Ben je hier nog niet aan gewend dan? Ik geloof inmiddels niks meer, alles is script of het sturen richitng van/in.quote:Op zondag 9 december 2007 21:10 schreef Desii het volgende:
Huub wil het uitspreken met Lieke... hij vindt dit vreselijk
Er wordt iig door de schim weer een smerig spelletje met Huub en Lieke gespeelt..... want gastspelers worden echt wel door het hokje gestuurd.
En daarna op haar 17e is gaan roken !quote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef mazaru het volgende:
Amanda's stem is kapot gegaan omdat ze als baby heel veel huilde
Hoe dom kan je zijn. Heeft die meid uberhaupt haar middelbare school afgemaakt?quote:Op zondag 9 december 2007 21:20 schreef Prospera het volgende:
Amanda kan niet zingen, het probleem is dat ze als baby veel gehuild heeft.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub is verdrietig en daar baal ik van...
pfffff, was ik blij dat ik je edit zag, was het gesprek al woordelijk aan het neerzetten... maar door het gefluister ging dat niet zo makkelijkquote:Op zondag 9 december 2007 21:14 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zie in het begin een deur open en dicht gaan en het blonde hoofd van Lieke onder in beeld voorbijgaan.
Selene en Amanda staan al in de bosjes en Lieke loopt daar buiten beeld naar toe. Ze fluistert even (en luitstert dan dus niet af) met de meiden en dan komt ze met een glas thee weer terug gelopen.
Wat zie jij dan?
-edit- het was niet buiten beeld trouwens en ik zie dat ze gelogen heeft; het was volgens mij geen thee, maar iets van cola in een longdrinkglas
Hij moet juist zijn dat ie van die bloedzuiger af is.quote:Op zondag 9 december 2007 21:19 schreef Katewalker het volgende:
Huub is verdrietig en daar baal ik van...
Lieke loog dit keer echt niet.quote:Op zondag 9 december 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Het is niet de eerste keer dat zure Lieke de boel bij elkaar liegt![]()
![]()
.
Als je Luc en Selene zo ziet zitten krijg je toch het iedee dat die twéé Huub en Lieke uit elkaar moeten houden.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Toch wel mooie beelden van een pianospelende Huub.
Nog één keer. Lieke ontkende NIET, dat zij er bij was.quote:Op zondag 9 december 2007 21:00 schreef Desii het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen op nowlive.........
Lieke kan liegen en overtuigend ook..
En daarmee praat ik Huub niet schoon, want dat is vaak ook een ongemanierde klojo
Vind er geen reet aan.quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Meganog het volgende:
Toch wel mooie beelden van een pianospelende Huub.
Vind ik ook !quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat de meeste hier Lieke als dader zien... oke, ze is een zeikerd, ben ik het mee eens. Maar Huub is ook een klootzak eerste klas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |