Selene zegt ook tegen Lieke dat Jaap niet te vertrouwen is en Amanda en Brian wel.quote:Op zondag 9 december 2007 21:23 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Als je Luc en Selene zo ziet zitten krijg je toch het iedee dat die twéé Huub en Lieke uit elkaar moeten houden.
Luc zegt tegen Huub je moet er niet heen gaan en Selene zegt het tegen Lieke
Ik zie de leugen ook niet. Maar ja tis Lieke he. Die doet t al snel niet goedquote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ehm. Waar liegt Lieke dan over? Ik heb haar niet zien afluisteren.
Misschien omdat Lieke het hele spel uit het oog verliest. Ze is alleen nog maar 24 uur per dag met die klote relatie bezigquote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat de meeste hier Lieke als dader zien... oke, ze is een zeikerd, ben ik het mee eens. Maar Huub is ook een klootzak eerste klas.
Eensch, maar Lieke overtrekt vandaag wel alles enorm........ mede door de lasterpraatjes van Selene en Lucquote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Toch raar dat de meeste hier Lieke als dader zien... oke, ze is een zeikerd, ben ik het mee eens. Maar Huub is ook een klootzak eerste klas.
Zijn vriendin thuis bedriegen, met Selene neuken en dan als beloning als miljonairs de kooi betreden.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Desii het volgende:
[..]
dat werd er helaas niet bijgezegd..... das aan de slimme cossers om dat uit te vinden
Maar dit keer sprak ze ook de waarheid. Ze heeft niet staan afluisteren. Ze zei van het begin af aan in de discussie met Huub, dat ze er aan kwam na drinken te hebben gehaald, en gelijk weer weg ging. Dat is ook wat iik in het filmpje zag. Ze heeft volgens mij zelfs tegen die meiden iets gezegd van 'kom joh, ze zoeken het maar uit'.quote:Op zondag 9 december 2007 21:22 schreef Desii het volgende:
[..]
pfffff, was ik blij dat ik je edit zag, was het gesprek al woordelijk aan het neerzetten... maar door het gefluister ging dat niet zo makkelijk
Het gaat me niet om de leugen, want dat doen ze allemaal................ Maar de manier waarop; altijd als ze zo praat geloof ik haar
en idd... het was totaal geen thee... maar das niet belangrijk
idd dat is idd ook mijn probleem met lieke.... laat haar dat lekker buiten het huis doen en plaats er een echte speler voor in de plaatsquote:Op zondag 9 december 2007 21:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien omdat Lieke het hele spel uit het oog verliest. Ze is alleen nog maar 24 uur per dag met die klote relatie bezig
Ja en dat wordt door de meeste mensen niet gezien.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
ze loog welquote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nog één keer. Lieke ontkende NIET, dat zij er bij was.
Meer zei zij niet!!! Dat maakte Huub er van!!
Goed luisteren!! Ik heb geen filmpje nodig. Ik heb het zelf gezien.
Die meiden stonden er al, ze liep er op af. Dus ze deed niet mee vanaf t beginquote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze loog wel
ze zegt tegen Huub, dat ze met thee aan kwam lopen en de meiden zocht
Nou op het filmpje is duidelijk te zien dat ze gewoon met de meiden meedeed vanaf het begin met een glas cola in der hand... giegelend en al
Dat ze niet afgeluisterd heeft ben ik met je eens; maar haar verhaal er om heen klopt geen draad van
Dat kleine bluffertje (Huub) gelooft te heilig in zijn eigen onzin. Hij kreeg het bijna weer voor elkaar hier.quote:Op zondag 9 december 2007 21:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik zie de leugen ook niet. Maar ja tis Lieke he. Die doet t al snel niet goed
tja, wat is een echte speler?quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef lorence1 het volgende:
[..]
idd dat is idd ook mijn probleem met lieke.... laat haar dat lekker buiten het huis doen en plaats er een echte speler voor in de plaats
Wat een gejank is altijd zeg. Ik ga niet bij iedere anti Lieke poster erbij zetten dat Huub ook een klootzak kan zijn. Als ik commentaar op hem zeg ik dat wel. Dan krijgt ie het te horen ook.quote:Op zondag 9 december 2007 21:28 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja en dat wordt door de meeste mensen niet gezien.
dus als ik het goed begrijp stonden die meiden er al langer????quote:Op zondag 9 december 2007 21:31 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Die meiden stonden er al, ze liep er op af. Dus ze deed niet mee vanaf t begin
Ha ha ha Dream on.quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef mazaru het volgende:
Ik kan niet uitstaan dat er steeds wordt geroepen dat Huub Lieke geestelijk mishandeld.
Andersom lijkt het er eerder op
[ afbeelding ]
Hoeveel Lieke fans zitten hier dan? Niet veel imhoquote:Op zondag 9 december 2007 21:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een gejank is altijd zeg. Ik ga niet bij iedere anti Lieke poster erbij zetten dat Huub ook een klootzak kan zijn. Als ik commentaar op hem zeg ik dat wel. Dan krijgt ie het te horen ook.
Ik zie trouwens niet vaak dat Lieke fans toegeven dat zij fout zit. Huub aanhangers weer wel.
Die meiden stonden er al en Lieke kwam van binnen. De bitch had helegaar geen thee. En daar hoor ik verder niemand over. Dat zijn we motgen weer vergeten.quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze loog wel
ze zegt tegen Huub, dat ze met thee aan kwam lopen en de meiden zocht
Nou op het filmpje is duidelijk te zien dat ze gewoon met de meiden meedeed vanaf het begin met een glas cola in der hand... giegelend en al
Dat ze niet afgeluisterd heeft ben ik met je eens; maar haar verhaal er om heen klopt geen draad van
Gisteren schreef er nog iemand dat ze pas een jaar gerookt had, desalnietemin is het toch knap dat ze gestopt is.quote:Op zondag 9 december 2007 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarna op haar 17e is gaan roken !
Nietesquote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
Idd.... ik ziet nu die meiden stonden er al en Lieke komt aangelopen...
Lieke sprak de waarheid
Nu blijkt dat Lieke de waarheid sprak is het filmpje opeens niet van belang meer.quote:Op zondag 9 december 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
ik snap werkelijk de ophef over dat filmpje niet.
Er gebeurt HELEMAAL NIKS in.
Alles wat Aman zegt neem je toch met een korreltje zout. Als je weet dat ze al op haar 15e in Teasers stond te teasen. Denk ik eigenlijk eerder dat ze al vanaf haar 16e of zo rooktequote:Op zondag 9 december 2007 21:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Gisteren schreef er nog iemand dat ze pas een jaar gerookt had, desalnietemin is het toch knap dat ze gestopt is.
Als ze om Huub geeft kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Lieke het altijd een probleem zal vinden als Huub rotzooit met een andere vrouw. Ook nu hun relatie over is. Volgens mij zei ze ook zoiets tegen Jaap.
That's the one.quote:Op zondag 9 december 2007 21:27 schreef Meganog het volgende:
[..]
Zijn vriendin thuis bedriegen, met Selene neuken en dan als beloning als miljonairs de kooi betreden.
jij begreep heel mijn punt nietquote:Op zondag 9 december 2007 21:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Nu blijkt dat Lieke de waarheid sprak is het filmpje opeens niet van belang meer.
Als ze gelogen had, dan had iedereen het er dagen later nog over.
Het filmpje laat bijna zien hoe Huub iedere keer zijn argumenten verdraaid om zijn gelijk proberen te halen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:39 schreef avonne het volgende:
ik snap werkelijk de ophef over dat filmpje niet.
Er gebeurt HELEMAAL NIKS in.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:44 schreef Kinga het volgende:
Hebben die mensen geen sloffen daar? Lieke in de bikini op hoge hakken
icetea?quote:
Ja dat lijkt me niet meer dan normaalquote:Op zondag 9 december 2007 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze om Huub geeft kan ik me wel iets bij voorstellen.
quote:Op zondag 9 december 2007 21:47 schreef markisboer het volgende:
zo 09 dec 2007, 14:19
Gouden Kooi nog lang niet afgelopen!
AMSTERDAM - Van de hilarische situaties in de Gouden Kooi zijn we blijkbaar nog lang niet af, want RTL is
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
Het probleem hier is Huub, dit heeft niets met Lieke te maken. Het had ook Jaap kunnen zijn. Die is het overigens ook al een keer geweest. De meeste hier zijn zo idolaat van Huub, dat het niet uit maakt wie de andere is. Misschien heeft huub een pareltje aan zijn pikkie hangen, ik kan verder niets anders bedenken.quote:Op zondag 9 december 2007 21:24 schreef Kinga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |