En Selene is dan zeik..........?quote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Huub zeur was en Lieke zemel.
Dat dacht ik ook, maar er is blijkbaar verwarring over!quote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is lieke zeur en Selene semel
Meest logisch
Mij ook best, want Selene kan er ook aardig wat van.quote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Meest logisch
Er is geen hol van dat gemompel te verstaan.quote:Op zondag 9 december 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Fluisteren mag weer????
Dan houden we die er toch inquote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Meest logisch
Nee, en het is ook nergens voor nodigquote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is geen hol van dat gemompel te verstaan.
Ja, vorige maand, vorige week en gisteren ook weer.quote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Ze zei net kap er dan mee. Dat is toch al gebeurdZij heeft het toch uitgemaakt?
Die is wel LOLquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Meganog het volgende:
Lieke vindt dat Huub overal een probleem van maakt.
En toch blijft ze erover doorgaanquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Vandaag heeft Lieke echt geen zin meer in Huub, flikker maar op...........!
Hij heeft naast Nathalie geslapenquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft huub gisteren gedaan waardoor hij Lieke op haar hart heeft getrapt?
gaan ze elkaar negerenquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......quote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft huub gisteren gedaan waardoor hij Lieke op haar hart heeft getrapt?
Mag dat thuis ?quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Meganog het volgende:
Lieke leert veel van de situatie en is gegroeid.
Ze wil bij zichzelf blijven.
Als dit gezeik 'bij zichzelf blijven' is, dan kan ze toch beter weer bij een ander blijvenquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Meganog het volgende:
Lieke leert veel van de situatie en is gegroeid.
Ze wil bij zichzelf blijven.
soms is ze toch best grappig...hehquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Meganog het volgende:
Lieke vindt dat Huub overal een probleem van maakt.
Als dat alles is, volgens mij had Lieke er gewoon op gerekend dat Huub de hele zinloze discussie vanmorgen weer opnieuw zou aanzwengelen en is ze op haar hart getrapt dat hij dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......
Gewoon is niet goed genoeg voor Lieke, Huub insinueert daar iets mee, volgens de zeur.
Dat mens moet niet zo miepen. Uit is uit. En anders gaat ze maar lekker naar huis.quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
Gewoon is niet goed genoeg voor Lieke, Huub insinueert daar iets mee, volgens de zeur.
Inderdaad. Ze is zelf degene die zei dat ze er letterlijk misselijk van word en dat ze haar ruimte nodig heeft. Nu laat Huub haar met rust zit ze nog de hele tijd de zemelen en te zeiken over de situatie. Laat het dan ook voor jezelf eens even rustenquote:Op zondag 9 december 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mens moet niet zo miepen. Uit is uit. En anders gaat ze maar lekker naar huis.
Zo.
Piet Piraat heeft een oude zeemansvloek over haar uitgeroepen. Voor eeuwig zal ze blijven ronddolen in een wereld waarin humor en relativeringsvermogen niet bestaat.quote:Op zondag 9 december 2007 17:15 schreef blomst het volgende:
En ik maar denken dat Reike rust brengt, maar die man heeft het niet goed gedaan bij Lieke, ze blijft hangen.
Ik denk dat de familie Blank het appartement geconfisceerd heeft.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia is nog niet in haar appartement in Amsterdam geweest. Dan kon nog even niet
Ze zit nog in de uitzending, dus ze moet ff voorzichtig zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Kaleddis het volgende:
Nadia is nog niet in haar appartement in Amsterdam geweest. Dan kon nog even niet
De sugar daddy van wie ze het onderhuurde zal het wel aan een nieuw neukertje hebben verhuurd.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Kaleddis het volgende:
Naad en Dennis hebben een relatie, ze heeft er veel over te vertellen, maar kan dat niet in een paar minuten, heeft het dus allemaal opgeschreven.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Piraat heeft een oude zeemansvloek over haar uitgeroepen. Voor eeuwig zal ze blijven ronddolen in een wereld waarin humor en relativeringsvermogen niet bestaat.
Hoe is 't met Nadia en Dennis?
Ohhh jaaa dat kotsen van van de weekquote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is zelf degene die zei dat ze er letterlijk misselijk van word en dat ze haar ruimte nodig heeft. Nu laat Huub haar met rust zit ze nog de hele tijd de zemelen en te zeiken over de situatie. Laat het dan ook voor jezelf eens even rustenMaarja, dan heeft ze gelijk geen verhaallijnen meer he...
Dat zal Jaap niet zo snel doen, dan heeft hij echt niemand meer in het huis. Met Lieke kan hij ook maar sporadisch lol hebben.quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Of ze probeert Jaap zo ver te krijgen dat Huub ook naar huis stuurt.
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Meganog het volgende:
Ik denk dat de familie Blank het appartement geconfisceerd heeft.
als huub had gezegt dat heb ik gedaan om je terug te pakken was het een vent geweestquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Is betaald!quote:Op zondag 9 december 2007 17:19 schreef Kaleddis het volgende:
Sowwww, nu gelijk even de CP's in de pot !
Zowaar, Brian betaald de CP'squote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef kit2u het volgende:
amanda moet nog de cp's doen.
Ga maar naar je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder............quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"
Waar, maar dat was wel een andere situatie. Ze hadden nog een relatie en Lieke had dat wel even kunnen vermelden ipv zomaar in een ander bed te gaan slapen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als huub had gezegt dat heb ik gedaan om je terug te pakken was het een vent geweest
want onze hupert aan lieke der kop gezeken waarom ze niet bij hem wilde slapen
en haar bovendien verrot gescholden over haar bed keuze
maae zoals altijd weet huub dit soort gedrag goed te verbergen voor de streamers
maar ok huub is eerlijk en straight
Dat heeft ze al weken niet. Eerste wat ze deed toen ze wakker werd wat weer zeuren.quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Waarschijnlijk pas als in de uitzending te zien is geweest dat ze op is gerot?quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
Nadia kan nu even niet naar Amsterdam.
Waarom is niet duidelijk.
Wow. Wat een ontevreden smoelwerk.quote:
Nou wat let haar.Dacht dat6 ze ook zo misselijk van Brian was,maar daar doet ze niks tegen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
Lieke wil het liefst helemaal breken met Huub. Ze wordt misselijk van hem.
onmogelijk!quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
en nog ernstiger aan het liegen is
Ze breekt vijf keer per week met hemquote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
Daar doet niemand wat tegen!!quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat let haar.Dacht dat6 ze ook zo misselijk van Brian was,maar daar doet ze niks tegen.
Hier zijn de teiltjes op..........quote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
ZAl wel niet.Maar ik heb huub bar weinig kunnen pakken op een leugen.Heb soms zelfs gedacht man hou je kop eens met alles eerlijk zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
Ja zeg, hoe ver denk je dat dat pikzwarte aura van Lieke reikt? Het stoomt zowat door je beeldscherm heen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef noekje het volgende:
Selene heeft ruimte nodig van Luc. Nu heeft ze er geen zin meer in.
Er waart iets rond!
Je zal in ieder geval een van de weinige zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
vooral de opmerking van de streamers zien alles en leugens komen uitquote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ZAl wel niet.Maar ik heb huub bar weinig kunnen pakken op een leugen.Heb soms zelfs gedacht man hou je kop eens met alles eerlijk zeggen.
Zegt Lieke ja. Ze kan ook het spel spelen door hem zwart te maken.quote:Op zondag 9 december 2007 17:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vooral de opmerking van de streamers zien alles en leugens komen uit
is toch heel verdacht
huub weet precies wanneer hij niet te horen of offcam is
iemand die zo "eerlijk" is als huub en niet zo dom als amanda zou jij die vertrouwen ?quote:Op zondag 9 december 2007 17:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Zegt Lieke ja. Ze kan ook het spel spelen door hem zwart te maken.
Ik vind het juist een probleem dat Huub altijd zo eerlijk is. Hij geeft zo alleen maar munitie.
En als je daarbij ook nog gescheurde trommelvliezen oploopt, denk je al gauw " Laat ook maar dan...."quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"
Mmmm, misschien wel....quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ter verdediging van mezelf
ik vind lieke ook een takkewijf hoor
maar maybe krijgen nu boosmood ipv zeikmood
maybe leuk
Misschien dat ze tegen Huub wel durft.quote:Op zondag 9 december 2007 17:48 schreef Nomrc2 het volgende:
ff ter verdediging van mezelf
ik vind lieke ook een takkewijf hoor
maar maybe krijgen nu boosmood ipv zeikmood
maybe leuk
ze heeft er genoeg van maar kan er niet over ophoudenquote:Op zondag 9 december 2007 17:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Lieke haar nu heel prettig voelt.
Iedereen luisterd naar haar, ze mag steeds het woord doen.
Ze voelt haar helemaal top.
Sorry, die komt er nietquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef yellowfirst het volgende:
Ïk heb het opgebracht om een kleine 10 minuten te luisteren naar Lieke (yess, het is me gelukt), maar waar bijft de humor.........
Lieke heeft geen last van humorquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef yellowfirst het volgende:
Ïk heb het opgebracht om een kleine 10 minuten te luisteren naar Lieke (yess, het is me gelukt), maar waar bijft de humor.........
psychies slopen is ook niet niksquote:Op zondag 9 december 2007 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien dat ze tegen Huub wel durft.
Niet tegen Brian die haar geschopt, geslagen en de extensions uit haar hoofd heeft getrokken.
Ik vind het prima, zolang het maar uit blijft tussen die tweequote:Op zondag 9 december 2007 17:53 schreef Stupidisco het volgende:
en Luc stookt ook nog even flink...
hij vind het meisje leuk, niets mis mee toch?quote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef Nomrc2 het volgende:
ok ook duidelijk
huub wil het danseresje neuken
lieke had dus gelijk
en luc is weer pseudo ......................
Gelukkig hebben Joris en Theo altijd al zo'n 'Heel leuk voor je Huub, MAAR' houding gehad.. Zit wel snor volgens mijquote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Joris en Theo, lezen jullie mee?
Lieke kan Huub niet meer vertrouwen!
Als ruzies psychisch slopen is, dan doet zij dat ook bij Huub.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee ze gaat naar het kantoor
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke nog steeds vertrouwd.
Wat kan die jongen toch vreselijk naief zijn
Zal hij altijd blijven.Zag je met Natasia en Amanda.quote:Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke nog steeds vertrouwd.
Wat kan die jongen toch vreselijk naief zijn
Juist! En als Lieke de kans krijgt om Huub uit de kooi te werken, zal ze dat zonder blikken of blozen doenquote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.
En Amanda zelfs nadat ze hem die 12 uur had geweigerd.quote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal hij altijd blijven.Zag je met Natasia en Amanda.
Hopelijk hoort ie dat een woensdag.quote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.
Ik hoorde net zeggen dat er vanavond een bandje komt.quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we vanavond nou nog een nieuwe miljonair krijgen, gezien het stukje in de Telegraaf ?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde net zeggen dat er vanavond een bandje komt.
das altijd kut he, als je te horen krijgt dat het nummer IN gebruik is...quote:17:16 - Nadia aan de telefoon!
Amanda is aan het bellen. Na een aantal keren ‘dit nummer is in gebruik' te horen hebben gekregen krijgt ze dan eindelijk Nadia aan de telefoon. “Ik ben in Alphen bij Dennis nu!”, laat de brunette weten.
=knip=
Dat is waar. Misschien krijgen we wel weer een zanger in de kooiquote:
Mag ik vragen wat er in de telegraaf stond??quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we vanavond nou nog een nieuwe miljonair krijgen, gezien het stukje in de Telegraaf ?
quote:Op zondag 9 december 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien krijgen we wel weer een zanger in de kooi
Roekie is vast weer aan het typen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:12 schreef Guuskeee het volgende:
op VV:
[..]
das altijd kut he, als je te horen krijgt dat het nummer IN gebruik is...![]()
![]()
en dat 'in gebruik' was toen ze dr moeder probeerde te bellen, niet nada.
wat een horken daar zeg
http://www.telegraaf.nl/p(...)ng_niet_over___.htmlquote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er in de telegraaf stond??
http://www.telegraaf.nl/p(...)_over___.html?p=17,2quote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Linkje weet ik niet meer, stond in de COS van vanmorgen. Maar het ging erom dat er geplanned stond dat ene Guido (33 jaar) vanavond de kooi in zou komen, maar dat hij zijn borg niet bij elkaar kreeg.quote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeldquote:
Ah, bedanktquote:Op zondag 9 december 2007 18:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeld
quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit al weer paraat aan tafel...........
Delletje speciaal?quote:Op zondag 9 december 2007 18:27 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij gaat het ruzie aan tafel worden.
En ik heb ook trek in frituur![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.quote:Op zondag 9 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Delletje speciaal?Waarom komt er ruzie?
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo word nu tijd dat Amanda en Brian eens tv gaan leveren.
Ik ook niet.Maar blijf het gewoon elke dag roepenquote:Op zondag 9 december 2007 18:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.
Dit zal toch wel het laatste avondje zijn voor Selene, vind het allemaal maar lang duren. En die Luc ook, wegwezen. Lekkerquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.
Ben ondertussen biefstuk met patat aan het maken.![]()
Klopt, die vriendin had hij volgens mij al voordat hij de kooi in ging (tis iig niets nieuwsquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
Daar dacht ik net ook al aan.. Kunnen ze daar nog mooi even dikke ruzie om maken aangezien beide erg lekker in de groep liggenquote:Op zondag 9 december 2007 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg zo langzaam aan het gevoel dat de nieuwe miljonair al in huis is.
Wedden dat er straks gekozen moet worden tussen Selena en Luc?
Lieke zal voor Selena kiezen, en Huub en Brian voor Luc. Maar van Jaap en Amanda zou ik het zo gauw niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar dacht ik net ook al aan.. Kunnen ze daar nog mooi even dikke ruzie om maken aangezien beide erg lekker in de groep liggen
Niet toevallig steekt ze er het verst boven uit.quote:Op zondag 9 december 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
Zie Lieke nu zitten met haar nieuwe vriendin Amanda.Moet denk effe kotsen.
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 9 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet toevallig steekt ze er het verst boven uit.
[ afbeelding ]
Misschien inderdaad maar het beste als dit clubje uit haar lijden verlost wordt.quote:Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?
Bezig vrouwen in burka's te proppen. Nu snap je waarom.quote:Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?
Wat mij betreft mogen deze 2 gast-spelers weg,quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef tipsch het volgende:
Dit zal toch wel het laatste avondje zijn voor Selene,
vind het allemaal maar lang duren. En die Luc ook, wegwezen.
Dat bedacht ik me ook al, dat is ook een vaste RTL 5 klant, en inderdaad vriendinnetje van Amanda. Die had ik allang verwacht daar eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat kan, maar al die gast-spelers komen uit hetzelfde soort millieu, ..............
dan mag Anna er van mij ook wel in....van next top models, vriendin van Amanda,
die heeft haar mondje wel open,
quote:Op zondag 9 december 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bezig vrouwen in burka's te proppen. Nu snap je waarom.
Jaap vroeg aan Brian : "Heb jij het script?"quote:Op zondag 9 december 2007 18:59 schreef Scandalous het volgende:
vanwaar SL?
De band is binnen en zetten hun spullen klaar?quote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar wat we nu niet mogen zien.
quote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
De band is binnen en zetten hun spullen klaar?
Het wordt mij ook te veel, ik ga even een filmpje kijkenquote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh dit is te erg.. Kom later nog wel eens terug..
die bij jensen was en onmogelijk kon berekenen wat 25% van 80 euro was. duidelijk een vriendin van amanda, ook geen iq en alleen maar street-smart. en vrienden maken doe je door ze te neuken. en ze vond het ook niet racistisch om tegen negers "jullie soort" te zeggen. net als amanda een teaser-girl,quote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan, maar al die gast-spelers komen uit hetzelfde soort millieu, ..............
dan mag Anna er van mij ook wel in....van next top models, vriendin van Amanda,
die heeft haar mondje wel open,
Hij zei het tegen Huub, niet tegen Brrrquote:Op zondag 9 december 2007 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap vroeg aan Brian : "Heb jij het script?"
Brian zei "Ja"
SL
Amanda zit te flippen. Er komt zo een band en ik moet m'n haar nog doenquote:Op zondag 9 december 2007 19:05 schreef blomst het volgende:
Lieke gaat helemaal op in haar nieuwe vriendinnen, en Amanda zit te bedenken wat ze van Brian ook alweer moest zeggen.
quote:
En dat is in dit geval veel leuker om te zien dan dat gezever van beneden...quote:Op zondag 9 december 2007 19:17 schreef riri het volgende:
mannen.....wat zijn het kinderen
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u!quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Het is vanavond de mannen tegen de vrouwen
quote:Op zondag 9 december 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
persoonlijk vind ik wijven eruit, vrouwen erin.
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u![ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij die weergeven in de COSquote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
En wie zijn er met het spel bezig en krijgen van beidekanten informatie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook..quote:
Nietes! Dat trekt een man nog geen 3 sec. of bent u een vrouw?quote:Op zondag 9 december 2007 19:22 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de immens boeiende verhalen van Lieke over haar relatie met Huub.
Brian en Amanda natuurlijk, alleen zegt Huub dingen die hij tegen iedereen zegt dus het geeft Brian weinig vuur. Al gaat hij natuurlijk wel een uur slispelend in de chill zitten met Amanda in een denkpose.quote:Op zondag 9 december 2007 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
En wie zijn er met het spel bezig en krijgen van beidekanten informatie.
quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
Sorry...het lukt me niet!quote:Op zondag 9 december 2007 19:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij die weergeven in de COS
Nou dat is dan lekker dom. Als ze denkt dat het een vrouwen versus mannen verhaaltje gaat worden, think again.quote:Op zondag 9 december 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
Het gaat nu al over 'mannen', hoor ik. Knap Lieke, one step closer to beffen.
Hoi gezellig dat je er weer bent.quote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Beetje laat met reageren Je bent echt de enige niet hoor die er zo over denkt. Er zijn heel veel streamer, TV kijkers en fokkers, die er ook zo over denken. Alleen die mensen hebben niet zo erg veel zin meer, om in de COS hun energie te stoppen, in mensen die zo verschrikkelijk simpel zijn. Daar valt n.l. heel moelijk mee te discuseren.
Niet iedereen heeft dezelfde mening hier, het gaat wel ver om mensen die een andere mening hebben als de jouwe, simpel te noemen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Beetje laat met reageren Je bent echt de enige niet hoor die er zo over denkt. Er zijn heel veel streamer, TV kijkers en fokkers, die er ook zo over denken. Alleen die mensen hebben niet zo erg veel zin meer, om in de COS hun energie te stoppen, in mensen die zo verschrikkelijk simpel zijn. Daar valt n.l. heel moelijk mee te discuseren.
Mensen simpel noemen omdat ze jou mening niet delen is gewoon zielig en triest.. ik zal dan ook nooit met die wezens dicussieren.quote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening hier, het gaat wel ver om mensen die een andere mening hebben als de jouwe, simpel te noemen.
Ik ben ook voor de mannen!quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
ik denk een keer of 5quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef carpediem23 het volgende:
Was deze al geplaatst uit de Telegraaf van eerder vandaag????
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |