan.
Neem haar gewoon lekker mee naar de Fun of Fata en geniet van een avondje eten, drinken, dansen en kletsen met anderen en als het echt bevalt: geniet dan ook lekker van de natte ruimten en wie weet wat nog...![]()
Oh ja, betreffende de avond maakt het niet zo heel veel uit (bij de Fun en Fata). Let alleen even op dat beide clubs op de vrijdag vaak een thema-avond hebben en die wil niet altijd geschikt zijn, bv de sexpert avond, voor de eerste keer.
Veel plezier!
Het is maar wat je noemt een deurbeleid: het is bij de Fun zo geregeld dat je lid KUNT worden. De eerste keer dat je komt, kom je binnen als aspirant-lid. Nadien bekijkt men of je het lidmaatschap wordt verleent of niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:02 schreef Corona1972 het volgende:
Wij horen de laatste tijd dat de fun toch een deurbeleid heeft.
Dit is eigenlijk best wel jammer,want niemand is perfect.Ok,aan de ene kant begrijpelijk,aan de andere kant niet,want ook mensen die niet in het plaatje van de fun passen kunnen erg leuk en gezellig zijn.
ook is het zo,en dat is ons opgevallen dat het op de ene zaterdag echt een leuk doenerspubliek is en de week daarop een kijkerspubliek.Dit is echt van week tot week verschillend.
Nu hebben wij een andere club gevonden,die niet groot is,maar o zo gezellig.Wel is daar een mannenoverschot,en dat moet je wel leuk vinden.We zijn daar in anderhalve week 3x geweest,inclusief oudejaarsavond.We genieten nu nog na
Uiteraard mag je het oneens zijn met mij, maar dit waren onze ervaringen en die kun jij niet veranderen.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:48 schreef freddievtb het volgende:
ik ben het absoluut oneens met je Sony!!
Ik kwam vroeger met mijn ex in gogo, jaren lang, en sinds een half jaar nu in de Le Baron A6 in Lelystad , meestal met een dame aan mijn zijde. De club is steeds mooier (er zijn nog een paar verbouwingen geweest, oa bubbelbad en een verhoogd gedeelte achterin, dansvloer en zithoek waar je onder kunt komen).
De club wordt steeds drukker en gezelliger en ik hoor alleen maar positieve verhalen, van stellen in de club, op het gastenboek van de website en van stellen op de chatroom van de club.
Ik heb zelf nooit opdringerige mannen of stellen daar meegemaakt en ik ga er 1 a 2x per maand heen.
Volgende week gaan we met zon 20 clubgangers naar de Kamasutrabeurs en daarna lekker naar de A6.
Ik vind dat jij een totaal verkeerd beeld schetst van de A6 in Lelystad! Ik zie steeds meer nieuwe gezichten en mensen die terugkomen. Het is een prima lokatie om lekker erotisch voor weinig geld uit te gaan!
Iedem daar hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Weet niet hoe het bij Acanthus is, maar bij vrijwel alle NL'se parenclubs is het toegangsbedrag all-inclusive, dus gratis eten, gratis drinken, gratis handoeken enz.
Daar is dus niet een eensluidend antwoordt op te geven... ligt er teveel aan welke avond, welke club, vakantietijd of niet, thema avond etc etc.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:23 schreef BaaiBaai het volgende:
Wat is nou de gemiddelde leeftijd in zo'n club??
-knip-quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef sirallut het volgende:
Ik vind parenclubs en de mensen die er naar toe gaan maar zielig. Nul romantiek, intimiteit, gewoon lekker als een stel dieren tekeer gaan. Niet dat ik een Christen ben, maar emotioneel ben je al behoorlijk dood als je naar zo een club moet gaan om 'een leuke tijd' te hebben. Not-done.
Helemaal triest als vrouwen/vriendinnen geforceert meegaan en dan moeten toekijken hoe hun partner zich eens lekker uitleeft. Ja dat krijgt hij thuis niet he? Kan me niet voorstellen dat daar een mooie relatie achter zit.
"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:34 schreef sirallut het volgende:
Ik vind parenclubs en de mensen die er naar toe gaan maar zielig. Nul romantiek, intimiteit, gewoon lekker als een stel dieren tekeer gaan. Niet dat ik een Christen ben, maar emotioneel ben je al behoorlijk dood als je naar zo een club moet gaan om 'een leuke tijd' te hebben. Not-done.
Helemaal triest als vrouwen/vriendinnen geforceert meegaan en dan moeten toekijken hoe hun partner zich eens lekker uitleeft. Ja dat krijgt hij thuis niet he? Kan me niet voorstellen dat daar een mooie relatie achter zit.
Ja, precies... exact de reden waarom de Fun4Two een "quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:29 schreef Oksel het volgende:
Moet eens op zaterdag avond naar Fun4Two gaan. Echt veel echt mooie vrouwen.. een paar zouden niet misstaan in de Playboy. En dan reken ik de hoertjes niet mee.. die worden meegenomen door oudere rijke mannen. En die betalen ¤1000,- en krijgen een prachtige vrouw mee.
Klinkt mij dus in de oren als een prima kandidaat voor de Fun! Ook hier is wel een redelijke hoeveelheid house te horen, maar men draait ook R&B, NL-talig, Rock, Salsa, oudewertse disco en ga zo maar door.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn al meerdere keren naar de fata geweest en 1 keer naar de Gogo (was eens maar nooooit weer).
Op zich hebben we het in de fata erg naar ons zin gehad. Gezellige club, aardige mensen etc. etc. Het enige waar wij op af knappen is die constante housedreun. Wij zijn geen house of discoliefhebbers. Daarom denk ik dat wij het in de andere parenclubs ook niet hoeven te zoeken.
Daarom vroegen wij ons af of iemand nog een tip heeft voor ons. Er mag best muziek zijn, maar de boel hoeft niet op zijn grondvesten te trillen (dat doen we zelf wel).
Waarschijnlijk zitten wij meer op het sfeervolle/tantrische gebeuren, maar daar hebben wij nog geen club voor gevonden...
Een hele tijd terug was er al eens een dergelijke discussie, toen er een Parenclub-meet kwam. De gemiddelde parenclub biedt een gemiddelde muziekkeus aan. (wat voor mij een redelijk belangrijk onderdeel van het uitgaan is) Dat is vrij logisch, want je moet het commercieel gezien wél van die markt hebben.(het scheelt ook gewoon in publiek waar je tussen wilt zitten, da's niet eens arrogant bedoeld, maar ik ga ook niet in een discotheek zitten of een of andere skihut zitten als ik 'gewoon' uitga.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Op zich hebben we het in de fata erg naar ons zin gehad. Gezellige club, aardige mensen etc. etc. Het enige waar wij op af knappen is die constante housedreun. Wij zijn geen house of discoliefhebbers. Daarom denk ik dat wij het in de andere parenclubs ook niet hoeven te zoeken.
bij Acanthus heb je twee 'discotheken', eentje met house (en er wordt GOED gedraaid! Bij de fun is het nogal voorspelbaar (tegen enen komt de salsa)) en eentje met jaren 70-80-90 muziek (ook rock!). Worden ook regelmatig 'bekendere' dj's uigenodigd, hebben wel eens een avondje met 100% Isis meegemaakt geloof ik (da's dan wel weer house...)quote:Op maandag 4 februari 2008 15:39 schreef Geranimal het volgende:
Ik en mijn vriendin zijn al meerdere keren naar de fata geweest en 1 keer naar de Gogo (was eens maar nooooit weer).
Daarom vroegen wij ons af of iemand nog een tip heeft voor ons. Er mag best muziek zijn, maar de boel hoeft niet op zijn grondvesten te trillen (dat doen we zelf wel).
Waarschijnlijk zitten wij meer op het sfeervolle/tantrische gebeuren, maar daar hebben wij nog geen club voor gevonden...
Hoi!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:
De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?
Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Hoi Oscar,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:
De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?
Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,
Op een zaterdagavond is de gemiddelde leeftijd inderdaad zoals reeds gezegd ca 30 jaar. Op de vrijdagavond ligt deze iets hoger zo rond de 35 en de zondag ergens rond de veertig is onze ervaring.quote:De leeftijden
In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.quote:Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?
Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!quote:Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..
Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.quote:En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Ben ik met je eens, alleen hoef je in de gemiddelde discotheek niet om 12.00 uur in je lingeriesetje/boxer te gaanquote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Sony het volgende:
Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltje
Dat klinkt als een goede sfeer.. Ik had namelijk wat reacties gelezen over mensen die een bezoekje tegen vonden vallen door een behoorlijk aantal opdringerige mannen die het verschil tussen pijn en fijn niet wisten. Dat soort dingen zoek ik namelijk niet.quote:In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.
Ik laat mijn vriendin liever in de Fun alleen dan in een gemiddelde kroeg; hier heeft ze meer last van gasten die haar lastig vallen.
Iets forceren is zeker niet de bedoeling! Het is voor mij belangrijk dat mijn meisje zich er goed bij voelt.. Sowieso hebben we afgesproken dat het de eerste avond bij kijken en bekeken worden blijft.quote:Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!
Daar had ik helemaal overheen gekeken. Leuk dat ze korting regelen, toch weer een extra stukje service. Dat fun4two appartement ziet er trouwens ook erg mooi uit!quote:Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.
Thanks! Als we langs geweest zijn laat ik hier nog even weten hoe het was!quote:Veel plezier als jullie gaan!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hierin helemaal met je eens ben..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:57 schreef erodome het volgende:
Wil je voorkomen dat het een nare ervaring wordt, druk gaat leggen op de relatie, spreek dan af niets te doen die eerste keer, alleen te kijken, dansen, saunaatje pakken, beetje kletsen en doen, maar niets seksueels met anderen iig.
Misschien dat je een beetje samen stoeien we leuk vindt daar, maar hou het daarbij die eerste keer.
Zo is er de ruimte om de kat uit de boom te kijken, geen druk dat dat kan gebeuren en tever kan gaan, het is al spannend zat zo'n eerste bezoek meestal.
Bedenk je goed dat je beter wat kan overhouden voor een volgende keer en weg kan gaan met een leuke herrinering dan dat je alles eruit probeert te slepen wat kan en er een naar gevoel aan overhoud.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef boku het volgende:
Ik lees met deze topic reeks al een tijdje mee en mijn vriendin en ik hebben het er al een tijdje over om ook eens een kijkje te nemen in een parenclub. Maar nu heb ik wel een vraagje; ik ben eigenlijk benieuwd hoe het zit met de wat vollere mensen. Ik heb in één van de vorige topic hierover namelijk gelezen dat sommige clubs hier moeilijk over kunnen doen (lees: toegang weigeren). Ik weet niet of dit inderdaad zo is, vandaar de vraag.
Ik vraag dit omdat mijn vriendin namelijk wat dikker is als gemiddeld en ik heb totaal geen behoefte om ergens heen te gaan en er dan achter komen dat je er niet in komt. Plus ik denk dat het mijn vriendin niet ten goede komt als ons zoiets zou overkomen.
Alvast bedankt.
Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
bespreek eerst eens voor met wat voor idee jullie er heen gaan, en maak duidelijke afspraken
dan kan er niks misgaan
slechte ervaring gehad?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef boixe het volgende:
[..]
Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*
Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.quote:
ik snap je niet echtquote:Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef boixe het volgende:
[..]
Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.
nou ik bedoel dat erf best een hoop lui zijn die t doen om hun huwelijk te redden, dr vent te plezieren of gewoon overal maar ja op zeggen om dat ze denken dat dat normaal is.. jah, erbij motten zijn zeg maar.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik snap je niet echt
maar dat maakt niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |