Ga maar naar je moeder, je moeder, je moeder, je moeder, je moeder............quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"
Waar, maar dat was wel een andere situatie. Ze hadden nog een relatie en Lieke had dat wel even kunnen vermelden ipv zomaar in een ander bed te gaan slapen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
als huub had gezegt dat heb ik gedaan om je terug te pakken was het een vent geweest
want onze hupert aan lieke der kop gezeken waarom ze niet bij hem wilde slapen
en haar bovendien verrot gescholden over haar bed keuze
maae zoals altijd weet huub dit soort gedrag goed te verbergen voor de streamers
maar ok huub is eerlijk en straight
Dat heeft ze al weken niet. Eerste wat ze deed toen ze wakker werd wat weer zeuren.quote:Op zondag 9 december 2007 17:09 schreef Dark het volgende:
Vandaag heeft Lieke echt geen zin meer in Huub, flikker maar op...........!
Waarschijnlijk pas als in de uitzending te zien is geweest dat ze op is gerot?quote:Op zondag 9 december 2007 17:18 schreef Meganog het volgende:
Nadia kan nu even niet naar Amsterdam.
Waarom is niet duidelijk.
Wow. Wat een ontevreden smoelwerk.quote:
Nou wat let haar.Dacht dat6 ze ook zo misselijk van Brian was,maar daar doet ze niks tegen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
Lieke wil het liefst helemaal breken met Huub. Ze wordt misselijk van hem.
onmogelijk!quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
en nog ernstiger aan het liegen is
Ze breekt vijf keer per week met hemquote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
Lieke wil het liefst helemaal breken met Huub. Ze wordt misselijk van hem.
Daar doet niemand wat tegen!!quote:Op zondag 9 december 2007 17:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat let haar.Dacht dat6 ze ook zo misselijk van Brian was,maar daar doet ze niks tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |