Gaat nergens over....quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
woordjesneukerij, soulmate, bilmaat , what the fuck.
Precies en ik gok op de exit van Lieke.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft nog geen keuze hoeven maken. Hij forceert niks. Maar als Huub en Lieke echt onmogelijk nog met elkaar kunnen spelen, zou hij 1 van de twee eruit kunnen werken.
Ze is nog niet eens een echte wannabe miljonair.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
Luc wordt de nieuwe miljonairquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef riri het volgende:
zo...vertrouwen van Luc naar Amanda brokkelt hierdoor wel af
Ja die was goed raak, maar ja, hij begon tegen Selene hequote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik dacht dat jij niet meer tegen mij zou praten".
Lieke meteen stil.
Ik wil vannacht goed slapen.quote:
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bekquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
zo! die houd zich tenminste wel aan de afspraak!quote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
Krijg soms wel het gevoel dat Selene een van de nieuwe miljonairs is...quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
Moet ie Brian aankijken en zeggen: 'kijk, zo doe je dat met je bimbo'quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef miesy het volgende:
[..]
zo! die houd zich tenminste wel aan de afspraak!
T was toch waar wat ie zei?quote:Op zondag 9 december 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
Brian begint weer over het afpersverhaal van CORA. Waar is die rat mee bezig?
Inderdaad, waar een zo'n klein misselijk ventje, een zo'n grote bek vandaan haalt. Lieke zou hem eens met zijn eigen a sociale gedrag, om zijn grote oren moeten slaan.quote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bek
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.quote:Op zondag 9 december 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bek
wat brian doet met zijn bimbo, dat doet hj goed.quote:Op zondag 9 december 2007 20:42 schreef Py het volgende:
[..]
Moet ie Brian aankijken en zeggen: 'kijk, zo doe je dat met je bimbo'
Volgens mij ging het over het valsspelen en de enige die valsspeelde was Brian. Hij heeft geen enkel recht van spreken zeker als ik terugdenk aan het aders van CORA op de streams gooien, smerige rat is en blijft het.quote:Op zondag 9 december 2007 20:43 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
T was toch waar wat ie zei?
De band vroeg of er al een huwelijk was geweest in de Kooi. Waarop Huub zei dat ie met Lieke wilde trouwen, maar zij wilde niet, daarop vertelde Brian t verhaal van Jaap en Cora en waarom dat niet doorging
quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef ThomasSlayer het volgende:
goed luisteren luc , dit zijn artiesten
Nope het ging over huwelijken in de Kooiquote:Op zondag 9 december 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over het valsspelen en de enige die valsspeelde was Brian. Hij heeft geen enkel recht van spreken zeker als ik terugdenk aan het aders van CORA op de streams gooien, smerige rat is en blijft het.
Amanda zekerquote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
Nou lijkt het toch net de jostiband.
Je doet de Jostiband tekort in dit geval.quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
Nou lijkt het toch net de jostiband.
Het jong heeft ook 0 gevoel voor ritme he.quote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hahahaha. Brain mag lekker naast de maat mee meppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |