En Selene is dan zeik..........?quote:Op zondag 9 december 2007 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat Huub zeur was en Lieke zemel.
Dat dacht ik ook, maar er is blijkbaar verwarring over!quote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Volgens mij is lieke zeur en Selene semel
Meest logisch
Mij ook best, want Selene kan er ook aardig wat van.quote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Meest logisch
Er is geen hol van dat gemompel te verstaan.quote:Op zondag 9 december 2007 17:04 schreef blomst het volgende:
Fluisteren mag weer????
Dan houden we die er toch inquote:Op zondag 9 december 2007 17:01 schreef itsme het volgende:
Meest logisch
Nee, en het is ook nergens voor nodigquote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er is geen hol van dat gemompel te verstaan.
Ja, vorige maand, vorige week en gisteren ook weer.quote:Op zondag 9 december 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
Ze zei net kap er dan mee. Dat is toch al gebeurdZij heeft het toch uitgemaakt?
Die is wel LOLquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Meganog het volgende:
Lieke vindt dat Huub overal een probleem van maakt.
En toch blijft ze erover doorgaanquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Vandaag heeft Lieke echt geen zin meer in Huub, flikker maar op...........!
Hij heeft naast Nathalie geslapenquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft huub gisteren gedaan waardoor hij Lieke op haar hart heeft getrapt?
gaan ze elkaar negerenquote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Vandaag heeft Lieke echt geen zin meer in Huub, flikker maar op...........!
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......quote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Wat heeft huub gisteren gedaan waardoor hij Lieke op haar hart heeft getrapt?
Mag dat thuis ?quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Meganog het volgende:
Lieke leert veel van de situatie en is gegroeid.
Ze wil bij zichzelf blijven.
Als dit gezeik 'bij zichzelf blijven' is, dan kan ze toch beter weer bij een ander blijvenquote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Meganog het volgende:
Lieke leert veel van de situatie en is gegroeid.
Ze wil bij zichzelf blijven.
soms is ze toch best grappig...hehquote:Op zondag 9 december 2007 17:10 schreef Meganog het volgende:
Lieke vindt dat Huub overal een probleem van maakt.
Als dat alles is, volgens mij had Lieke er gewoon op gerekend dat Huub de hele zinloze discussie vanmorgen weer opnieuw zou aanzwengelen en is ze op haar hart getrapt dat hij dat niet heeft gedaan.quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......
Gewoon is niet goed genoeg voor Lieke, Huub insinueert daar iets mee, volgens de zeur.
Dat mens moet niet zo miepen. Uit is uit. En anders gaat ze maar lekker naar huis.quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Dark het volgende:
Huub heeft naast Nathalie geslapen, gewoon geslapen.......
Gewoon is niet goed genoeg voor Lieke, Huub insinueert daar iets mee, volgens de zeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |