quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
en nog ernstiger aan het liegen is
Sorry...het lukt me niet!quote:Op zondag 9 december 2007 19:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij die weergeven in de COS
Nou dat is dan lekker dom. Als ze denkt dat het een vrouwen versus mannen verhaaltje gaat worden, think again.quote:Op zondag 9 december 2007 19:29 schreef Disana het volgende:
Het gaat nu al over 'mannen', hoor ik. Knap Lieke, one step closer to beffen.
Hoi gezellig dat je er weer bent.quote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Beetje laat met reageren Je bent echt de enige niet hoor die er zo over denkt. Er zijn heel veel streamer, TV kijkers en fokkers, die er ook zo over denken. Alleen die mensen hebben niet zo erg veel zin meer, om in de COS hun energie te stoppen, in mensen die zo verschrikkelijk simpel zijn. Daar valt n.l. heel moelijk mee te discuseren.
Niet iedereen heeft dezelfde mening hier, het gaat wel ver om mensen die een andere mening hebben als de jouwe, simpel te noemen.quote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Beetje laat met reageren Je bent echt de enige niet hoor die er zo over denkt. Er zijn heel veel streamer, TV kijkers en fokkers, die er ook zo over denken. Alleen die mensen hebben niet zo erg veel zin meer, om in de COS hun energie te stoppen, in mensen die zo verschrikkelijk simpel zijn. Daar valt n.l. heel moelijk mee te discuseren.
Mensen simpel noemen omdat ze jou mening niet delen is gewoon zielig en triest.. ik zal dan ook nooit met die wezens dicussieren.quote:Op zondag 9 december 2007 19:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde mening hier, het gaat wel ver om mensen die een andere mening hebben als de jouwe, simpel te noemen.
Ik ben ook voor de mannen!quote:Op zondag 9 december 2007 19:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben voor de mannen. Mannen verenigt u![ afbeelding ]
ik denk een keer of 5quote:Op zondag 9 december 2007 19:41 schreef carpediem23 het volgende:
Was deze al geplaatst uit de Telegraaf van eerder vandaag????
Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..
RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |