Hier zijn de teiltjes op..........quote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef Meganog het volgende:
Lieke wil het liefst helemaal breken met Huub. Ze wordt misselijk van hem.
ZAl wel niet.Maar ik heb huub bar weinig kunnen pakken op een leugen.Heb soms zelfs gedacht man hou je kop eens met alles eerlijk zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
en nog ernstiger aan het liegen is
Ja zeg, hoe ver denk je dat dat pikzwarte aura van Lieke reikt? Het stoomt zowat door je beeldscherm heen.quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef noekje het volgende:
Selene heeft ruimte nodig van Luc. Nu heeft ze er geen zin meer in.
Er waart iets rond!
Je zal in ieder geval een van de weinige zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 17:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ik nou de enige die hier door heeft dat huub een nog grotere rat dan brian is
en nog ernstiger aan het liegen is
vooral de opmerking van de streamers zien alles en leugens komen uitquote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
ZAl wel niet.Maar ik heb huub bar weinig kunnen pakken op een leugen.Heb soms zelfs gedacht man hou je kop eens met alles eerlijk zeggen.
Zegt Lieke ja. Ze kan ook het spel spelen door hem zwart te maken.quote:Op zondag 9 december 2007 17:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vooral de opmerking van de streamers zien alles en leugens komen uit
is toch heel verdacht
huub weet precies wanneer hij niet te horen of offcam is
iemand die zo "eerlijk" is als huub en niet zo dom als amanda zou jij die vertrouwen ?quote:Op zondag 9 december 2007 17:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Zegt Lieke ja. Ze kan ook het spel spelen door hem zwart te maken.
Ik vind het juist een probleem dat Huub altijd zo eerlijk is. Hij geeft zo alleen maar munitie.
En als je daarbij ook nog gescheurde trommelvliezen oploopt, denk je al gauw " Laat ook maar dan...."quote:Op zondag 9 december 2007 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens waar kunnen zijn. "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!" "Dit is mijn huis!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |