Jawel hoorquote:Op zondag 9 december 2007 19:44 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk een keer of 5
is er niemand die de cossen terugleest?
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef rooie3 het volgende:
En Brian en Amanda genieten weer.
Inderdaad. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 9 december 2007 19:58 schreef Eg_Wel het volgende:
Godsallejezus.. Huub... Loop nou gewoon weg en laat dat gelul.. Zucht..
Daar kan je weleens gelijk in hebben Thomas.quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
die wijven willen gewoon een echte kerel zoals ik.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
Hè ja! Die kennen er elkaar nu ook al, wat is het? 3 dagen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef Meganog het volgende:
Oh...Luc vindt ook dat hij moet gaan ruzieen met Selene...
dus jij pikt alles en doet wat ze willen?quote:Op zondag 9 december 2007 20:00 schreef ThomasSlayer het volgende:
mag van mijquote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Ziet het volgende:
[..]
dus jij pikt alles en doet wat ze willen?![]()
dan wil ik je ook wel
jawel hoor; luc knuffelde teveel en nu te weinig.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef milk-shake het volgende:
het gaat ook nergens over die ruzie tussen Luc en Sel...pfff
Komt omdat Amanda en Brian het steeds makkelijk hebben gehad.Nooit de hele groep tegen hun en konden gewoon lekker om 11uur naar bed.De andere maakte wel tv.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef Py het volgende:
Goh. Brian en Amanda zijn toch wel het ideale stel samen. De rest loopt alleen maar ruzie te maken.
ja ...die genieten nu.................quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Amanda zegt tegen Brian,het loopt goed.Wij gaan winnen.
+1quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo de schurft aan die lame liefdesverhaallijntjes waar de kooi tegenwoordig tot gedegradeerd is.
Hoezo moet die 6-2 erbij gehaald worden. Dat geldt dan toch net zo hard voor Huub?quote:Op zondag 9 december 2007 19:57 schreef grazygirl het volgende:
bah wat valt die Lieke me tegen zeg stom wijf, zeker vergeten hoe het was met die 6 - 2
hoop dat trutjr selene vertrelt vanavond en dan is ze mooi alleen , of natuurlijk met brian en amanda die hierom allang al in een deuk liggen
Niet zo moeilijk met Deborah Flens aan hun zijde. Die zorgt er wel voor dat het hen niet moeilijk wordt gemaakt. Twee recente dingen is Jensen blokkeren en Amanda met rust laten toen die extensions eruit moesten enzo.quote:Op zondag 9 december 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Amanda zegt tegen Brian,het loopt goed.Wij gaan winnen.
Nou ja zeg! Weet je wel hoe verstikt dingetje zich nu vindt door Luc? Realiseér je je dat wel?! Hoe koud!quote:Op zondag 9 december 2007 20:06 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo de schurft aan die lame liefdesverhaallijntjes waar de kooi tegenwoordig tot gedegradeerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |