Gewoon gaan. Kijk op websites e.d. De meest gangbare, leuke clubs zijn de Fun en de Fata. Fun is gewoon een nette club, nette mensen, beneden is eten/drinken/dansen en voor de actie ga je naar boven.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:37 schreef charel1 het volgende:
Lijkt me heel heel leuk om een keer naar een parenclub te gaan maar doodeng...Hoe maak je de keuze voor een juiste.....
je hebt toch helemaal geen dame nodig om te gaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef EmiltjE het volgende:
ik zou er ook wel eens heen willen , alleen geen dame ervoor om mee te gaan helaas....
zou mij wel supergeil lijken...
Fun4Two zit onder de rook van gouda.quote:
Gewoon genieten en doen wat je daar leuk lijkt, de rest is bijzaakquote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Dainese het volgende:
Aangezien ik de aanstichter ben van het allereerste topic, even een update van mij.
Door allerlei omstandigheden (beetje zwanger, daarna flinke complicaties en daarna een klein beetje een gecompliceerde beenbreuk) is het er nog niet van gekomen.
Nu echter alles weer een heel eind hersteld/goed is, hebben we besloten (na een tweede bezoek aan het SC in de Kamasutrabeurs) om a.s. zaterdag eindelijk eens te gaan. Oppas geregeld voor de kids en stoute schoenen aangetrokken.
Super setje gekocht voor haar, hele gave boxer voor hem en nog even de laatste beetjes moed bijeenschrapen.
We hebben van tevoren wel even gemaild met de club waar we heen gaan en die waren erg aardig en behulpzaam.
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van lerenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:44 schreef Hebus het volgende:
[..]
Klopt hoor; de reden dat we quasi nooit in Belgische clubs zitten, is inderdaad omdat ze van een ander kaliber zijn met ander publiek. Er is er eentje (een heel kleine, Porte de Senses, die we wel leuk vinden), maar verder hebben we het ook wel voor clubs zoals de Fun.
Haha dit is lache... Acanthus is juist de club waar wij zoiets van hadden 'dus maar niet'...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
[..]
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van leren, ook al zegt iedereen dat het eten daar zo geweldig is... ik vind het bij Acanthus beter!) Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
En? Hoe is het gegaan? Beviel het een beetje?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:39 schreef Dainese het volgende:
Aangezien ik de aanstichter ben van het allereerste topic, even een update van mij.
Door allerlei omstandigheden (beetje zwanger, daarna flinke complicaties en daarna een klein beetje een gecompliceerde beenbreuk) is het er nog niet van gekomen.
Nu echter alles weer een heel eind hersteld/goed is, hebben we besloten (na een tweede bezoek aan het SC in de Kamasutrabeurs) om a.s. zaterdag eindelijk eens te gaan. Oppas geregeld voor de kids en stoute schoenen aangetrokken.
Super setje gekocht voor haar, hele gave boxer voor hem en nog even de laatste beetjes moed bijeenschrapen.
We hebben van tevoren wel even gemaild met de club waar we heen gaan en die waren erg aardig en behulpzaam.
Ha Robina :-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
nooit meegemaakt, en we zijn er toch al heel wat keren geweest, keertje of vijftien denk ik wel. Wel altijd op zaterdagavond, het schijnt er op de andere dagen inderdaad wel wat heftiger aan toe te gaan. ook een beetje opletten welk thema ze voeren, daar kan het ook aan liggen. Maar zoals gezegd, dit heb ik nog NOOIT meegemaakt daar! Never ever! Het enige wat ik ooit beneden gezien heb is dat een dame in een hoekje gevingerd werd, maar dat was dan wel om een uur of vier 's morgens, en dus niet meer zo druk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 13:26 schreef Sony het volgende:
[..]
Haha dit is lache... Acanthus is juist de club waar wij zoiets van hadden 'dus maar niet'...
Toen wij er waren moest ik me bij de bar tussen de mensen door persen om een drankje te bestellen, terwijl aan de ene kant van me een dame werd genomen op de bar en aan de andere kant een heer gepijpt werd en dan staan de nootjes/pinda's er ook nog ergens tussen... niet echt fris dus![]()
Hetzelfde tafereel was dus door de hele club heen te vinden en toen we boven liepen en mijn vrouw aangaf aan een heer dat ze geen interesse had, bleef hij het toch proberen. Toen ik dan maar fijntjes opmerkte dat ze geen interesse had, kregen we te horen dat we dan niet aldaar moesten rondlopen. Dit was voor ons de druppel en hebben ons gelijk weer aangekleed en zijn weg gegaan.
Een dergelijk iets hebben wij nog nooit in een club in NL meegemaakt! Nee, geef ons de Nederlandse clubs maar!Waarom denk je ook dat er zo ongeloofelijk veel Belgen en Duitser (plus vele andere buitenlanders) naar de NL clubs gaan?
AC kennen we, maar daar heb ik dan toch een heel andere mening over dan jij :-)quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:25 schreef robina het volgende:
[..]
en toch is er eentje die kan tippen aan de fun: Acanthus, net onder Kortrijk. Sjieke tent, mooie mensen, twee muziek-area's, eentje met goeie dj's/house (komen ook regelmatig guest dj's, en dan geen kleintjes) en een soort 'van-alles-wat' ruimte, jaren tachtig, zeventig, top 40. Veel ruimtes boven, inclusief een bioscoopzolder. Groot voordeel: je kunt er blijven slapen, zonder extra kosten! Met 's morgens een croissantje/broodje en koffie/jus. Ideaal voor mensen die van verder komen, of als je lekker wat wilt drinken. V erder een heerlijk buffet, heeel uitgebruid (kan de fun nog van leren, ook al zegt iedereen dat het eten daar zo geweldig is... ik vind het bij Acanthus beter!) Alleen het bubbelbad zou nog een upgrade mogen...
Een koppel dat we redelijk regelmatig zien was er ook en kwam nadien bij ons langs om alsnog wat te kunnen genieten van dat weekend; veel te veel volk, was hun commentaar. Meer dan 300 koppels in de AC is gewoon belachelijk veel.quote:Op woensdag 18 februari 2009 14:59 schreef lord_sylus het volgende:
Wij (ik en mijn vrouwke) zijn met valentijn naar Acantus geweest in hulste belgie
Veel volk, veel lekker bloot vlees en veel harde sex
de beste valentijn in jaren
zeker een aanrader trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |