abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68086148
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:54 schreef Halcon het volgende:
dat parenclubs inderdaad een onfrisse en walgelijke gelegenheid zijn.
alleen als je zwarte kousen tot aan je oren draagt.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68086164
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

alleen als je zwarte kousen tot aan je oren draagt.
Tja, alleen je ondertitel aan. Alsof dat de norm moet zijn, dan ben je niet helemaal in orde.
pi_68086739
quote:
Op donderdag 16 april 2009 20:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Tja, alleen je ondertitel aan. Alsof dat de norm moet zijn, dan ben je niet helemaal in orde.
ik snap werkelijkwaar helemaal niks van deze post
pi_68086833
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:13 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik snap werkelijkwaar helemaal niks van deze post
Houden zo. Dan blijft het lekker simpel.
  vrijdag 17 april 2009 @ 19:55:27 #205
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68119475
Mij maakt het niks uit. Ieder zn mening. Ik ben van mening dat je pas een mening kunt hebben als je iets hebt geprobeerd.

Overigens hoef ik niet eens respect of waardering van mensen die dit soort dingen op voorhand afzeiken met hetzelfde kortzichtige riedeltje wat parenclub bezoekers al 1000 keer hebben gehoord.
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:00:55 #206
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_68119667
Ontopic maar weer. We zijn nu 2 keer in de Fata geweest, 1 keer op vrijdag en 1 keer op zaterdag. Eerlijk? We vinden het eigenlijk maar niks. Mooie club hoor, groot, prima faciliteiten, lekker eten. Maar het is niet ons publiek en we vinden het té rustig. Weinig actie ook.

Volgende keer willen we de Fun eens op een zondag proberen, dat lijkt me ook weleens leuk.
Voor nu staat er eerst een thuisdate op het programma, onze eerste, erg spannend dus!
  vrijdag 17 april 2009 @ 20:51:36 #207
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_68121470
Late reactie, maar vorige week vrijdag weer eens naar de Fun geweest. De enige 2 clubs die wij hebben bezocht zijn de Fun en de Fata, dus even wat meningen op een rijtje:

Fun:
  • Druk, soms te druk. Tot ca. 23 uur moet je je door de bezoekers op de dansvloer heen persen, daarna is er boven geen kamertje meer vrij en is het doolhof ook erg vol.
  • Gevoelsmatig half zo groot als de Fata, maar kan me vergissen
  • Wel veel stellen waar je contact mee kan leggen
  • Heerlijk bubbelbadje (zij het iets te populair)
  • Themahuisjes zijn leuk

Fata:
  • Oogt groter, maar kan zijn omdat het er rustiger is
  • Minder publiek, minder aanspraak, dus leuker voor op zichzelf gerichte stellen
  • Groter zwembad, maar in mijn herinnering geen bubbeltjes (of ik vergis me heel erg )
  • Minder themakamers, maar gevoelsmatig meer ruimtes en meer privacy door een paar afsluitbare, no-peep-show kamers
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:19:14 #208
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_68127989
    Er zijn wel degelijk bubbels in het bad in de Fata
    pi_68128492
    Vrouwen en stellen die echt wat verder willen zoeken op dit gebied of zich willen oriënteren is een site als:

www.bitweenus.nl natuurlijk geweldig. Geen mannen alleen, fakers-vrij, mensen uit alle sociale klasse en ook veel vrouwen alleen!

Wij hebben daar, als beginners, wel vaker wat leuks gevonden in ieder geval
    Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 23:34:36 #210
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68128581
    Niets voor mij, een parenclub.
    Kan ook komen omdat ik een single-vrouw ben hoor.
    Ik vind er een ranzig sfeertje omheen hangen. Kan het natuurlijk mis hebben, maar al die praatjes van: we gaan er heen omdat het zo gezellig is, en omdat we zo lekker kunnen eten daar en de sfeer zo goed is doen het niet voor mij. Het lijkt mij dat het gewoon om de seks gaat. Al dan niet met je eigen partner. Maar zég dat dan gewoon en draai er niet omheen.
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:35:12 #211
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68128600
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
    Ik vind er een ranzig sfeertje omheen hangen. Kan het natuurlijk mis hebben, maar al die praatjes van: we gaan er heen omdat het zo gezellig is, en omdat we zo lekker kunnen eten daar en de sfeer zo goed is doen het niet voor mij. Het lijkt mij dat het gewoon om de seks gaat. Al dan niet met je eigen partner. Maar zég dat dan gewoon en draai er niet omheen.
    ben je er wel eens geweest dan?
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:36:26 #212
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68128636
    want dat zijn natuurlijk alleen maar aannames, als je er niet geweest bent, weet je ook niet hoe het er daar aan toe gaat.
    het is echt niet zo dat je vanaf het moment dat je binnenkomt door alles en iedereen geneukt wordt namelijk.

dat jij denkt dat mensen er alleen maar voor de sex naar toe gaan is prima, maar inderdaad, het klopt niet
      Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 23:40:09 #213
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68128732
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:36 schreef Mirjam het volgende:
    want dat zijn natuurlijk alleen maar aannames, als je er niet geweest bent, weet je ook niet hoe het er daar aan toe gaat.
    het is echt niet zo dat je vanaf het moment dat je binnenkomt door alles en iedereen geneukt wordt namelijk.

dat jij denkt dat mensen er alleen maar voor de sex naar toe gaan is prima, maar inderdaad, het klopt niet
    Okee, neem ik van je aan.
    Wil ook best toegeven dat ik het misschien mis heb hoor.
    Ben gewoon huiverig ervoor.
    En misschien bevooroordeeld..
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:42:24 #214
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68128776
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Okee, neem ik van je aan.
    Wil ook best toegeven dat ik het misschien mis heb hoor.
    Ben gewoon huiverig ervoor.
    En misschien bevooroordeeld..
    je moet het gewoon zien als iedere andere uitgaans gelegenheid.
    alleen kun je daar als je wil sexen met je partner
    met anderen
    met je partner én anderen
    of niet. net waar je zin in hebt.

en inderdaad, er zijn veel mensen die er heen gaan omdat het zo gezellig is, om te genieten van het buffet, de sauna's of zwembaden of wat voor faciliteiten dan ook, om de leuke sfeer, de gezellige praatjes, en die nooit naar het sexgedeelte gaan zeg maar.

je mag er doen en laten wat je zelf wil
      vrijdag 17 april 2009 @ 23:43:10 #215
    220157 Maria2.0
    Bless this mess
    pi_68128798
    Ik ga erheen voor een lekker geile en spannende avond. Maar ook voor de gezelligheid, de sfeer en het lekkere eten. Ik vind een normale discotheek niet prettig en alles wat je daar hebt vind je in een betere en gemoedelijkere sfeer ook in een parenclub.

Maar ik ga er ook zeker heen om simpelweg te neuken. Ik weet ook dat als ik ga dat ik dan ga neuken. Want ik heb mijn partner bij me en van zo'n avondje worden we gewoon geil en dan willen we seks. Met elkaar. En soms met anderen. Maar ik ga er niet heen met de intentie om seks te hebben met anderen en ik word al helemaal niet uitgewoond door het lokale voetbalelftal.
      zaterdag 18 april 2009 @ 08:50:17 #216
    58321 Blind_Guardian
    Lord of all Noldor
    pi_68133281
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Sweetbeach het volgende:
    [knip]
    uit de OP:
  • Beperk dating tot "zullen we samen naar deze of die club gaan", dus geen swingersitepromotie

Ik begrijp dat je enthousiast bent over een swingersite, maar probeer die in een ander / eigen topic te plaatsen. Houdt het overzichtelijk
  • Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
    Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    pi_68137129
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
    Ranzig?
    Dachten wij eerst ook. Tot voor enkele jaren geleden we de stap maar eens hebben gezet om dan meteen wel naar een bekende goede club te gaan.
    We houden ook niet van achteraf clubjes waar je niet weet waarin je verzeild raakt....
    We hebben trouwens nog geen sex met anderen gehad tijdens onze bezoeken.
    Dat is voor ons ook geen must, en zijn daar ook niet op uit.
    In een goede club wordt dat ook gerespecteerd, en zo hoort het!
      Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 14:05:10 #218
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68139163
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 12:35 schreef hungerman het volgende:

[..]

Ranzig?
    Dachten wij eerst ook. Tot voor enkele jaren geleden we de stap maar eens hebben gezet om dan meteen wel naar een bekende goede club te gaan.
    We houden ook niet van achteraf clubjes waar je niet weet waarin je verzeild raakt....
    We hebben trouwens nog geen sex met anderen gehad tijdens onze bezoeken.
    Dat is voor ons ook geen must, en zijn daar ook niet op uit.
    In een goede club wordt dat ook gerespecteerd, en zo hoort het!
    Maar waarom ga je daar dan heen? Dan kun je toch ook gewoon uit eten gaan en daarna even lekker naar de kroeg? Zie je ook leuke mensen.
      zaterdag 18 april 2009 @ 16:50:44 #219
    131889 Ladylicious
    Want more? Good luck.
    pi_68142810
    Ben er ondertussen nog steeds niet geweest, maar heb zo het vermoeden dat er genoeg 'normale' kroegen zijn waar het een stuk ranziger aan toe gaat dan in diverse parenclubs..
    Therapy has taught me that nothing is my fault.
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:25:31 #220
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_68145274
    In de Fun komen in ieder geval erg mooie mensen.. Vorige keer plezier gehad met een ander stel.. die vrouw die er bij was.. werkelijkwaar alsof ze direct uit de Playboy kwam. Ze droeg hoge, rode hakken.. een rode string, een rood netgaas-jurkje, prachtige volle borsten.. Oh, ze was Francaise!
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:26:56 #221
    33969 babsjuh
    Net zo eigenwijs als groot!
    pi_68145306
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 14:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar waarom ga je daar dan heen? Dan kun je toch ook gewoon uit eten gaan en daarna even lekker naar de kroeg? Zie je ook leuke mensen.
    In de kroeg zie je idd ook leuke mensen. Maar helaas zitten daar vaak genoeg ook mensen tussen die hun tengels niet thuis kunnen houden en "Nee" opvatten als "Ja ga vooral door!". En op hulp van het personeel hoef je dan vaak ook niet te rekenen. In een parenclub is dat echt wel anders. "Nee" is "Nee" en die enkeling die dat toch opvat als "Ja ga vooral door" hoeft niet op sympathie van het personeel te rekenen, in een beetje fatsoenlijke club ligt die heeeeeeeeel snel buiten om voorlopig niet meer binnen te komen.
    I'll stand my ground!
    babsjuh.web-log.nl
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:52:26 #222
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68145973
    quote:

[..]

waarom niet?
    echt, waarom niet?
    het is vaak een mooie ambiance, je hebt er leuke faciliteiten, je kunt er lekker drinken, dansen, lekker relaxen, eventueel een stukje zwemmen of in de sauna, lekker een hapje eten.
      zaterdag 18 april 2009 @ 18:52:59 #223
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68145990
    oh, en geloof me, in sommige clubs ben je wat dat betreft goedkoper uit, uit eten en dan de kroeg in zal soms meer kosten
      Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 20:57:23 #224
    249559 crew  Lavenderr
    pi_68150012
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 18:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

waarom niet?
    echt, waarom niet?
    het is vaak een mooie ambiance, je hebt er leuke faciliteiten, je kunt er lekker drinken, dansen, lekker relaxen, eventueel een stukje zwemmen of in de sauna, lekker een hapje eten.
    Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, jullie zijn zo enthousiast!
    pi_68152236
    quote:

[..]

Lavenderr , dat klopt wel en dat doen we ook wel regelmatig.... maar in een club met vele spannende faciliteiten kunnen we gewoon ongedwongen lekker onze gang gaan. met z`n tweetjes of meer, dat maakt dat niet uit.
    Wij vinden het opwindend om te kijken en bekeken worden. Die mogelijkheden zijn volop aanwezig in een parenclub
      zaterdag 18 april 2009 @ 23:48:01 #226
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_68155834
    Dagje sauna laatst in Schiedam , inclusief eten + drinken + sauna uiteraard......... was alleen al ¤98 per persoon ......... dat maal 2 = ¤ 196.
    Dan krijg je er in een parenclub ook nog eens gratis ONBEPERKT eten + drinken bij ipv 1 voorgerecht + 1 hoofdgerecht + 1 nagerecht + een paar colaatjes en wat sapjes EN leuke muziek ( smaken verschillen qua muziek , ik weet het , voordat er weer iemand begint te zeuren dat " het " zijn muziek niet is wat daar gedraaid wordt ) en ook nog eens een discodansvloer + de mogelijkheid om bekeken te worden en zelf te kijken , EN als je dat WEDERZIJDS wilt , de liefde te bedrijven met anderen.
    En DIT alles voor .....¤ 90 of ¤ 100 als je lid bent , of ¤ 110 tot ¤ 125 als je geen lid bent
    Dit zijn de fun4two prijzen dan , PER 2 PERSONEN !

Tel uit je winst.
      zondag 19 april 2009 @ 02:23:37 #227
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_68158993
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 23:48 schreef luciano het volgende:
    Dagje sauna laatst in Schiedam , inclusief eten + drinken + sauna uiteraard......... was alleen al ¤98 per persoon ......... dat maal 2 = ¤ 196.
    Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_68169178
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 02:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus met een dagje sauna eet en drink je persoon voor 70 euro?
    Niet heel gek toch? Drankjes voor de dag en een leuk diner voor 35,- p.p. klinkt mij niet heel raar in de oren.
      zondag 19 april 2009 @ 18:03:13 #229
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_68176276
    Als ik naar de sauna ga dan ga ik ook echt de hele dag , en ik neem wat ik lekker vind op het menu , en das meestal geen kip met patat en appelmoes ( hoewel ook niet vies natuurlijk ) Dan zit ik alleen met eten toch echt al rond de 40 á 45 euries ( het is een RESTAURANT in de sauna , met kwalitatief erg goede bijna haute quisine geserveerde gerechten , dus ..... ) en dan van 's ochtends tot 's avonds heel de dag drank ..... lukt echt wel hoor !
    Ik heb het echt niet over een vergelijking met een bigmac menuutje . In de saunas waar ik ga betaal je helaas erg veel , maar ........... das weer een gulden/euro discussie , en das offtopic vrees ik .

Als je een meisje was geweest had ik je zo op mijn kosten meegenomen , maar helaas , pienutbutter
    pi_68179331
    quote:
    Op zondag 19 april 2009 18:03 schreef luciano het volgende:
    Als je een meisje was geweest had ik je zo op mijn kosten meegenomen , maar helaas , pienutbutter
    pi_68190053
    Ik vind het een ideaal avondje uit als je uitgaat met een scharrel
    pi_68241716
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Maria2.0 het volgende:
    Ontopic maar weer. We zijn nu 2 keer in de Fata geweest, 1 keer op vrijdag en 1 keer op zaterdag. Eerlijk? We vinden het eigenlijk maar niks. Mooie club hoor, groot, prima faciliteiten, lekker eten. Maar het is niet ons publiek en we vinden het té rustig. Weinig actie ook.

Volgende keer willen we de Fun eens op een zondag proberen, dat lijkt me ook weleens leuk.
    Voor nu staat er eerst een thuisdate op het programma, onze eerste, erg spannend dus!
    Zondag @ Fun is over het algemeen wat rustiger en ietwat ouder volk, maar het blijft er super uiteraard. Gigolo-night @ Fun daarentegen is dan weer absoluut niets; teveel haantjes, teveel jagers en die gigolo's zijn ook niet helemaal lekker...

Have fun met de thuisdate; die kunnen ook heel leuk worden als er een goeie klik is
    pi_68242072
    quote:
    Op zaterdag 18 april 2009 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid is gewekt, jullie zijn zo enthousiast!

't Is uiteraard heel afhankelijk van welke club je aandoet, maar grosso modo kan je ervan uitgaan dat het in die clubs aangenamer en leuker is dan in de meeste andere uitgaansgelegenheden. Sex is er een optie, maar het is er zeker geen stelregel, laat staan dat het er één grote continue en ordinaire orgie is. Je hebt zelfs clubs waar het accent veel zwaarder ligt op het erotische uitgaan, dan op het actief swingen.
    Enfin, ik heb al genoeg clubavondjes meegemaakt, waar sex met anderen helemaal niet aan de orde was. Gewoon je amuseren, er op los flirten en genieten; do as you please weet je wel.
    pi_68424459
    Waauw!
    Wat verdedigen de mensen hier vol vuur hun manier van uitgaan (in mijn ogen volledig terecht)
    Bij parenclub gangers gingen (vroegah ) mijn gedachten vooral naar de sneue figuren die paniekerig hun huwelijk proberen te redden, en ten einde raad zijn.

Inmiddels weet ik wel beter Ben 2 keer geweest. 1 x Mistique was erg leuk 1 x Showboat was helemaal tien keer niets waarvan negen keer zwaar waardeloos (maar toch erg kunnen lachen )

Dus de volgende keer wordt ...... .
    Tja, dat weet ik dus niet... Onze voorkeur gaat uit naar de Fata of de Fun.

Ik ben in ieder geval heel erg blij dat dit topic er is, en dat ik me fijn heb in kunnen lezen!!

THANKS!
    pi_68559164
    Zijn er hier ook vrouwen die wel eens alleen naar een parenclub zijn geweest?

ben wel benieuwd naar hun ervaringen.
    mij lijkt het wel een fijne manier om sex te hebben zonder het gedoe erom heen.
    maar is dat ook zo.
    pi_68627002
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:

maar is dat ook zo.
    Dat is maar net hoe je er zelf tegenaan kijkt. Zoals voor zoveel dingen, de 1 vindt het niks de ander vindt het leuk.
    pi_68672376
    Hier zal ik mijn mening ( loodje maar vanuit het account van mijn partner blijepeen omdat mijn account niet meer toegankelijk is) geven als vrouw zijnde;)

Ik ben vaker naar parenclubs geweest, mijn fijnste ervaring is Fun omdat het vrij is, geen opdringerige mensen. Met name vind ik de vrijdagen leuk, zijn thema avonden. De zaterdag is ook leuk maar die kunnen wat aan de drukkere kant zijn.
    Fact /weetjes:
    * Seks is geen must, wel heel toegankelijk;)
    * Swingen is geen must, tenzij je op de SExpert avond komt.
    * Contact leggen is niet moeilijk maar heeft ook geen prioriteit, je kunt je dus ook lekker houden bij je eigen partner en een hele leuke, spannende avond beleven.
    * Fun is heel erg streng met hygiëne, hierdoor dus ook heel erg schoon! Altijd schone lakens, genoeg schone handdoeken en genoeg keukenrollen;)
    * Je wordt niet "gekeurd' door andere stellen, er wordt meestal meer rondgekeken door de nieuwe stellen dan door stellen die er vaker komen. Bij andere parenclubs heb ik anders gezien;)

Eigenlijk is het gewoon lekker ontspannen uitgaan met je partner, in leuke sexy kleding, je kunt lekker eten, lekker drinken en lekker je gang gaan. Dansen, bubbelen, sauna, massage tempel of toch lekker ff een heet momentje, alles kan.

Ik ben zelf ook naar de vrouwenavond geweest, deze is heel erg bevallen. Zelfs het personeel was alleen maar vrouw dus was echt een gezellige avond met indien je dat wenst, vrouwelijk contact. (De drempel is heel laag dus ookal durf je het normaal niet, zul je hier veel sneller die stoute stap zetten of kunnen nemen:)) Veel meiden nemen vriendinnen mee, soms worden er ook adverts gezet op de website. Maar ik was blij dat ik iemand mee kon nemen;)
    Je vader
      dinsdag 5 mei 2009 @ 15:55:01 #238
    244392 MathTheWizz
    The Wizzard!
    pi_68695587
    Iemand doordeweeks wel eens bij Inn4Love geweest? Zo ja: hoe was het daar??
    Too good to be true
    pi_68723746
    quote:
    Op vrijdag 1 mei 2009 15:04 schreef lola666 het volgende:

maar is dat ook zo.
    Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.

Wat je ook zou kunnen doen is daten met een man of vrouw alleen en als gelegenheidskoppel gaan, gebeurt vrij regelmatig. Of als je het prettiger vind aanklampen bij een stel, trio's MVV worden doorgaans gewoon toegelaten.
      woensdag 6 mei 2009 @ 11:42:39 #240
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68723881
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:37 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Ben geen vrouw maar het is een parenclub, geen idee waar de interesse naar uit gaat maar vaak krijg je de man of vrouw erbij en dat moet maar net je ding zijn. Een vrouw "lenen" is volgens mij makkelijker dan een man losweken mocht je alleen 1 op 1 willen. Als het je puur om de (hetero) sex gaat dan zijn er betere plekken te verzinnen om wat op te duikelen. "Iedereen" is ook op zoek naar een vrouw erbij dus daar moet je ook op voorbereid zijn, er zal best wat op je "gejaagd" worden als je alleen gaat.

Wat je ook zou kunnen doen is daten met een man of vrouw alleen en als gelegenheidskoppel gaan, gebeurt vrij regelmatig. Of als je het prettiger vind aanklampen bij een stel, trio's MVV worden doorgaans gewoon toegelaten.
    er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.
    pi_68723942
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

er zijn ook zat clubs bij die (op bepaalde dagen) alleengaanden binnenlaten hoor.
    Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?
    pi_68820548
    MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
    Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
    Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.

wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
    pi_68824897
    Mjah mannen alleen worden in de betere clubs niet toegelaten en vrouwen heb je geen behoefte aan dus dan zou je een man moeten losweken van zijn vrouw en verwachten dat zij alleen toekijkt, hele kleine kans vrees ik. Veel dames daar zijn ook into dames dus dat maakt het nog wat lastiger.

Ik denk dat je bij het gewone stappen meer kans maakt, zeker op MMV. Dat is sowieso het makkelijkst te regelen van alle variaties die er zijn.
    Andere optie is gewoon online daten, keus zat qua mannen.
      vrijdag 8 mei 2009 @ 22:05:18 #244
    37769 erodome
    Zweefteef
    pi_68825559
    quote:
    Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
    MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
    Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
    Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.

wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
    Sommige mensen willen perse samen blijven in een club, anderen doen ook dingen los van elkaar, weer anderen vinden het super om te kijken hoe de ander bezig is en nog veel meer, als mensen dan tot seks komen.

In veel parenclubs zijn er echte parenavonden, maar vrouwen alleen mogen volgens mij echt overal altijd naar binnen, voor alleenstaande mannen is dat een ander verhaal, die mogen in sommige clubs wel en soms alleen op bepaalde avonden.
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      zaterdag 9 mei 2009 @ 12:31:32 #245
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68838714
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 11:44 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Je bedoelt de girls only avonden? Die "andere" clubs laat ik buiten beschouwing, neem aan dat je diegenen bedoelt die ook alleengaande mannen binnenlaat?
    vrouwen alleen zijn overal welkom.
    mannen alleen lang niet altijd, maar er zijn zat clubs waar alleengaande mannen welkom zijn, dan heb je dus als alleengaande vrouw ruim de keus
    pi_68868377
    Mirjam, dat zijn over het algemeen wel de clubs die slecht aangeschreven staan, hier in de buurt zit er ook zo eentje compleet met hoeren, slechte hygiëne etc.
      zondag 10 mei 2009 @ 13:12:29 #247
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68868502
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef g0dz0r het volgende:
    Mirjam, dat zijn over het algemeen wel de clubs die slecht aangeschreven staan, hier in de buurt zit er ook zo eentje compleet met hoeren, slechte hygiëne etc.
    alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijn
    pi_68878492
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 13:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

alleengaande mannen toelaten staat niet gelijk aan een slechte club zijn
    Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.
      zondag 10 mei 2009 @ 18:11:48 #249
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_68878631
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 18:06 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Gooi maar een voorbeeldje op, ik geloof er niet in dat dat goed gaat.
    zelf wel eens clubs bezocht dan?
    pi_68885611
    quote:
    Op zondag 10 mei 2009 18:11 schreef Mirjam het volgende:

[..]

zelf wel eens clubs bezocht dan?
    Regelmatig, overigens ken je de posts daarover onder een andere nick.

Voor wat loladinges zoekt is een parenclub mi gewoon niks. Natuurlijk is het er te vinden maar om daar nou speciaal voor naar een parenclub te gaan terwijl je niks met vrouwen hebt en het liefst een MMV wil scoren?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')