abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56744543
Blijepeen; stuur mij eens een e-mail. mordor@kabelfoon.nl Wij hebben nog wel eens een auto tot onze beschikking, wonen ook in R'dam (omgeving).
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:17:14 #77
207843 -Oscar-
Zwijg & Hijg
pi_57155435
Hallo allemaal,

Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:

De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?

Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?

Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..

En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
'"I wanna hurt you just to hear you screaming my name"
pi_57168712
bespreek eerst eens voor met wat voor idee jullie er heen gaan, en maak duidelijke afspraken
dan kan er niks misgaan
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:51:19 #79
58560 Oksel
Gezellig.
pi_57170352
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef -Oscar- het volgende:
Hallo allemaal,

Ik heb maar even een account aangemaakt omdat ik wou meepraten over dit onderwerp. Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en denken eraan toch eens een bezoekje te gaan brengen. Niet om direct in een massive gangbangorgy te duiken, eerder kijken en bekeken worden, even de sauna & bubbelbad in, even aan de bar hangen etc. Ik heb wat rondgekeken op internet en de fun4two heeft tot nu toe de voorkeur. Toch heb ik wat vraagjes:

De leeftijden
Op de website van de fun staat dat er op zaterdagavond een overwegend jong(er) publiek komt. We zijn zelf 24 (hij) en 21 (zij). In hoeverre klopt die info wat betreft de leeftijd op zaterdagavond, en wat zijn de verhoudingen ongeveer?

Is de sfeer inderdaad zo gemoedelijk als de website doet geloven? Dat wanneer een dame nee zegt er verder niet aangedrongen wordt?

Zijn er hier mensen die problemen wat betreft de relatie over gehouden hebben aan een bezoekje? Ik kan me voorstellen dat als jaloezie de kop op steekt er slechte herinneringen gemaakt kunnen worden..

En last but not least, ik woon nou niet bepaald naast de fun, en zit er niet op te wachten 's nachts nog een flink eind terug te moeten rijden. Zijn er mensen die een leuk hotelletje aanraden in de buurt?
Hoi!

Welkom!

Gemiddelde leeftijd op zaterdag gok ik op 30. Dus mensen van 20, maar ook van 40. Maar veel goed uitziende mensen, en dan maakt de leeftijd niet heel veel meer uit..

Sfeer is top, je zult er nooit rare dingen meemaken.

Problemen? Nope.

Een hotel.. nee, geen idee.. waar woon je trouwens? Wij hebben juist een vervoersprobleem, geen slaapprobleem.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:38:51 #80
207843 -Oscar-
Zwijg & Hijg
pi_57174292
@MissyMirjam: we hebben het er al vaker over gehad, en we weten van elkaar waar de grenzen liggen.

@Oksel: gemiddelde leeftijd van 30 klinkt prima! Als er verder niet al te veel bekenden tussen zitten komt dat verder wel goed.. Ik woon trouwens in de omgeving van Breda.
pi_57239350
quote:
Hallo allemaal,

De leeftijden

Hoi Oscar,

Ik 24 en mijn vriendin 22.

komen hier al ongeveer 2 jaartjes... zo heeeel af en toe!

Bevalt ons goed! Onze relatie is hier duidelijk nog beter opgeworden (die was al erg goed). Dan kom je erachter wat je echt voor elkaar voelt!

Veel succes! Je moet het echt wel samen willen anders werkt het niet!!
Wil je iets weten ask me :D
  zondag 9 maart 2008 @ 21:40:14 #82
207843 -Oscar-
Zwijg & Hijg
pi_57271240
Dat klinkt allemaal goed! Dan moeten we het toch maar eens gaan proberen

Verder nog iemand tips voor het 1e bezoek?
  maandag 10 maart 2008 @ 21:48:42 #83
12569 Sony
Just me!
pi_57292828
quote:
Hallo allemaal,

Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltje
quote:
De leeftijden
Op een zaterdagavond is de gemiddelde leeftijd inderdaad zoals reeds gezegd ca 30 jaar. Op de vrijdagavond ligt deze iets hoger zo rond de 35 en de zondag ergens rond de veertig is onze ervaring.

De eerste keer dat wij kwamen waren wij ook rond jullie leeftijd en voelden ons in eerst toch wel erg jong, maar we leerden al snel dat leeftijd er niet zo zeer toe dat als je denkt in eerste instantie.
quote:
In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.

Ik laat mijn vriendin liever in de Fun alleen dan in een gemiddelde kroeg; hier heeft ze meer last van gasten die haar lastig vallen.
quote:
Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!
quote:
Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.

Veel plezier als jullie gaan!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sony op 10-03-2008 22:55:32 ]
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_57293085
Wil je voorkomen dat het een nare ervaring wordt, druk gaat leggen op de relatie, spreek dan af niets te doen die eerste keer, alleen te kijken, dansen, saunaatje pakken, beetje kletsen en doen, maar niets seksueels met anderen iig.

Misschien dat je een beetje samen stoeien we leuk vindt daar, maar hou het daarbij die eerste keer.
Zo is er de ruimte om de kat uit de boom te kijken, geen druk dat dat kan gebeuren en tever kan gaan, het is al spannend zat zo'n eerste bezoek meestal.

Bedenk je goed dat je beter wat kan overhouden voor een volgende keer en weg kan gaan met een leuke herrinering dan dat je alles eruit probeert te slepen wat kan en er een naar gevoel aan overhoud.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 10 maart 2008 @ 22:56:57 #85
12569 Sony
Just me!
pi_57294681
Goed advies Erodome! Sluiten we ons volledig bij aan
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:48:05 #86
207843 -Oscar-
Zwijg & Hijg
pi_57326830
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Sony het volgende:
Het mooie van een club is het feit dat er alles mag, maar niets hoeft! Je vindt er alles wat je anders bij het uitgaan ook zoekt, maar dan nog meer voor minder geld. Reken maar eens uit wat een dagje sauna, een diner en een avond stappen kost en dan is opeens een club erg goedkoop... bijkomend voordeeltje
Ben ik met je eens, alleen hoef je in de gemiddelde discotheek niet om 12.00 uur in je lingeriesetje/boxer te gaan
quote:
In een goeie club is het inderdaad zo dat de vrouw de baas is! Nee is nee en aandringen gebeurd niet. In het onwaarschijnllijke geval dat er wel iemand lastig is, wordt dit eenvoudig opgelost: exit en geen toegang meer in de toekomst.

Ik laat mijn vriendin liever in de Fun alleen dan in een gemiddelde kroeg; hier heeft ze meer last van gasten die haar lastig vallen.
Dat klinkt als een goede sfeer.. Ik had namelijk wat reacties gelezen over mensen die een bezoekje tegen vonden vallen door een behoorlijk aantal opdringerige mannen die het verschil tussen pijn en fijn niet wisten. Dat soort dingen zoek ik namelijk niet.
quote:
Een advies: als je hier bang voor bent, dan zijn jullie er duidelijk nog niet aan toe! Pas heel goed op en ga niet om de verkeerde redenen naar een club. Nog een advies als man tot man: let goed op hoe je vriendin reageert en ga niet op andere gedachten af waardoor je misschien iets forceert... dat is het niet waard!
Iets forceren is zeker niet de bedoeling! Het is voor mij belangrijk dat mijn meisje zich er goed bij voelt.. Sowieso hebben we afgesproken dat het de eerste avond bij kijken en bekeken worden blijft.
quote:
Op de site van de Fun staan diverse hotels in de buurt waar je ook nog een leuke korting krijgt als je meldt dat je naar de Fun gaat.
Daar had ik helemaal overheen gekeken. Leuk dat ze korting regelen, toch weer een extra stukje service. Dat fun4two appartement ziet er trouwens ook erg mooi uit!
quote:
Veel plezier als jullie gaan!
Thanks! Als we langs geweest zijn laat ik hier nog even weten hoe het was!
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:56:37 #87
207843 -Oscar-
Zwijg & Hijg
pi_57326987
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:57 schreef erodome het volgende:
Wil je voorkomen dat het een nare ervaring wordt, druk gaat leggen op de relatie, spreek dan af niets te doen die eerste keer, alleen te kijken, dansen, saunaatje pakken, beetje kletsen en doen, maar niets seksueels met anderen iig.

Misschien dat je een beetje samen stoeien we leuk vindt daar, maar hou het daarbij die eerste keer.
Zo is er de ruimte om de kat uit de boom te kijken, geen druk dat dat kan gebeuren en tever kan gaan, het is al spannend zat zo'n eerste bezoek meestal.

Bedenk je goed dat je beter wat kan overhouden voor een volgende keer en weg kan gaan met een leuke herrinering dan dat je alles eruit probeert te slepen wat kan en er een naar gevoel aan overhoud.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hierin helemaal met je eens ben..

Als dan het hele parenclub gebeuren tegen blijkt te vallen dan is het jammer, maar niks aan het handje. Mocht het dan die eerste keer bevallen dan kunnen we altijd nog kijken of we er een vervolg aan geven.
pi_57352100
Lijkt me een goeie instelling Oscar!

Overigens, tegenwoordig kom je ook in de gemiddelde disco ook wel eens dames tegen in kelding waavan je je afvraagt of dit nu boven- of onderkleding is

Twee vriendinnen van ons wilden ook wel eens een keertje mee en tja, nu zijn wij natuurlijk de goedheid zelve, dus hebben we ons maar opgeofferd om ze morgenavond de Fun te laten zien... uiteraard zonder eeeenig eigenbelang...

pi_57366199
wij gaan vaak in AC bodegraven hotel is cheaper als korting met fun

63.50 met toeristenbelasting plus ontbijt

en 5 min rijden vanaf de fun
Wil je iets weten ask me :D
  woensdag 19 maart 2008 @ 12:05:32 #90
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_57473226
2 weekjes geleden weer eens een keer naar de Fata geweest, was erg gezellig en ook een stuk drukker dan de keer daarvoor dat we er waren.
Al met al weer erg genoten!

Oscar heel veel plezier alvast! Je hebt de juiste instelling mee volgens mij!
pi_57514542
Nog mensen hier die net als wij morgen naar de Fun gaan?
pi_57516462
Ik moet zeggen dat ik een parenclub best vind kunnen, zodra er verder niks gebeurd. Het gaat bij zulke clubs niet alleen om de sex etc. maar ook gewoon om het uitgaan.

Zodra er wel wat gebeurd op seksueel gebied vind ik het not-done voor mezelf. Dat mensen die wel kunnen vind ik aan de ene kant raar omdat ik het van mijn eigen standpunt niet kan snappen, maar als stelletjes hier wel mee om kunnen gaan, be my guest

Dit moet iedereen voor zich weten, ik moet er niet aandenken om iemand anders met mijn vriendin bezig te zien o.i.d. maar als stelletjes daar plezier in hebben -> lekker genieten dan!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:24:49 #93
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_57521779
Ik lees met deze topic reeks al een tijdje mee en mijn vriendin en ik hebben het er al een tijdje over om ook eens een kijkje te nemen in een parenclub. Maar nu heb ik wel een vraagje; ik ben eigenlijk benieuwd hoe het zit met de wat vollere mensen. Ik heb in één van de vorige topic hierover namelijk gelezen dat sommige clubs hier moeilijk over kunnen doen (lees: toegang weigeren). Ik weet niet of dit inderdaad zo is, vandaar de vraag.

Ik vraag dit omdat mijn vriendin namelijk wat dikker is als gemiddeld en ik heb totaal geen behoefte om ergens heen te gaan en er dan achter komen dat je er niet in komt. Plus ik denk dat het mijn vriendin niet ten goede komt als ons zoiets zou overkomen.

Alvast bedankt.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
  vrijdag 21 maart 2008 @ 19:39:25 #94
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_57526191
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:24 schreef boku het volgende:
Ik lees met deze topic reeks al een tijdje mee en mijn vriendin en ik hebben het er al een tijdje over om ook eens een kijkje te nemen in een parenclub. Maar nu heb ik wel een vraagje; ik ben eigenlijk benieuwd hoe het zit met de wat vollere mensen. Ik heb in één van de vorige topic hierover namelijk gelezen dat sommige clubs hier moeilijk over kunnen doen (lees: toegang weigeren). Ik weet niet of dit inderdaad zo is, vandaar de vraag.

Ik vraag dit omdat mijn vriendin namelijk wat dikker is als gemiddeld en ik heb totaal geen behoefte om ergens heen te gaan en er dan achter komen dat je er niet in komt. Plus ik denk dat het mijn vriendin niet ten goede komt als ons zoiets zou overkomen.

Alvast bedankt.

Ik weet dat de Fun 4 Two de naam heeft de wat vollere mensen niet toe te laten, maar we hebben zelf ervaren dat dat niet zo is.
Toen wij er voor het eerst heen gingen maakten we ons daar ook wel zorgen over hoor. Ik ben niet echt een slanke den en m'n man had toen nog een flinke buik (inmiddels behoorlijk afgevallen) maar we zijn allebei nogal gesteld op persoonlijke verzorging en hygiene. We zorgden er voor dat we allebei netjes geknipt, gekapt en geschoren waren, hadden extra zorg besteed aan onze kleding (voor en na de dresscode) etc etc en werden zonder probleem binnengelaten en ingeschreven als leden.

Je hoeft niet voor de eerste keer een fortuin uit te geven aan kinky kleding of wat dan ook, maar zorg er gewoon voor dat je er netjes en verzorgd bij loopt. Voor de dresscode kan een sexy slipdress / onderjurk-achtig dingetje voor je vriendin ook heel goed als ze zich niet prettig voelt om bijvoorbeeld in slip en bh gekleed te gaan.

Gekleed als Pa en Ma Tokkie (overgewicht, vette haren, niet verzorgd) zul je niet binnenkomen, maar niet voldoen aan het "ideaal" wat gewicht betreft hoeft absoluut geen probleem te zijn!!

En toegang weigeren als je daar aan de deur staat zal zowiezo niet gauw gebeuren, dan moet je 't wel heel bont maken en is er ook heel wat meer aan de hand als het gewicht alleen. Hooguit zal men je niet inschrijven als lid en dat betekent dan dat je geen korting krijgt op de entree bij volgende bezoeken. Maar ze zullen je echt niet de deur wijzen.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_57555450
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
bespreek eerst eens voor met wat voor idee jullie er heen gaan, en maak duidelijke afspraken
dan kan er niks misgaan
Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
  zondag 23 maart 2008 @ 15:58:06 #96
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57559292
quote:
Op zondag 23 maart 2008 12:50 schreef boixe het volgende:

[..]

Jawel....als iemand niet eerlijk is over dr idee om te gaan. Zoveel mensen lullen maar wat tegenwoordig *zucht*
slechte ervaring gehad?
pi_57560116
quote:
Op zondag 23 maart 2008 15:58 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

slechte ervaring gehad?
Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.
  zondag 23 maart 2008 @ 17:18:35 #98
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57561681
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef boixe het volgende:

[..]

Sex is lekker, vaak fout!! Maar kan moeilijk uit de voeten met mensen die daar nie open in zijn zoals ze zich voordoen. Niks voor mij, alles moet puur en intens.
ik snap je niet echt
maar dat maakt niet uit hoor
pi_57566293
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:18 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik snap je niet echt
maar dat maakt niet uit hoor
nou ik bedoel dat erf best een hoop lui zijn die t doen om hun huwelijk te redden, dr vent te plezieren of gewoon overal maar ja op zeggen om dat ze denken dat dat normaal is.. jah, erbij motten zijn zeg maar.

Nou dat komt wel eens voor, de andere dates zijn dan weer extreem goed bevallen.
pi_58121868
wat is de gangbare kleding voor een man in een fun4two voor de kleren uit moeten? spijkerbroek en gympen kunnen dus niet zag ik op de site van de club..?
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')