Niet toevallig steekt ze er het verst boven uit.quote:Op zondag 9 december 2007 18:54 schreef rooie3 het volgende:
Zie Lieke nu zitten met haar nieuwe vriendin Amanda.Moet denk effe kotsen.
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 9 december 2007 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet toevallig steekt ze er het verst boven uit.
[ afbeelding ]
Misschien inderdaad maar het beste als dit clubje uit haar lijden verlost wordt.quote:Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?
Bezig vrouwen in burka's te proppen. Nu snap je waarom.quote:Op zondag 9 december 2007 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is Al Qaeda als je ze nodig hebt?
Wat mij betreft mogen deze 2 gast-spelers weg,quote:Op zondag 9 december 2007 18:44 schreef tipsch het volgende:
Dit zal toch wel het laatste avondje zijn voor Selene,
vind het allemaal maar lang duren. En die Luc ook, wegwezen.
Dat bedacht ik me ook al, dat is ook een vaste RTL 5 klant, en inderdaad vriendinnetje van Amanda. Die had ik allang verwacht daar eigenlijkquote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
Dat kan, maar al die gast-spelers komen uit hetzelfde soort millieu, ..............
dan mag Anna er van mij ook wel in....van next top models, vriendin van Amanda,
die heeft haar mondje wel open,
quote:Op zondag 9 december 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Bezig vrouwen in burka's te proppen. Nu snap je waarom.
Jaap vroeg aan Brian : "Heb jij het script?"quote:Op zondag 9 december 2007 18:59 schreef Scandalous het volgende:
vanwaar SL?
De band is binnen en zetten hun spullen klaar?quote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef blomst het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar wat we nu niet mogen zien.
quote:Op zondag 9 december 2007 19:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
De band is binnen en zetten hun spullen klaar?
Het wordt mij ook te veel, ik ga even een filmpje kijkenquote:Op zondag 9 december 2007 19:03 schreef Eg_Wel het volgende:
Oh dit is te erg.. Kom later nog wel eens terug..
die bij jensen was en onmogelijk kon berekenen wat 25% van 80 euro was. duidelijk een vriendin van amanda, ook geen iq en alleen maar street-smart. en vrienden maken doe je door ze te neuken. en ze vond het ook niet racistisch om tegen negers "jullie soort" te zeggen. net als amanda een teaser-girl,quote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan, maar al die gast-spelers komen uit hetzelfde soort millieu, ..............
dan mag Anna er van mij ook wel in....van next top models, vriendin van Amanda,
die heeft haar mondje wel open,
Hij zei het tegen Huub, niet tegen Brrrquote:Op zondag 9 december 2007 19:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jaap vroeg aan Brian : "Heb jij het script?"
Brian zei "Ja"
SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |