Gaat nergens over....quote:Op zondag 9 december 2007 20:28 schreef ThomasSlayer het volgende:
woordjesneukerij, soulmate, bilmaat , what the fuck.
Precies en ik gok op de exit van Lieke.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft nog geen keuze hoeven maken. Hij forceert niks. Maar als Huub en Lieke echt onmogelijk nog met elkaar kunnen spelen, zou hij 1 van de twee eruit kunnen werken.
Ze is nog niet eens een echte wannabe miljonair.quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
Luc wordt de nieuwe miljonairquote:Op zondag 9 december 2007 20:34 schreef riri het volgende:
zo...vertrouwen van Luc naar Amanda brokkelt hierdoor wel af
Ja die was goed raak, maar ja, hij begon tegen Selene hequote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik dacht dat jij niet meer tegen mij zou praten".
Lieke meteen stil.
Ik wil vannacht goed slapen.quote:
van mij kreeg hij geen woord meer....klein mannetje met een hele groffe grote bekquote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
zo! die houd zich tenminste wel aan de afspraak!quote:Op zondag 9 december 2007 20:36 schreef schatje het volgende:
Lieke meteen stil.
Krijg soms wel het gevoel dat Selene een van de nieuwe miljonairs is...quote:Op zondag 9 december 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Wat boeit mij Luc en de Selene nou. Vooral zij heeft het hoog in haar bol.
Denkt even dat ze een miljonair is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |