hij vind het meisje leuk, niets mis mee toch?quote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef Nomrc2 het volgende:
ok ook duidelijk
huub wil het danseresje neuken
lieke had dus gelijk
en luc is weer pseudo ......................
Gelukkig hebben Joris en Theo altijd al zo'n 'Heel leuk voor je Huub, MAAR' houding gehad.. Zit wel snor volgens mijquote:Op zondag 9 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
Joris en Theo, lezen jullie mee?
Lieke kan Huub niet meer vertrouwen!
Als ruzies psychisch slopen is, dan doet zij dat ook bij Huub.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 18:00 schreef mazaru het volgende:
Oh jeee ze gaat naar het kantoor
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke nog steeds vertrouwd.
Wat kan die jongen toch vreselijk naief zijn
Zal hij altijd blijven.Zag je met Natasia en Amanda.quote:Op zondag 9 december 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij Lieke nog steeds vertrouwd.
Wat kan die jongen toch vreselijk naief zijn
Juist! En als Lieke de kans krijgt om Huub uit de kooi te werken, zal ze dat zonder blikken of blozen doenquote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.
En Amanda zelfs nadat ze hem die 12 uur had geweigerd.quote:Op zondag 9 december 2007 18:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal hij altijd blijven.Zag je met Natasia en Amanda.
Hopelijk hoort ie dat een woensdag.quote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke heeft nog geen 10 minuten geleden tegen Jaap gezegd dat ze Huub niet meer kan vertrouwen.
Ik hoorde net zeggen dat er vanavond een bandje komt.quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we vanavond nou nog een nieuwe miljonair krijgen, gezien het stukje in de Telegraaf ?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoorde net zeggen dat er vanavond een bandje komt.
das altijd kut he, als je te horen krijgt dat het nummer IN gebruik is...quote:17:16 - Nadia aan de telefoon!
Amanda is aan het bellen. Na een aantal keren ‘dit nummer is in gebruik' te horen hebben gekregen krijgt ze dan eindelijk Nadia aan de telefoon. “Ik ben in Alphen bij Dennis nu!”, laat de brunette weten.
=knip=
Dat is waar. Misschien krijgen we wel weer een zanger in de kooiquote:
Mag ik vragen wat er in de telegraaf stond??quote:Op zondag 9 december 2007 18:09 schreef Kaleddis het volgende:
Zouden we vanavond nou nog een nieuwe miljonair krijgen, gezien het stukje in de Telegraaf ?
quote:Op zondag 9 december 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien krijgen we wel weer een zanger in de kooi
Roekie is vast weer aan het typen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:12 schreef Guuskeee het volgende:
op VV:
[..]
das altijd kut he, als je te horen krijgt dat het nummer IN gebruik is...![]()
![]()
en dat 'in gebruik' was toen ze dr moeder probeerde te bellen, niet nada.
wat een horken daar zeg
http://www.telegraaf.nl/p(...)ng_niet_over___.htmlquote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er in de telegraaf stond??
http://www.telegraaf.nl/p(...)_over___.html?p=17,2quote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Linkje weet ik niet meer, stond in de COS van vanmorgen. Maar het ging erom dat er geplanned stond dat ene Guido (33 jaar) vanavond de kooi in zou komen, maar dat hij zijn borg niet bij elkaar kreeg.quote:Op zondag 9 december 2007 18:14 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeldquote:
Ah, bedanktquote:Op zondag 9 december 2007 18:22 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tipsch, heb je het gelezen ? De strijd over Jensen is nog niet verloren. Zowel Huub als Jaap hebben het vandaag weer naar achter doorgebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |