quote:Op zondag 9 december 2007 20:45 schreef 2live het volgende:
Nou lijkt het toch net de jostiband.
OK, zijn we het iig over 1 ding eens.quote:Op zondag 9 december 2007 20:48 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Nope het ging over huwelijken in de Kooi
Maar ja, Brian is idd een rat
Precies. Roep ik al heel lang.quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.
Brian mag ietsje hoger op de rots zitten. Hij heeft totale gehoorzaamheid bewerkstelligd.quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef miesy het volgende:
[..]
wat brian doet met zijn bimbo, dat doet hj goed.
die zorgt erwel vool dat zij helemaal niets meer durft te zeggen
Jij zit echt met het geluid aan?????quote:Op zondag 9 december 2007 20:46 schreef ThomasSlayer het volgende:
goed luisteren luc , dit zijn artiesten
quote:Op zondag 9 december 2007 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat valt me altijd vies tegen van Huub, dat hij zo vaak grof taalgebruik in zijn mond neemt. Hij denkt dat mensen dat leuk vinden. Nou, ik vind het onnodig om zo tegen mensen te praten. Wat dat betreft kan hij een voorbeeld aan Lieke nemen.
quote:Op zondag 9 december 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda kan zo gaan optreden als "De Muzikale Tieten"
[ afbeelding ]
iddquote:Op zondag 9 december 2007 20:53 schreef mazaru het volgende:
De 'band' brengt de sfeer er lekker in
[ afbeelding ]
Lieke zei wel dat Selene nieuwe kleding krijgt.quote:Op zondag 9 december 2007 20:42 schreef agter het volgende:
Krijg soms wel het gevoel dat Selene een van de nieuwe miljonairs is...
het zou toch niet waar zijn...
Geen Zemel en Zeur maar Kut en Kots.quote:Op zondag 9 december 2007 20:52 schreef Kaleddis het volgende:
Kijk die twee kotswijven nu weer zitten
Zichzelf???quote:Op zondag 9 december 2007 20:53 schreef Meganog het volgende:
Is er eigenlijk een instrument Brian NIET tot in de puntjes beheerst!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |