abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 mei 2009 @ 21:48:45 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68885731
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:46 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Regelmatig, overigens ken je de posts daarover onder een andere nick.

Voor wat loladinges zoekt is een parenclub mi gewoon niks. Natuurlijk is het er te vinden maar om daar nou speciaal voor naar een parenclub te gaan terwijl je niks met vrouwen hebt en het liefst een MMV wil scoren?
m.i. lukt dat prima, mits je een club bezoekt waar ze ook alleengaand emannen toelaten, niet al die clubs zijn sleazy enz.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68886218
quote:
Op zondag 10 mei 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:

[..]

m.i. lukt dat prima, mits je een club bezoekt waar ze ook alleengaand emannen toelaten, niet al die clubs zijn sleazy enz.
Nou ja dan zal ik wel gek zijn, ik ken de sfeer een beetje als er mannen "op jacht" zijn en dat lijkt me nog veel erger het geval als er in een club naar verhouding meer mannen dan vrouwen rondlopen.
Ik zou het lola niet willen aanraden althans maar daar mag je natuurlijk van harte in mening van verschillen.
pi_68898281
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.
Het is vaak voorkomend omdat redelijk wat vrouwen wel degelijk into v-v zijn (een hoop uit eigen wil, een andere hoop omdat manlief dat wil, die zijn ook te vermijden), maar het is zeker geen must. Stelregel in zo'n club is dat je doet en laat waar je zelf zin in hebt. Er zijn heus wel koppels die zouden open staan voor wat jij wil (wij hebben in een club al eens gedaan wat jij wil); gewoon kwestie van wat uitzoeken...
Met andere stellen ruilen waarbij de ene wel wil en de andere eigenlijk niet omdat die de tegenpartij niet ziet zitten, is geen goed idee. Of je doet iets waar je beiden achter staat, of je doet het niet.
quote:
wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
De betere parenclubs zijn inderdaad een goeie plek. Of online dating sites die specifiek voor swingers bedoeld zijn. Daar heb je ook mogelijkheden genoeg.
Parenclubs waar single mannen toegelaten zijn, zouden goed zijn voor jouw wens, maar heel vaak zijn die avonden net geen aanrader. Niet zozeer omwille van de club (er zijn heus wel clubs waar single mannen op sommige avonden zijn toegelaten, maar die verder perfect in orde zijn), maar wel omwille van die single mannen zelf. Ze houden dezen wel degelijk met reden buiten in de meeste clubs (te opdringerig, tezeer haantjes gedrag, rondlopen met het gedacht dat ze betaald hebben dus dat ze zich vanalles kunnen permitteren...), dus de minder fraaie exemplaren groeperen dan wel eens in de weinige clubs waar ze wel toegelaten zijn. Het kan je ding zijn uiteraard, maar wij komen nooit in clubs waar single mannen rondlopen, net omwille van die redenen.
Helemaal te vermijden zijn clubs die zeggen "couples only" te zijn, maar die oogluikend toch single mannen toelaten omwille van de inkomsten (Privilege in BE is er zo eentje).

Nu zijn er wel clubs die heel selectief en beperkt single mannen toelaten. Niet zelden zijn dat dan die enkele single mannen die zich wel weten te gedragen, en dat kunnen dan wel fijne clubs en/of avonden zijn. De Fun heeft bijvoorbeeld één vrijdag per maand een gigoloavond met een 15-tal single "gigolo's" en heeft een andere vridjagavond, één keer per maand, waarbij koppels toegelaten zijn een extra man mee te brengen (op risico van dat koppel). Dat zijn waarschijnlijk wel de avonden waarbij jij je voorkeur redelijk eenvoudig zal kunnen realiseren.
pi_68913969
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 19:47 schreef lola666 het volgende:
MMV zou ik wel leuk vinden, Maar dan moeten de heren zich met mij bezig houden en niet met elkaar.

zelf heb ik geen sexsuele gevoelens voor vrouwen. Ik vindt ze heel mooi maar ik voel helemaal geen drang om sex met ze te hebben. Ik hoef er ook geen vrouw bij wat mij betreft.
Maar ik begrijp dat dat een beetje de normale gang van zaken is in een paren club?
Of je moet echt als stel komen zodat je kunt ruilen begrijp ik. Maar wat als je partner nou die ruil wel wil maken maar jij niet want je vind die ander niet aantrekkelijk.

wat is dan een veilige manier om seks maatjes te vinden? Een parenclub leek me wel zo'n plek.
Mijn vriendin en ik hebben erg goede ervaringen met bitweenus.nl Deze tip hebben we volgens mij zelfs van dit forum, maar het is een site met ontzettend veel leuke stellen (allerlei leeftijden) die ook aan het experimenteren zijn me vanalles op dit gebied. Voordeel van die site is dat er geen mannen alleen op mogen en je dus een fakerstest moet doen. Daar hebben we een stel leren kennen die nu onze 'vriendjes' zijn (overigens 'gewoon' begonnen met spannend cammen, cam2cam)
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
pi_68920006
wow bedankt voor de uitgebreide reacties en tips.
de ervaringen verschillen, maar ik lees toch vaak terug dat alleenstaande mannen vaak vervelend zijn.
Kan ik me ergens ook wel voorstellen het zijn toch mannen die daar alleen komen met een doel en zeg maar op jacht. Ik denk dat ik me alleen veel te kwetsbaar zou voelen.
Ik heb inmiddels een veel betere oplossing. Tenminste ik hoop dat het goed uit zal pakken.

Mijn ex is vrij ruim denkend en heeft in het verleden parenclubs bezocht met een meisje.
Ik heb hem verteld van mijn MMV ideetje. Zelf hebben we soms ook nog sex en hij wil dit graag voor me regelen. ben benieuwd of hij het meent.

Ook wil hij wel met me mee naar een parenclub zodat ik het zelf ervaren heb.
Zelf ben ik een beetje een jaloers meisje als het gaat om mijn vriendjes. Bij een sex maatje heb ik daar geen last van. Maar mijn ex is nog zo vers, ik was bang dat ik daar veel te jaloers voor zou zijn.
maar hij gaat dan alleen mee voor mij om samen rond te kijken. Dat is toch wel lief.

Ik wil dan wel naar een club die goed aangeschreven staat, jonge mensen komen en schoon is.
hier op het forum heb ik al genoeg namen gelezen en op internet terug gevonden.
Best spannend.. eigenlijk.
pi_68921287
Lola, voor hem is het ook een manier om binnen te komen, absoluut niet lullig bedoelt maar alleen lukt hem dat niet bij de betere clubs. Je geeft ook aan dat het nog redelijk vers is en jullie nog sex hebben, ook al ben je geen stelletje meer dan nog kunnen er gevoelens van jaloezie opspelen terwijl je geen enkele verplichting meer hebt naar elkaar om een beetje rekening met elkaar te houden.

Persoonlijk vind ik parenclubs meer iets voor stellen met een hele goede verstandhouding of juist in de vorm van gelegenheidsstelletjes, iets ertussen in zou ik zelf niet aandurven.
pi_69293625
Mijn vrouw en ik (beiden dertigers) willen graag voor het eerst naar een parenclub en denken dat de vrijdagavond in de Fun voor ons het meest geschikt is.
Maar bij het lezen van reacties en diverse recensies hebben wij de indruk dat bijna iedereen in de Fun voldoet aan het ideaalbeeld wat postuur betreft. Mijn vrouw heeft een zeer goed figuur, alleen ik heb dat met mijn overgewicht niet. Ik voel er niks voor om als enige vent rond te lopen die geen strak en volmaakt figuur heeft, ik wil dus niet al te veel opvallen als je begrijpt wat ik bedoel.

Wie kan ons uit ervaring vertellen hoe dat zit bij de Fun en dan met name op de vrijdag en zondagavonden?
Het enige dat ik wil is samen met mijn vrouw een fijne avond beleven en respectvol met elkaar omgaan.
pi_69303188
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Wazzaaa het volgende:
Mijn vrouw en ik (beiden dertigers) willen graag voor het eerst naar een parenclub en denken dat de vrijdagavond in de Fun voor ons het meest geschikt is.
Maar bij het lezen van reacties en diverse recensies hebben wij de indruk dat bijna iedereen in de Fun voldoet aan het ideaalbeeld wat postuur betreft. Mijn vrouw heeft een zeer goed figuur, alleen ik heb dat met mijn overgewicht niet. Ik voel er niks voor om als enige vent rond te lopen die geen strak en volmaakt figuur heeft, ik wil dus niet al te veel opvallen als je begrijpt wat ik bedoel.

Wie kan ons uit ervaring vertellen hoe dat zit bij de Fun en dan met name op de vrijdag en zondagavonden?
Het enige dat ik wil is samen met mijn vrouw een fijne avond beleven en respectvol met elkaar omgaan.
Geen ervaring met parenclubs. Bij het lezen van je reactie dacht ik:

100 mensen bezoeken die club. 30 mensen vinden dat je er goed uit moet zien. Get it?

Als je het zeker wil weten, waarom bel je de club niet?
pi_69313719
Ik heb ook geen ervaring met parenclub maar ik ga er zeker nog een keer heen, welke raden jullie aan in gelderland?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 02:28:25 #260
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69316462
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Wazzaaa het volgende:
voel er niks voor om als enige vent rond te lopen die geen strak en volmaakt figuur heeft,
Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dikker is en er rondloopt, na de 1e keer wordt je de toegang namelijk ontzegd omdat je te dik bent. Geen ervaring mee, wel mensen gesproken die niet superslank waren. Ze zeggen gewoon dat je te dik bent en niet meer binnen mag.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:07:20 #261
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_69318915
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, je bent niet de enige die dikker is en er rondloopt, na de 1e keer wordt je de toegang namelijk ontzegd omdat je te dik bent. Geen ervaring mee, wel mensen gesproken die niet superslank waren. Ze zeggen gewoon dat je te dik bent en niet meer binnen mag.
*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat... en niet de moeite nemen gewoon even met die tent te bellen en het te vragen... en daarmee een roddel in stand houden die voor geen meter klopt. Heb geen aandelen in die club, ben er wel lid en nog steeds geen slanke den. En ik vind het vooral jammer voor al die andere "minder slanke dennen" die op deze manier onnodig extra onzeker worden gemaakt over een bezoek aan een club.

Wat ik eerder hierover heb geschreven in dit topic:
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 19:39 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Ik weet dat de Fun 4 Two de naam heeft de wat vollere mensen niet toe te laten, maar we hebben zelf ervaren dat dat niet zo is.
Toen wij er voor het eerst heen gingen maakten we ons daar ook wel zorgen over hoor. Ik ben niet echt een slanke den en m'n man had toen nog een flinke buik (inmiddels behoorlijk afgevallen) maar we zijn allebei nogal gesteld op persoonlijke verzorging en hygiene. We zorgden er voor dat we allebei netjes geknipt, gekapt en geschoren waren, hadden extra zorg besteed aan onze kleding (voor en na de dresscode) etc etc en werden zonder probleem binnengelaten en ingeschreven als leden.

Je hoeft niet voor de eerste keer een fortuin uit te geven aan kinky kleding of wat dan ook, maar zorg er gewoon voor dat je er netjes en verzorgd bij loopt. Voor de dresscode kan een sexy slipdress / onderjurk-achtig dingetje voor je vriendin ook heel goed als ze zich niet prettig voelt om bijvoorbeeld in slip en bh gekleed te gaan.

Gekleed als Pa en Ma Tokkie (overgewicht, vette haren, niet verzorgd) zul je niet binnenkomen, maar niet voldoen aan het "ideaal" wat gewicht betreft hoeft absoluut geen probleem te zijn!!

En toegang weigeren als je daar aan de deur staat zal zowiezo niet gauw gebeuren, dan moet je 't wel heel bont maken en is er ook heel wat meer aan de hand als het gewicht alleen. Hooguit zal men je niet inschrijven als lid en dat betekent dan dat je geen korting krijgt op de entree bij volgende bezoeken. Maar ze zullen je echt niet de deur wijzen.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:13:00 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69318981
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef babsjuh het volgende:

[..]

*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat...
Heb het van bezoekers zelf gehoord.
pi_69321363
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Heb het van bezoekers zelf gehoord.
Gek, exact hetzelfde verhaaltje hoorde ik jaren geleden al (uit tweede hand) en nog steeds maar nooit van bezoekers die er ook echt zelf geweest zijn. Wel ken ik bezoekers die absoluut niet aan het slanke den verhaaltje voldoen en die gaan met enige regelmaat en komen net als ieder ander gewoon binnen.

Is je dit echt verteld door de bezoekers in kwestie zelf?
pi_69324169
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:07 schreef babsjuh het volgende:

[..]

*zucht* zooooooo jammer, mensen die van de neef van de buurman van hun collega gehoord hebben dat... en niet de moeite nemen gewoon even met die tent te bellen en het te vragen... en daarmee een roddel in stand houden die voor geen meter klopt.
Nog voordat ik mijn eerste bericht hier plaatste, heb ik al contact gehad met Fun4Two, precies om de reden die jij beschrijft.

Dit is hun antwoord:
quote:
Bij ons is er nog nooit een stel de toegang geweigerd op postuur
Maar het merendeel van ons publiek prefereerd een mooi postuur van de andere gasten zeker op de zaterdag
Daarom adviseren wij die eerste keer op een vrijdag of zondag te komen

Vr gr Laurens
Dus wat het weigeren betreft, dat zal wel meevallen. Persoonlijk denk ik dat er wel meer aan de hand moet zijn geweest als iemand geweigerd werd, dan alleen maar dik zijn.

Ik hoef dus alleen maar te weten dat ik niet de enige "dikkerd" ben die daar rondloopt, aan de reply van g0dz0r te zien hoef ik me dus geen zorgen te maken

[ Bericht 14% gewijzigd door Wazzaaa op 23-05-2009 14:23:54 ]
pi_69329716
Maak je maar geen zorgen, als je je leuk kleed en er verzorgd uitziet is er niks aan de hand. Daarnaast, voor alles is een markt, voor mijn vrouw moet een andere vrouw bijv. ook een beetje mollig zijn en zo hebben we allemaal onze voorkeuren. Er zullen ook zat vrouwen zijn die een "teddybeer" waarderen.

Wat betreft de zaterdag, ik denk idd niet dat dat de meest geschikte avond voor een eerste keer is. Het is behoorlijk actie gericht, er wordt redelijk "gejaagd" en ondanks dat het ons best goed bevallen is (ik had al wel ervaring en dat scheelt) kan ik me goed voorstellen dat het voor totaal onervaren stellen wat too much kan zijn. De keren dat wij er waren op zaterdag was het ook zo druk dat je je niet even stil terug kon trekken in een hoekje en tijd voor een rondleiding hebben ze op die avond ook niet echt. (geen idee of dat op andere avonden wel kan)
pi_69334656
bedankt voor je reply, duidelijk. Wij hebben niet het voornemen om met anderen "aan de slag" te gaan de eerste keer, we zien wel hoe dingen lopen. Ons spreekt de relaxte maar ook opwindende sfeer gewoon aan.
Is er nog een groot verschil tussen de vrijdag en zondag? Wat ik begreep is dat er op zondag ook een wat ouder publiek komt, maar dat weet ik niet zeker meer...
pi_69338848
Het is persoonlijk natuurlijk, afhankelijk van je relatie en hoe je deze in de toekomst voort wil zetten maar duidelijke afspraken maken is mi wel een must. Zien hoe het loopt is niet handig in mijn beleving, ik vind het iets te persoonlijk om hier neer te zetten hoe wij eea geregeld hebben maar mocht je daar interesse in hebben dan mag je natuurlijk altijd een pm sturen.

Over het algemeen is de vrijdag (niet club specifiek) voor wat jonger (stap)publiek en de zondag idd voor wat ouder publiek, het is dus maar net wat je wil. Ik zou zelf kiezen voor de vrijdag, niet om het publiek maar meer omdat je dan nog een heel weekend hebt om je ervaringen met elkaar door te spreken en indrukken e.d. te verwerken.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:14:32 #268
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69360815
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:12 schreef g0dz0r het volgende:
Is je dit echt verteld door de bezoekers in kwestie zelf?
Yep, was mn buurman en die was wat aangekomen, maar niet dik, bouw a la Dennis van der Geest maar dan wat kleiner en die kreeg te horen dat ie eigenlijk niet meer in de club paste.
pi_69365670
quote:
Op zondag 24 mei 2009 20:14 schreef Stefan het volgende:

[..]

Yep, was mn buurman en die was wat aangekomen, maar niet dik, bouw a la Dennis van der Geest maar dan wat kleiner en die kreeg te horen dat ie eigenlijk niet meer in de club paste.
met alle respect, ik heb dan toch de indruk dat er wel wat meer gespeeld heeft dan enkel het overgewicht. Ik was er niet bij, dus kan er niets over zeggen. Wat ik wel weet uit het contact dat ik had met Laurens van de Fun is dat er niet direct naar gewicht gekeken wordt.
pi_69366847
Ik vind het moeilijk te geloven sun, zeker van wat ik heb gezien bij de fun.
Daarnaast ken ik dit verhaaltje ook al jaren maar ben nog nooit mensen tegengekomen die geweigerd zijn (bij andere clubs dan ) en iedereen die het verhaal kent en naar de fun gaat schrijft het ook af als complete nonsens.
  zondag 24 mei 2009 @ 23:16:28 #271
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69368072
Misschien is het een idee om bij deeltje 4 in de OP te zetten dat het deurbeleid van de Fun echt niet zo is als wordt verteld/gehoord door sommigen. Er komen erg veel vragen over en opzich is dat niet erg maar ik vind het zo jammer dat de vollere medemens blijkbaar erg onzeker wordt gemaakt over een bezoekje aan de Fun of een parenclub ansich.
De Fun is gewoon een gezellige club waar allerlei mensen komen van verschillende soorten en maten. Er lopen mensen rond met maatje 34 maar ik heb ook vaak zat mensen gezien die zeker wel maatje 48 hadden. En dat moet ook kunnen vind ik, want niet iedereen valt nou eenmaal op maatjes 36. Ikzelf zie liever een goed verzorgde dame met maat 44 dan een dame met maat 36. Zoveel mensen, zoveel wensen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_69376374
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 02:28 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat zijn broodje aap verhalen.
Als je de toegang geweigerd wordt, dan zal dat zijn omwille van andere redenen dan omwille van postuur (wangedrag, onverzorgd uiterlijk, onverzorgde kledij). Wij komen vaak in de Fun en we zijn nog nooit zo'n toestanden tegen gekomen. Niet direct voor onszelf of onze compagnons, en niet indirect bij anderen. Nochtans zijn we ook al gegaan met dames die maatje 44 haddeen. Dat maatje maakt ook geen barst uit; die dames kunnen even sexy of zelfs sexier zijn, zolang ze maar ietwat moeite doen.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:47:27 #273
145012 johnbrooks
try it all :-)
pi_69392723
Ik overweeg de Fun eens te bezoeken met m'n vriendin, maar dit zou onze eerste keer zijn. Qua figuur maak ik me geen zorgen, maar wel eerder over de dresscode. Voor haar kan ik me wel wat leuks inbeelden (leuk setje, sexy rokje/topje) maar wat wordt er zo verwacht van ons, mannen?

Ik dacht aan een leuke boxer en deftig gekleed (genre: kostuum broek, hemd), of zou dat wat overkill zijn?

Dus: voor zij die er af en toe komen: wat dragen de mannen eigenlijk?
pi_69393335
Niet heel veel bijzonders omdat we ons meestal meteen omkleden, net zo makkelijk. Ik draag gewoon een nette (spijker)broek, overhemd en een veul te dure boxer.
Oh en nette (casual)schoenen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:04:55 #275
145012 johnbrooks
pi_69393483
dat was'k dus al aan't overwegen: een véél te dure boxer te kopen

dus als'k het juist versta: gewoon deftig gekleed. Om hoelaat gaat er een dress-code in? En wat dan (blote voeten?)
pi_69393780
Ben zelf idd gewoon naar een goede lingeriezaak geweest en daar gewoon uitgezocht wat ik leuk vond zonder naar de prijs te kijken.

Er komt vanalles, je ziet met name (donkere) spijkerbroeken maar een pantalon kan ook prima. Zoals op de website afgebeeld staat zien (de meeste) mensen er niet uit.
Blote voeten kan maar ik voel me toch prettiger op schoeisel (kan altijd gebroken glas liggen e.d.). Draag zelf of gewone nette schoenen of meer casual. (Geox in een donkere kleur oid)
Stem je schoeisel wel een beetje af op de mate van zweetpoten die je hebt, slippers staan bijv. niet echt mooi maar de geur van de alkmaarse kaasmarkt die vrij komt als je je stapschoenen uittrekt werkt ook niet echt erotiserend.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:22:05 #277
145012 johnbrooks
pi_69394292
en komen de mensen er dan binnen met een knapzak met lingerie, schoenen etc in? of ...
anderzijds: eens je er in je boxer rondloopt kan'k mij moeillijk inbeelde dat schoenen daarbij passen...
pi_69394598
Mannen hebben het wat dat betreft wat zwaarder. Ik vind het ook niet echt mooi maar ik wil wel wat aan mijn voeten hebben. Je kan wat meenemen maar dat maakt slippers niet mooier en zweetvoeten in normale schoenen niet minder.

Niet teveel over nadenken of naar beneden kijken.
Als je echt heel vreselijk vind kan je altijd blootvoets gaan maar je bent dan wel in de minderheid en je moet goed uitkijken waar je loopt.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:36:37 #279
145012 johnbrooks
pi_69394911
sandalen en witte sokken: hier kom ik :-)

ok: laatste vraag: nemen de mensen een zakje mee om wat kleren in op te bergen?
pi_69396473
Meestal hangt er een hangertje in het kluisje, zakje is dus niet nodig want ik neem aan dat je het de volgende dag toch in de was doet.

Nu mag iemand anders weer antwoorden. Ik doe het graag hoor maar dan wordt de info voorziening wel erg eenzijdig.
pi_69399679
Wij (vriendin en ik) zijn een paar maanden geleden ook bij de fun geweest (1e keer). Wij hadden juist gekozen voor de zaterdag, omdat er dan jonger publiek loopt. (we zijn beide halverwege de twintig). Wel hadden we afgesproken niets met anderen te doen.
Voor kleding zijn wij ook eerst een winkel in gelopen, mooi setje voor haar, en een hippe boxer voor mij.
Onderweg er heen werden we beide toch wel wat zenuwachtig. Puntje van aandacht is dat pinnen wel lastig is als het druk is, je houd dan de hele rij tegen... volgende keer dus even pinnen voordat we gaan .
De tip om niet gelijk om 11 uur naar boven te rennen om om te kleden is wel op zijn plaats (bedankt nog ;-) ).
Eenmaal na het omkleden vielen eigenlijk alle zenuwen van ons af, en gingen ook de remmen losser . Het 'jagen'zoals het hier boven genoemd is viel reuze mee, hier en daar een aanraking, maar verder niet. Als je daar niet tegen kan, is een parenclub misschien geen goed idee ).
Op weg naar huis dachten we er ineens aan dat we helemaal niet in de 'tempel' geweest waren, verder dan het zwembad zijn we niet geweest .

Lopen deed ik wel op blote voeten, dat vind ik gewoon lekker lopen, thuis loop ik ook het liefst op blote voeten...
We hebben het erg naar ons zin gehad, en zullen zeker vaker gaan. (al is het maar om de tempel te bekijken )
pi_69402157
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:19 schreef Bastiaan.V het volgende:
Het 'jagen'zoals het hier boven genoemd is viel reuze mee, hier en daar een aanraking, maar verder niet. Als je daar niet tegen kan, is een parenclub misschien geen goed idee ).
Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren. In vergelijking tot andere avonden en clubs is dat mi gewoon behoorlijk aanwezig in de fun op zaterdag. Men is daar dan niet zomaar zal ik maar zeggen.
pi_69407009
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Met "jagen" bedoelde ik geen aanrakingen e.d. maar het vleeskeuren. In vergelijking tot andere avonden en clubs is dat mi gewoon behoorlijk aanwezig in de fun op zaterdag. Men is daar dan niet zomaar zal ik maar zeggen.
ik kan nog weinig vergelijken... maar t is mij niet opgevallen
pi_69407514
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef johnbrooks het volgende:
dat was'k dus al aan't overwegen: een véél te dure boxer te kopen

dus als'k het juist versta: gewoon deftig gekleed. Om hoelaat gaat er een dress-code in? En wat dan (blote voeten?)
Qua kledij zit je idd goed. Een deftige broek, hemdje en leuke boxer. En deftige schoenen, geen sneakers of sportschoenen of zo.
Dress-code hangt wat af van de dag, maar is typisch om 22h30 op zaterdag (op vrijdag durft dat al eens variëren en durft het dress-code van bij binnenkomst zijn.

In de fun kan je perfect op blote voeten gaan. In andere clubs doe ik al eerder slippers aan. De dames die houden de schoenen uiteraard aan, maar dat is dan ook een deel van hun outfit
pi_69407533
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef johnbrooks het volgende:
sandalen en witte sokken: hier kom ik :-)

ok: laatste vraag: nemen de mensen een zakje mee om wat kleren in op te bergen?
Om je kledij op te bergen heb je lockers, dus dat is geen issue.
Maar wij komen altijd binnen met een hele tas (die uiteraard enkel dingetjes van haar bevat ;-) ). Sexy setjes, schoenen, make-up, parfum... Ze durft nogal eens last minute beslissen wat ze wil aandoen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:03:49 #286
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69427142
Ik trek mijn lingerie van tevoren aan, kleed me toch heel snel om. Dat maakt de keus wat je over de lingerie heen aantrekt ook iets makkelijker, meestal doe ik gewoon iets simpels maar wel sjiek. Verder laarzen.
Mijn man gewoon een leuke boxer en donkere schoenen. Geen lakinstappers oid, meer een kruising tussen normale nette schoenen en sneakers.

Bevalt ons prima zo, we zijn lekker onszelf en mijn ervaring is dat er meer gelet wordt op je lingerie/laarzen bij vrouwen en de inhoud van de boxer en de borstkas bij de mannen
En of er een leuk koppie op zit natuurlijk!

Ik zou me de eerste keer niet énorm opdirken. Gewoon jezelf goed verzorgen, waar jij jezelf ook nog prettig bij voelt. Loop je normaal nooit op pornopumps met een slettensetje dan zou ik dat nu ook niet doen, als je je daar niet volledig gemakkelijk invoelt.
Als je je goed voelt en zeker van jezelf dan straal je dat uit en dat is mi een stuk belangrijker dan wat je aanhebt!
  woensdag 27 mei 2009 @ 22:10:03 #287
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_69470974
A.s. zondag weer naar de Fun! Wordt onze eerste zondag, ben erg benieuwd.
Gaan er nog meer mensen?
pi_69481095
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef Maria2.0 het volgende:
A.s. zondag weer naar de Fun! Wordt onze eerste zondag, ben erg benieuwd.
Gaan er nog meer mensen?
Zondag is wel wat rustiger, maar ook wel gezellig. Als het weer meezit, krijg je een feestje buiten

Wij hebben een swingers-galabal zondag, dus dat wordt ook wel gezellig
pi_69765176
Waren er 1ste pinksterdag nog mensen in de fun4two voor de speurtocht?
Je vader
  woensdag 9 september 2009 @ 18:43:39 #290
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72590681
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  woensdag 9 september 2009 @ 18:53:04 #291
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72590957
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Ladylicious het volgende:
Even een kickje.. Vroeg me af of er in de fun ook publiek komt tussen de 25 en de 30 jaar. Iemand?
Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70
  donderdag 10 september 2009 @ 12:16:49 #292
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72610432
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, er komen alleen mensen tussen de 18 en 24 en 31 en 70
Zeg dan niks.
pi_72621674
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:16 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Zeg dan niks.
je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30? dat bedoelt hij ws.
vooral op zaterdagavond zal het publiek wat jonger zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72627293
quote:
Ja, wij
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:21:33 #295
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72637920
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

je kan zelf toch ook wel verzinnen dat er wel mensen komen tussen de 25 en 30? dat bedoelt hij ws.
vooral op zaterdagavond zal het publiek wat jonger zijn
Ik bedoelde eigenlijk meer of het overgrote deel niet 'oud' was. Als je die kant op gaat en je komt maar 1 of 2 stellen tegen van je eigen leeftijdscategorie is de lol er ook snel af.. Voor mij althans
pi_72641231
quote:
Yups; zeker op zaterdag loopt daar al wat jonger volk rond. (om niet te zeggen behoorlijk wat jonger volk; je komt er wel wat 40+ tegen, maar in onze ervaring is de balans in de fun zeker op zaterdagen en zeker in vergelijking met andere clubs eerder richting 25-35)
WIj zitten zelf beiden in die range en komen er ook regelmatig.
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:36:50 #297
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_72641424
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef Hebus het volgende:

[..]

Yups; zeker op zaterdag loopt daar al wat jonger volk rond. (om niet te zeggen behoorlijk wat jonger volk; je komt er wel wat 40+ tegen, maar in onze ervaring is de balans in de fun zeker op zaterdagen en zeker in vergelijking met andere clubs eerder richting 25-35)
WIj zitten zelf beiden in die range en komen er ook regelmatig.
Ok, chill Binnenkort heen! Spannend
pi_72642919
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Geniet ervan!
pi_72666389
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 13:36 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Geen idee wat je zoekt maar wij zijn over een tijdje ook weer van de partij.

We zitten nu ietwat ver van de fun af.
pi_72725922
dan heb ik nog een vraag.
geven jullie fokkers de voorkeur aan de fun of de fatamorgana?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')