Jawel hoorquote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk een keer of 5
is er niemand die de cossen terugleest?
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Amanda genieten weer.
Inderdaad. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 9 december 2007 19:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Godsallejezus.. Huub... Loop nou gewoon weg en laat dat gelul.. Zucht..
Daar kan je weleens gelijk in hebben Thomas.quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
die wijven willen gewoon een echte kerel zoals ik.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hè ja! Die kennen er elkaar nu ook al, wat is het? 3 dagen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef Meganog het volgende:
Oh...Luc vindt ook dat hij moet gaan ruzieen met Selene...
dus jij pikt alles en doet wat ze willen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
mag van mijquote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Ziet het volgende:
[..]
dus jij pikt alles en doet wat ze willen?![]()
dan wil ik je ook wel
jawel hoor; luc knuffelde teveel en nu te weinig.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef milk-shake het volgende:
het gaat ook nergens over die ruzie tussen Luc en Sel...pfff
Komt omdat Amanda en Brian het steeds makkelijk hebben gehad.Nooit de hele groep tegen hun en konden gewoon lekker om 11uur naar bed.De andere maakte wel tv.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Py het volgende:
Goh. Brian en Amanda zijn toch wel het ideale stel samen. De rest loopt alleen maar ruzie te maken.
ja ...die genieten nu.................quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Amanda zegt tegen Brian,het loopt goed.Wij gaan winnen.
+1quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo de schurft aan die lame liefdesverhaallijntjes waar de kooi tegenwoordig tot gedegradeerd is.
Hoezo moet die 6-2 erbij gehaald worden. Dat geldt dan toch net zo hard voor Huub?quote:Op zondag 9 december 2007 19:57 schreef grazygirl het volgende:
bah wat valt die Lieke me tegen zeg stom wijf, zeker vergeten hoe het was met die 6 - 2
hoop dat trutjr selene vertrelt vanavond en dan is ze mooi alleen , of natuurlijk met brian en amanda die hierom allang al in een deuk liggen
Niet zo moeilijk met Deborah Flens aan hun zijde. Die zorgt er wel voor dat het hen niet moeilijk wordt gemaakt. Twee recente dingen is Jensen blokkeren en Amanda met rust laten toen die extensions eruit moesten enzo.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Nou ja zeg! Weet je wel hoe verstikt dingetje zich nu vindt door Luc? Realiseér je je dat wel?! Hoe koud!quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo de schurft aan die lame liefdesverhaallijntjes waar de kooi tegenwoordig tot gedegradeerd is.
Da's haske cult!quote:Op zondag 9 december 2007 20:14 schreef Meganog het volgende:
Is dit dan TV? Twee mensen die officieel niet eens in het huis zitten die gaan ruzieen...
Kloptquote:Op zondag 9 december 2007 19:59 schreef riri het volgende:
raar machomannetje die Huub....altijd maar dreigen en denken zelf altijd over anderman grenzen heen te gaan....als je dan niet doet wat hij eist gaat ie schelden
Lieke moest één keer met een andere man doen wat hij doet met andere vrouwen en het huis is te klein
Brian en Amanda spelen anders nu aardig het spel.quote:Op zondag 9 december 2007 20:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Komt omdat Amanda en Brian het steeds makkelijk hebben gehad.Nooit de hele groep tegen hun en konden gewoon lekker om 11uur naar bed.De andere maakte wel tv.
Het is inderdaad niet te geloven...quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef schatje het volgende:
Heeft Lieke nou echt niet in de gaten dat Amanda helemaal niet oprecht is?
Ze heet geen dingetjequote:Op zondag 9 december 2007 20:10 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Weet je wel hoe verstikt dingetje zich nu vindt door Luc? Realiseér je je dat wel?! Hoe koud!
Het is haar nieuwe beste vriendin. Ze vertrouwen elkaar volledigquote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef schatje het volgende:
Heeft Lieke nou echt niet in de gaten dat Amanda helemaal niet oprecht is?
quote:Op zondag 9 december 2007 20:16 schreef ThomasSlayer het volgende:
Mogen selene en huub Luc buiten de poort gaan janken aub.
Ja omdat hun alle energie nog hebben en zelf nooit in de problemen komen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Brian en Amanda spelen anders nu aardig het spel.![]()
Tsja...dan moet ze niet vreemd opkijken als ze straks keihard dat mes in haar rug krijgt...quote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is haar nieuwe beste vriendin. Ze vertrouwen elkaar volledig
Als vrouwen onderling die geheel belangeloos daar in de kooi zittenquote:Op zondag 9 december 2007 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is haar nieuwe beste vriendin. Ze vertrouwen elkaar volledig
Cult of niet.quote:
Welneeeequote:Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
gescript ruzietje?
Check TTquote:Op zondag 9 december 2007 20:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te geloven...
Maar blijkbaar zit haar probleem met Huub zo diep.
Wellicht een soort van examen. Wie wint mag blijven.quote:Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
gescript ruzietje?
De vorige topic was al gesloten, ik wilde jou ook nog even een goede avond toe wensen. Staat zo onbeschoft he, als je niet reageerd. Dus bij dezequote:
Dat bedoel ik dus.....Huub is bezig door zijn handelingen met andere vrouwen en het daar de hele tijd over te hebben in die villa tegen andere bewoners zijn team van binnenuit te verzwakken....Amanda vindt heerlijk dat dat gebeurt en speelt Huub en Lieke nog meer uit elkaarquote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Erger nog, geruzied scriptjequote:Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef Kinga het volgende:
gescript ruzietje?
Dat dacht ik bij Selene en Jeroen van de week ook.quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wellicht een soort van examen. Wie wint mag blijven.
Klopt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:22 schreef Py het volgende:
[..]
Check TT
Tis de meiden tegen de jongens.
Huub staat zich ook bij Brian te beklagen.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:20 schreef Py het volgende:
Cult of niet.
Als ik naar een voetbalwedstrijd kijk en de hele avond staat de camera op 2 suppoosten.
En vergeet vooral 'respect' nietquote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
woordjesneukerij, soulmate, bilmaat , what the fuck.
Amanda: "Hij vindt alle vrouwelijke vormen in jou."quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hij heeft geen idee welke kant het gesprek opmoet.quote:Op zondag 9 december 2007 20:31 schreef Kinga het volgende:Luc toch, wat een kutscript hebben ze nou weer in je handen gedrukt.
Jaap heeft nog geen keuze hoeven maken. Hij forceert niks. Maar als Huub en Lieke echt onmogelijk nog met elkaar kunnen spelen, zou hij 1 van de twee eruit kunnen werken.quote:Op zondag 9 december 2007 20:25 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt.
Maar de positie van Huub is sterker. Hij legt zijn lot nu niet in de handen van B&A. Jaap zal altijd voor Huub kiezen als het erom gaat. Hij ziet ook dat wanneer hij alles op Lieke zou zetten en Huub wegstemt hij van Lieke geen 100% backup zal krijgen, aangezien ze nu ook erg makkelijk richting die twee gaat en makkelijk door Amanda zal worden overgehaald om Jaap te dumpen.
Gaat nergens over....quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
Precies en ik gok op de exit van Lieke.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft nog geen keuze hoeven maken. Hij forceert niks. Maar als Huub en Lieke echt onmogelijk nog met elkaar kunnen spelen, zou hij 1 van de twee eruit kunnen werken.
Ze is nog niet eens een echte wannabe miljonair.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
Luc wordt de nieuwe miljonairquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef riri het volgende:
zo...vertrouwen van Luc naar Amanda brokkelt hierdoor wel af
Ja die was goed raak, maar ja, hij begon tegen Selene hequote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik dacht dat jij niet meer tegen mij zou praten".
Lieke meteen stil.
Ik wil vannacht goed slapen.quote:
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bekquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
zo! die houd zich tenminste wel aan de afspraak!quote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
Krijg soms wel het gevoel dat Selene een van de nieuwe miljonairs is...quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
Moet ie Brian aankijken en zeggen: 'kijk, zo doe je dat met je bimbo'quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef miesy het volgende:
[..]
zo! die houd zich tenminste wel aan de afspraak!
T was toch waar wat ie zei?quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Brian begint weer over het afpersverhaal van CORA. Waar is die rat mee bezig?
Inderdaad, waar een zo'n klein misselijk ventje, een zo'n grote bek vandaan haalt. Lieke zou hem eens met zijn eigen a sociale gedrag, om zijn grote oren moeten slaan.quote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bek
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bek
wat brian doet met zijn bimbo, dat doet hj goed.quote:Op zondag 9 december 2007 20:42 schreef Py het volgende:
[..]
Moet ie Brian aankijken en zeggen: 'kijk, zo doe je dat met je bimbo'
Volgens mij ging het over het valsspelen en de enige die valsspeelde was Brian. Hij heeft geen enkel recht van spreken zeker als ik terugdenk aan het aders van CORA op de streams gooien, smerige rat is en blijft het.quote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
T was toch waar wat ie zei?
De band vroeg of er al een huwelijk was geweest in de Kooi. Waarop Huub zei dat ie met Lieke wilde trouwen, maar zij wilde niet, daarop vertelde Brian t verhaal van Jaap en Cora en waarom dat niet doorging
quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef ThomasSlayer het volgende:
goed luisteren luc , dit zijn artiesten
Nope het ging over huwelijken in de Kooiquote:Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het valsspelen en de enige die valsspeelde was Brian. Hij heeft geen enkel recht van spreken zeker als ik terugdenk aan het aders van CORA op de streams gooien, smerige rat is en blijft het.
Amanda zekerquote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
Nou lijkt het toch net de jostiband.
Je doet de Jostiband tekort in dit geval.quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
Het jong heeft ook 0 gevoel voor ritme he.quote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hahahaha. Brain mag lekker naast de maat mee meppen
quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
OK, zijn we het iig over 1 ding eens.quote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nope het ging over huwelijken in de Kooi
Maar ja, Brian is idd een rat
Precies. Roep ik al heel lang.quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.
Brian mag ietsje hoger op de rots zitten. Hij heeft totale gehoorzaamheid bewerkstelligd.quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef miesy het volgende:
[..]
wat brian doet met zijn bimbo, dat doet hj goed.
die zorgt erwel vool dat zij helemaal niets meer durft te zeggen
Jij zit echt met het geluid aan?????quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef ThomasSlayer het volgende:
goed luisteren luc , dit zijn artiesten
quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda kan zo gaan optreden als "De Muzikale Tieten"
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 9 december 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
De 'band' brengt de sfeer er lekker in
[ afbeelding ]
Lieke zei wel dat Selene nieuwe kleding krijgt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:42 schreef agter het volgende:
Krijg soms wel het gevoel dat Selene een van de nieuwe miljonairs is...
het zou toch niet waar zijn...
Geen Zemel en Zeur maar Kut en Kots.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk die twee kotswijven nu weer zitten
Zichzelf???quote:Op zondag 9 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Is er eigenlijk een instrument Brian NIET tot in de puntjes beheerst!?
Man and girlpower.quote:
Alles aan de kooi is voortaan dertienderangs. Sponsors, medewerkers, (gast)spelers, personeel, artsen, bandjes ...quote:Op zondag 9 december 2007 20:58 schreef chufi het volgende:
Wordt er niet meer aan screening gedaan met die bandjes ?? Jemig wat is dit erg om aan te horen
Nog even en het is BB bedoel je?quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles aan de kooi is voortaan dertienderangs. Sponsors, medewerkers, (gast)spelers, personeel, artsen, bandjes ...
Wat is ze toch een lelijk takkewijfquote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen op nowlive.........
Lieke kan liegen en overtuigend ook..
En daarmee praat ik Huub niet schoon, want dat is vaak ook een ongemanierde klojo
In BB was het spelelement in ieder geval duidelijk én niet ondergeschikt aan sloppy lovestories.quote:
Bij mij was het vaak, als ze op die manier spreekt, ik haar geloofde boven Huubquote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"De Swingende Haarstukken"
[ afbeelding ]
Misschien kan dieenebart nog eens hier posten, hij is zo stil de laatste tijd.quote:Op zondag 9 december 2007 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
In BB was het spelelement in ieder geval duidelijk én niet ondergeschikt aan sloppy lovestories.
Ehm. Waar liegt Lieke dan over? Ik heb haar niet zien afluisteren.quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
En daarmee praat ik Huub niet schoon, want dat is vaak ook een ongemanierde klojo
Volgens mij waren ze aan het lachen....quote:
luister dan nog maar een keer....... ze is helemaal geen thee aan het halen en de meiden aan het zoekenquote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ehm. Waar liegt Lieke dan over? Ik heb haar niet zien afluisteren.
Die zag de bui al hangen en is helemaal nooit achter z'n PC vandaan gekomenquote:Op zondag 9 december 2007 21:11 schreef chufi het volgende:
Heeft Jaap al eieren voor zn geld gekozen en naar het kantoor gevlucht om daar zn eigen muziek aan te horen ?
quote:Op zondag 9 december 2007 21:11 schreef BuffyJan het volgende:
Luc zachtjes tegen Selene: neem t risico
:s
Ik zie in het begin een deur open en dicht gaan en het blonde hoofd van Lieke onder in beeld voorbijgaan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:11 schreef Desii het volgende:
[..]
luister dan nog maar een keer....... ze is helemaal geen thee aan het halen en de meiden aan het zoeken
Ze stond erbij en vond het in het begin allemaal even spannend
Ben je hier nog niet aan gewend dan? Ik geloof inmiddels niks meer, alles is script of het sturen richitng van/in.quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
Huub wil het uitspreken met Lieke... hij vindt dit vreselijk
Er wordt iig door de schim weer een smerig spelletje met Huub en Lieke gespeelt..... want gastspelers worden echt wel door het hokje gestuurd.
En daarna op haar 17e is gaan roken !quote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
Amanda's stem is kapot gegaan omdat ze als baby heel veel huilde
Hoe dom kan je zijn. Heeft die meid uberhaupt haar middelbare school afgemaakt?quote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan niet zingen, het probleem is dat ze als baby veel gehuild heeft.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub is verdrietig en daar baal ik van...
pfffff, was ik blij dat ik je edit zag, was het gesprek al woordelijk aan het neerzetten... maar door het gefluister ging dat niet zo makkelijkquote:Op zondag 9 december 2007 21:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie in het begin een deur open en dicht gaan en het blonde hoofd van Lieke onder in beeld voorbijgaan.
Selene en Amanda staan al in de bosjes en Lieke loopt daar buiten beeld naar toe. Ze fluistert even (en luitstert dan dus niet af) met de meiden en dan komt ze met een glas thee weer terug gelopen.
Wat zie jij dan?
-edit- het was niet buiten beeld trouwens en ik zie dat ze gelogen heeft; het was volgens mij geen thee, maar iets van cola in een longdrinkglas
Hij moet juist zijn dat ie van die bloedzuiger af is.quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub is verdrietig en daar baal ik van...
Lieke loog dit keer echt niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Het is niet de eerste keer dat zure Lieke de boel bij elkaar liegt![]()
![]()
.
Als je Luc en Selene zo ziet zitten krijg je toch het iedee dat die twéé Huub en Lieke uit elkaar moeten houden.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Toch wel mooie beelden van een pianospelende Huub.
Nog één keer. Lieke ontkende NIET, dat zij er bij was.quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Vind er geen reet aan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Toch wel mooie beelden van een pianospelende Huub.
Vind ik ook !quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat de meeste hier Lieke als dader zien... oke, ze is een zeikerd, ben ik het mee eens. Maar Huub is ook een klootzak eerste klas.
Selene zegt ook tegen Lieke dat Jaap niet te vertrouwen is en Amanda en Brian wel.quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Als je Luc en Selene zo ziet zitten krijg je toch het iedee dat die twéé Huub en Lieke uit elkaar moeten houden.
Luc zegt tegen Huub je moet er niet heen gaan en Selene zegt het tegen Lieke
Ik zie de leugen ook niet. Maar ja tis Lieke he. Die doet t al snel niet goedquote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ehm. Waar liegt Lieke dan over? Ik heb haar niet zien afluisteren.
Misschien omdat Lieke het hele spel uit het oog verliest. Ze is alleen nog maar 24 uur per dag met die klote relatie bezigquote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat de meeste hier Lieke als dader zien... oke, ze is een zeikerd, ben ik het mee eens. Maar Huub is ook een klootzak eerste klas.
Eensch, maar Lieke overtrekt vandaag wel alles enorm........ mede door de lasterpraatjes van Selene en Lucquote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Zijn vriendin thuis bedriegen, met Selene neuken en dan als beloning als miljonairs de kooi betreden.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
dat werd er helaas niet bijgezegd..... das aan de slimme cossers om dat uit te vinden
Maar dit keer sprak ze ook de waarheid. Ze heeft niet staan afluisteren. Ze zei van het begin af aan in de discussie met Huub, dat ze er aan kwam na drinken te hebben gehaald, en gelijk weer weg ging. Dat is ook wat iik in het filmpje zag. Ze heeft volgens mij zelfs tegen die meiden iets gezegd van 'kom joh, ze zoeken het maar uit'.quote:Op zondag 9 december 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
pfffff, was ik blij dat ik je edit zag, was het gesprek al woordelijk aan het neerzetten... maar door het gefluister ging dat niet zo makkelijk
Het gaat me niet om de leugen, want dat doen ze allemaal................ Maar de manier waarop; altijd als ze zo praat geloof ik haar
en idd... het was totaal geen thee... maar das niet belangrijk
idd dat is idd ook mijn probleem met lieke.... laat haar dat lekker buiten het huis doen en plaats er een echte speler voor in de plaatsquote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien omdat Lieke het hele spel uit het oog verliest. Ze is alleen nog maar 24 uur per dag met die klote relatie bezig
Ja en dat wordt door de meeste mensen niet gezien.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
ze loog welquote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nog één keer. Lieke ontkende NIET, dat zij er bij was.
Meer zei zij niet!!! Dat maakte Huub er van!!
Goed luisteren!! Ik heb geen filmpje nodig. Ik heb het zelf gezien.
Die meiden stonden er al, ze liep er op af. Dus ze deed niet mee vanaf t beginquote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze loog wel
ze zegt tegen Huub, dat ze met thee aan kwam lopen en de meiden zocht
Nou op het filmpje is duidelijk te zien dat ze gewoon met de meiden meedeed vanaf het begin met een glas cola in der hand... giegelend en al
Dat ze niet afgeluisterd heeft ben ik met je eens; maar haar verhaal er om heen klopt geen draad van
Dat kleine bluffertje (Huub) gelooft te heilig in zijn eigen onzin. Hij kreeg het bijna weer voor elkaar hier.quote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zie de leugen ook niet. Maar ja tis Lieke he. Die doet t al snel niet goed
tja, wat is een echte speler?quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd dat is idd ook mijn probleem met lieke.... laat haar dat lekker buiten het huis doen en plaats er een echte speler voor in de plaats
Wat een gejank is altijd zeg. Ik ga niet bij iedere anti Lieke poster erbij zetten dat Huub ook een klootzak kan zijn. Als ik commentaar op hem zeg ik dat wel. Dan krijgt ie het te horen ook.quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en dat wordt door de meeste mensen niet gezien.
dus als ik het goed begrijp stonden die meiden er al langer????quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Die meiden stonden er al, ze liep er op af. Dus ze deed niet mee vanaf t begin
Ha ha ha Dream on.quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef mazaru het volgende:
Ik kan niet uitstaan dat er steeds wordt geroepen dat Huub Lieke geestelijk mishandeld.
Andersom lijkt het er eerder op
[ afbeelding ]
Hoeveel Lieke fans zitten hier dan? Niet veel imhoquote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een gejank is altijd zeg. Ik ga niet bij iedere anti Lieke poster erbij zetten dat Huub ook een klootzak kan zijn. Als ik commentaar op hem zeg ik dat wel. Dan krijgt ie het te horen ook.
Ik zie trouwens niet vaak dat Lieke fans toegeven dat zij fout zit. Huub aanhangers weer wel.
Die meiden stonden er al en Lieke kwam van binnen. De bitch had helegaar geen thee. En daar hoor ik verder niemand over. Dat zijn we motgen weer vergeten.quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze loog wel
ze zegt tegen Huub, dat ze met thee aan kwam lopen en de meiden zocht
Nou op het filmpje is duidelijk te zien dat ze gewoon met de meiden meedeed vanaf het begin met een glas cola in der hand... giegelend en al
Dat ze niet afgeluisterd heeft ben ik met je eens; maar haar verhaal er om heen klopt geen draad van
Gisteren schreef er nog iemand dat ze pas een jaar gerookt had, desalnietemin is het toch knap dat ze gestopt is.quote:Op zondag 9 december 2007 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarna op haar 17e is gaan roken !
Nietesquote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
Idd.... ik ziet nu die meiden stonden er al en Lieke komt aangelopen...
Lieke sprak de waarheid
Nu blijkt dat Lieke de waarheid sprak is het filmpje opeens niet van belang meer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
ik snap werkelijk de ophef over dat filmpje niet.
Er gebeurt HELEMAAL NIKS in.
Alles wat Aman zegt neem je toch met een korreltje zout. Als je weet dat ze al op haar 15e in Teasers stond te teasen. Denk ik eigenlijk eerder dat ze al vanaf haar 16e of zo rooktequote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gisteren schreef er nog iemand dat ze pas een jaar gerookt had, desalnietemin is het toch knap dat ze gestopt is.
Als ze om Huub geeft kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke het altijd een probleem zal vinden als Huub rotzooit met een andere vrouw. Ook nu hun relatie over is. Volgens mij zei ze ook zoiets tegen Jaap.
That's the one.quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zijn vriendin thuis bedriegen, met Selene neuken en dan als beloning als miljonairs de kooi betreden.
jij begreep heel mijn punt nietquote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Nu blijkt dat Lieke de waarheid sprak is het filmpje opeens niet van belang meer.
Als ze gelogen had, dan had iedereen het er dagen later nog over.
Het filmpje laat bijna zien hoe Huub iedere keer zijn argumenten verdraaid om zijn gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
ik snap werkelijk de ophef over dat filmpje niet.
Er gebeurt HELEMAAL NIKS in.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Hebben die mensen geen sloffen daar? Lieke in de bikini op hoge hakken
icetea?quote:
Ja dat lijkt me niet meer dan normaalquote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze om Huub geeft kan ik me wel iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef markisboer het volgende:
zo 09 dec 2007, 14:19
Gouden Kooi nog lang niet afgelopen!
AMSTERDAM - Van de hilarische situaties in de Gouden Kooi zijn we blijkbaar nog lang niet af, want RTL is
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
Het probleem hier is Huub, dit heeft niets met Lieke te maken. Het had ook Jaap kunnen zijn. Die is het overigens ook al een keer geweest. De meeste hier zijn zo idolaat van Huub, dat het niet uit maakt wie de andere is. Misschien heeft huub een pareltje aan zijn pikkie hangen, ik kan verder niets anders bedenken.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Desii het volgende:
[..]
jij begreep heel mijn punt niet
Het gaat mij niet om de leugen...dat doen ze allemaal; maar de manier waarop ze zich verdedigde ... altijd als ze zo reageert, geloofde ik Lieke boven Huub
Door het filmpje ging ik even twijfelen. En nu blijkt dat ze de waarheid sprak.. is het idd weer helemaal goed.
Prima toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |