quote:Op zondag 9 december 2007 18:20 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda zit al weer paraat aan tafel...........
Delletje speciaal?quote:Op zondag 9 december 2007 18:27 schreef Kaleddis het volgende:
Volgens mij gaat het ruzie aan tafel worden.
En ik heb ook trek in frituur![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.quote:Op zondag 9 december 2007 18:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Delletje speciaal?Waarom komt er ruzie?
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:38 schreef rooie3 het volgende:
Zo word nu tijd dat Amanda en Brian eens tv gaan leveren.
Ik ook niet.Maar blijf het gewoon elke dag roepenquote:Op zondag 9 december 2007 18:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat die dag nooit gaat komen.
Dit zal toch wel het laatste avondje zijn voor Selene, vind het allemaal maar lang duren. En die Luc ook, wegwezen. Lekkerquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ut hangt in de lucht. Zemel en zeur zijn in da mood daarvoor.
Ben ondertussen biefstuk met patat aan het maken.![]()
Klopt, die vriendin had hij volgens mij al voordat hij de kooi in ging (tis iig niets nieuwsquote:Op zondag 9 december 2007 18:37 schreef schatje het volgende:
Dimitri heeft een vriendin. Maar dat mogen ze niet zeggen. Hij moet als vrijgezel bekend staan.
Daar dacht ik net ook al aan.. Kunnen ze daar nog mooi even dikke ruzie om maken aangezien beide erg lekker in de groep liggenquote:Op zondag 9 december 2007 18:49 schreef mazaru het volgende:
Ik krijg zo langzaam aan het gevoel dat de nieuwe miljonair al in huis is.
Wedden dat er straks gekozen moet worden tussen Selena en Luc?
Lieke zal voor Selena kiezen, en Huub en Brian voor Luc. Maar van Jaap en Amanda zou ik het zo gauw niet kunnen zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Daar dacht ik net ook al aan.. Kunnen ze daar nog mooi even dikke ruzie om maken aangezien beide erg lekker in de groep liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |