He's mine!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Dames, ik wou alleen maar even melden dat jullie maar beter in de Groningse wijk Beijum kunnen gaan wonen met jullie poezen.
Moest vandaag naar de dierenarts (weekenddienst, dubbelduur, maar houden die katten daar rekening mee?) en ontmoette een knappe, lange, donkere en lieve dierenarts. Een Pool (zo zie je maar dat 't niet allemaal loodgieters zijn). Twee jaar in Nederland, dik maar leuk accent.
Ik zag geen ring om enige vinger, dus wie zich aangesproken voelt... Beijum.
Heb net Trees van het balkon gesmetenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Dames, ik wou alleen maar even melden dat jullie maar beter in de Groningse wijk Beijum kunnen gaan wonen met jullie poezen.
Moest vandaag naar de dierenarts (weekenddienst, dubbelduur, maar houden die katten daar rekening mee?) en ontmoette een knappe, lange, donkere en lieve dierenarts. Een Pool (zo zie je maar dat 't niet allemaal loodgieters zijn). Twee jaar in Nederland, dik maar leuk accent.
Ik zag geen ring om enige vinger, dus wie zich aangesproken voelt... Beijum.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net Trees van het balkon gesmeten
Geeft niet hoor daar hebben mannen wel vaker last vanquote:
Ik kan je helaas geen ongelijk gevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten jullie de waren ook maar niet zo verleidelijk uitstallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet hoor daar hebben mannen wel vaker last van
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten.quote:
Zag hij er een beetje uit als een Poolse dierenarts die hard in zijn reet geneukt wil worden?quote:
'quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hoorde "lange donkere veearts" en ging als een jekkoquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pffffffff, takke op's. Een aanslag op creativiteit....
Misschien heeft NMNS nog ergens een knevel liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen als je beloofd te zullen genieten in stilte..
Ik vraag mij af hoe ze er bij komt dat Pools een leuk accent is.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje uit als een Poolse dierenarts die hard in zijn reet geneukt wil worden?
Wat een leuke smiley, zo'n blozend kerstmannetje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:13 schreef APK het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan Ejaculatio Preacox, of hoe dat ook mag heten. [ afbeelding ]
Precies. En Poolse dierenartsen als redders in nood.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen de OP! Kattenvoer, sla, zalm, melk, chocomel, tartaar, doperwtjes, achterham, kaas, bruine bolletjes, rauwkostsalade, sigaretten en cb
Geld heb ik niet, maar gereedschap geen gebrek......quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heeft NMNS nog ergens een knevel liggen.
Wat de fuck is een 'jekko'?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je hoorde "lange donkere veearts" en ging als een jekko![]()
![]()
Geen zorgen de volgende zal er ongetwijfeld vol mee staanquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen de OP! Kattenvoer, sla, zalm, melk, chocomel, tartaar, doperwtjes, achterham, kaas, bruine bolletjes, rauwkostsalade, sigaretten en cb
Bij deze meneer beslist wel, ik kon het zelfs niet eens als Pools plaatsen. Dacht aan Iran, met zijn donkere ogen en woeste donkere manen (smelt je al Lobasca).quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze er bij komt dat Pools een leuk accent is.....
Ik had ooit een Pool als anasthesist...dat ik dat heb mogen overleven..verstond hem voor geen meter.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe ze er bij komt dat Pools een leuk accent is.....
Nee, hij leek me zeer aaibaar en zacht-aanhalig.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:15 schreef APK het volgende:
[..]
Zag hij er een beetje uit als een Poolse dierenarts die hard in zijn reet geneukt wil worden?
Hoeveel kilometer moest je nu omrijden om bij hem te geraken, en van welke dame had je het adres gekregen.....tot slot, hoe is het met "de poes?"quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij deze meneer beslist wel, ik kon het zelfs niet eens als Pools plaatsen. Dacht aan Iran, met zijn donkere ogen en woeste donkere manen (smelt je al Lobasca).
Is een foto van mij.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een leuke smiley, zo'n blozend kerstmannetje.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij deze meneer beslist wel, ik kon het zelfs niet eens als Pools plaatsen. Dacht aan Iran, met zijn donkere ogen en woeste donkere manen (smelt je al Lobasca).
Hij hielp je lekker onder zeilquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik had ooit een Pool als anasthesist...dat ik dat heb mogen overleven..verstond hem voor geen meter.
Dan neem ik liever een kat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij leek me zeer aaibaar en zacht-aanhalig.
Een kilometer of 5 maar, met de taxi. Het adres stond, hoe kaal het ook klinkt, gewoon op het antwoordapparaat van mijn eigen dierenartsen. En de kater maakt het al beter (dubbel ziek maar het komt wel goed).quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer moest je nu omrijden om bij hem te geraken, en van welke dame had je het adres gekregen.....tot slot, hoe is het met "de poes?"
Dat welquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij hielp je lekker onder zeil
Geef mijquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij leek me zeer aaibaar en zacht-aanhalig.
Mwah, ik kreeg er niet een strakke van.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee...kwam het een beetje beeldend over ?
Maar wel op een goedkope manierquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, Polen maken alles stuk hier......
Ha, ik dacht wel dat je zou smelten. Niets leuker dan samen gebogen te staan over je zielige katquote:
Was het dezelfde kat als de vorige keer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Een kilometer of 5 maar, met de taxi. Het adres stond, hoe kaal het ook klinkt, gewoon op het antwoordapparaat van mijn eigen dierenartsen. En de kater maakt het al beter (dubbel ziek maar het komt wel goed).
Ik had zelfs mazzel met de taxi terug: dezelfde chauffeur stond nog vlakbij een sigaretje te roken.
Optiefen met die buitenlanders, ik ga Wilders stemmen.quote:
Heb je iets om Jappie's oren mee dicht te kitten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar gereedschap geen gebrek......
Op jouw leeftijd zou ik dat ook een bijzonder knappe prestatie hebben gevonden....2 keer binnen het kwartier zonder hulpmiddelen...ik word al moe als ik er alleen aan denk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, ik kreeg er niet een strakke van.
Ja, nou je het zegt, inderdaad. Luchtweginfectie bovenop ontstoken slijmvliezen... rochelen en hoesten zo hard dat ik dacht dat ie er wel eens in kon blijven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was het dezelfde kat als de vorige keer?
Prachtig die donkere oosterse mannen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca´s vingersquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je iets om Jappie's oren mee dicht te kitten?
Is hij dan een man die wél kan luisterenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je iets om Jappie's oren mee dicht te kitten?
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, inderdaad. Luchtweginfectie bovenop ontstoken slijmvliezen... rochelen en hoesten zo hard dat ik dacht dat ie er wel eens in kon blijven.
Ze kunnen toch niet aan jou tippenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Optiefen met die buitenlanders, ik ga Wilders stemmen.
Ha ha. Och, ik weet ook van heel lelijke hoor, van die mannen zonder lippen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, Polen maken alles stuk hier......
En zo lekker dominant ook....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Prachtig die donkere oosterse mannen.Alleen vaak wat klein van stuk.
Nog één bloody mary en dan ga ik aan de siesta.quote:
Zal ik wat lappen tekst publicerenquote:
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Godsamme....leeft die nogquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Optiefen met die buitenlanders, ik ga Wilders stemmen.
Maar de goedmaaksex is meesterlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zit wel snor bij Lobasca....., het adres voor van kat naar kater
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.
Die slijmvliesontsteking blijkt bij het ras te horen. En door de dexoral werd hij vatbaar voor een luchtweginfectie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat doen aan je binnenmilieu?
Niet lang meer, maar ik ga toch op hem stemmen en aan een witte tocht meedoen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godsamme....leeft die nog
Hij kán het niet alleen, hij doet het zelfs ook zo nu en dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is hij dan een man die wél kan luisteren
Ik wil best achter hem aan lopen als hij mooi is en alle vrouwen naar hem kijkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...
Get a gripquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil best achter hem aan lopen als hij mooi is en alle vrouwen naar hem kijken
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf komquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat de oude man eerst maar weer op kracht komen..
Precies jouw type begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo lekker dominant ook....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...
Ja, die van rond 1700 zijn aardig stram......quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat de oude man eerst maar weer op kracht komen..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.
Ik heb niets gedaan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf kom
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er uitgetestquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjes
Nee ik ook niet, maar om een beetje in het beeld te passen moeten we toch een keer iets verzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjes
Die had ik gisteren als gif gemaakt, maar op de een of andere manier wil fok 'em niet tonen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken idd...ga alleen ff kijken hoe die er uitziet in transparent.
Een hongaarse lijkt mij ook wel lekker, fuck knows why.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Getrouwd met een Hongaarse overigens......
Da's ook mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nix met mannen.....bezit daarentegen wel een beetje inlevingsvermogen....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ik gisteren als gif gemaakt, maar op de een of andere manier wil fok 'em niet tonen.
Meer dan een one-liner komt er niet uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf kom
Ga maar lekker los hoor meidquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar om een beetje in het beeld te passen moeten we toch een keer iets verzinnen.
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meer dan een one-liner komt er niet uit.
Lekker duurt maar een vinger lang.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Een hongaarse lijkt mij ook wel lekker, fuck knows why.
Nog maar een Bloody Mary dan.
Hou het nog een tijdje vast. We zorgen dat Lobasca de tijd van haar leven heeft als ik je virtueel in mootjes hak, okee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga maar lekker los hoor meid...ik improviseer wel wat.
Jouw usernummer komt in de verste verte nog niet in de buurt bij het aantal letters van een iets langere post mijnerzijds.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Minder is in veel gevallen meer.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safe
Nou, dat noem ik geen stoere kerelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safe
quote:
Was je uit gehuwlijkdquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat is andersom gegaan, en niet met mijn toestemming
Tis dus de bedoeling dat ik uiteindelijk het onderspit delf..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou het nog een tijdje vast. We zorgen dat Lobasca de tijd van haar leven heeft als ik je virtueel in mootjes hak, okee?
Stoer! Nu kijk ik tegen je op!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw usernummer komt in de verste verte nog niet in de buurt bij het aantal letters van een iets langere post mijnerzijds.
Oi!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liever niet? Dan doen we het andersom, geen probleem mee hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis dus de bedoeling dat ik uiteindelijk het onderspit delf..
Beetje wel hequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt haar 'gevoelige' snor weggepoetst.
Logisch als je alleen maar in piklengtes kunt denken.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dat noem ik geen stoere kerels
Ja hee, voor jou geldt het sowieso niet. Jij durft wel meer dan 5 woorden te schrijven (over de inhoud hebben we het dan even niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Minder is in veel gevallen meer.....
Ik ben in een vergevingsgezinde stemming vanavond.quote:
Mag niet van APKquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk je dat het je gaat lukken vanavond ?
Inhoud? Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, voor jou geldt het sowieso niet. Jij durft wel meer dan 5 woorden te schrijven (over de inhoud hebben we het dan even niet natuurlijk)
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben in een vergevingsgezinde stemming vanavond.
Nee hoor, gelukkig niet, maar het is hier gezellig, ik ga het niet verpesten met mijn verhaal.quote:
Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's alleen maar lastig....
En dan heb ik er nog negen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker duurt maar een vinger lang.....
Joh...waar maken we ons druk om. Gooi jij 'ns ff een fijn muziekje on-linequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan maar een keer tijdens zijn siesta
Ik weet niet van welke planeet jij komtquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh...waar maken we ons druk om. Gooi jij 'ns ff een fijn muziekje on-line
wat zit je dwars Jappie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke planeet jij komt![]()
ik niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met de gebiedende wijs..
Dat wordt weer een spannende avondquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met de gebiedende wijs..
Dan wacht ik welquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig niet, maar het is hier gezellig, ik ga het niet verpesten met mijn verhaal.
je had beloofd het niet te zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie is boos dat je mijn bitch bent.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt weer een spannende avond
Ik moet een beetje op de waarde van mijn chickies letten, straks staat ze daar op die tegel op de Ouwezijds en wil niemand haar meer.quote:
Wat klinkt dat geyl, wowquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie is boos dat je mijn bitch bent.
Nog even en je hebt je dakterras echt vol.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, die tweede tegel is ook bezet.
Ik hep niks met voetbal.quote:
En voor wat geldelijk gewin gooi je onze jarenlange vriendschap te grabbel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet een beetje op de waarde van mijn chickies letten, straks staat ze daar op die tegel op de Ouwezijds en wil niemand haar meer.
Een officiele siesta ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef APK het volgende:
Ik ga effe slapen.
Jaapie, hou jij mijn bitches een beetje in toom?
Mouseover.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hep niks met voetbal.![]()
Wat wil je eigenlijk met die gevarendriehoek zeggen?
Ach, iemand wil vast wel de link naar dat kutliedje van Dire Straits posten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
En voor wat geldelijk gewin gooi je onze jarenlange vriendschap te grabbel...![]()
![]()
Walk of life vanzelfsprekend?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, iemand wil vast wel de link naar dat kutliedje van Dire Straits posten.
Zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet..quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, iemand wil vast wel de link naar dat kutliedje van Dire Straits posten.
Sorryquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hep wat moeite met de gebiedende wijs.![]()
Gaan we geen ruzie maken....?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry..kan ik een plaatje voor je draaien ?
http://nl.youtube.com/watch?v=hDpMqKSrr7Y&feature=relatedquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gaan we geen ruzie maken....?Doe dan maar een plaatje.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=hDpMqKSrr7Y&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=hDpMqKSrr7Y
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Waarom post jij steeds twee keer hetzelfde nummer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=hDpMqKSrr7Y&feature=related
http://nl.youtube.com/watch?v=hDpMqKSrr7Y
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Wijs...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moest van Goeroe APK ...ik trek mijn handen er vanaf
Dat noemen ze dementiequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds twee keer hetzelfde nummer?
Voor Lobascaquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom post jij steeds twee keer hetzelfde nummer?
uhm... nee..quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha buuf! Ben je al in kerstsferen?
Dacht dat dat een bére goeie schaker wasquote:
U is mij hedenavond totnutoe nog niet tegen gevallenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat dat een bére goeie schaker was
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
U is mij hedenavond totnutoe nog niet tegen gevallen
ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Dat noemen ze: "Jappert is een extreem lieve user"
Uhuh nieuwe imagequote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat? ben je van plan daar een gewoonte van te maken??
Bij mij op het werk wordt er ook al ge-kerststukknutseld.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm... nee..
Heb me wel een elleboogoverstrekking getild aan rommel voor school. Moet als bemoeimoeder weer aan het kerststuk-knutselen...
Geen idee...lolquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ze niet gewoon op replay klikken?
Óók!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een mooi in elkaar geknutselde arresleequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij op het werk wordt er ook al ge-kerststukknutseld.
was de bedoeling dat dat er met kleine letters stond, ach ach, wat ben ik toch een domme doos op dat gebied, maar heb toch écht X2 gedaanquote:
Dat is tot daar aan toe. Wij worden op het werk geacht mee te doen aan een "hands on" kerstukjes maken......quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij mij op het werk wordt er ook al ge-kerststukknutseld.
Op welk forum staat je bericht nu ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
gevonden dus....moeilijk, twee schermpjes open...
Echte mannen bouwen arresleeën?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er gaat niets boven een mooi in elkaar geknutselde arreslee
Het ligt aan mij, niet aan het productquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee thnx...ik ben ook op zoek naar een laptop...dit word hem dus iig niet.
Kun je dat dan ook hands off doen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is tot daar aan toe. Wij worden op het werk geacht mee te doen aan een "hands on" kerstukjes maken......
Ga je vreemd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
gevonden dus....moeilijk, twee schermpjes open...
Gewoon op Fok! hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op welk forum staat je bericht nu ?
Ik zou niet durven...quote:
Of hij raakt overbelast door die dubbele linkjes van Jappert.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, niet aan het product
"met de voet gestoken? "quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je dat dan ook hands off doen?We krijgen toch wel een foto te zien van het eindresultaat hoop ik?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of hij raakt overbelast door die dubbele linkjes van Jappert.
quote:
kijk je uit en doe je voorzichtig?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
* Gaat toch maar ff avondwinkelen..Kan ik wel gebruiken
Oe fuck..tis goed dat je het zegt...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Damn, we mogen wel haast aan een ark beginnen hiero. Regenen!![]()
zo lekker gespierde mannen kijken![]()
![]()
Toch jammer dat Hoost niet meer meedoet..
Tis dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oe fuck..tis goed dat je het zegt...ik was het bijna vergeten.
Badr Hari, le Banner, Feitosa....quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Semmy Schilt..Bonjaskie..Peter aerts....echte mannen
![]()
Oh datquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Semmy Schilt..Bonjaskie..Peter aerts....echte mannen
![]()
Ah ja..tis beter zo..die heeft al zo lang meegedaan...die kan wel wat rust gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Badr Hari, le Banner, Feitosa....
het blijft jammer van Hoost...
jamaarjamaar, dan gaat ie commentaar geven. En dat verbreekt toch wel enigzins de magie hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah ja..tis beter zo..die heeft al zo lang meegedaan...die kan wel wat rust gebruiken
Anywayz...nu eerst nog Dennis ....socko sockooooooooooooo
Volgens Google heeft Hoost iets met kickboxen te maken....quote:
Mjah..een Fredje Royers heeft het toch ook jaren goed gedaan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaarjamaar, dan gaat ie commentaar geven. En dat verbreekt toch wel enigzins de magie hoor
http://www.ernestohoost.nl/quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens Google heeft Hoost iets met kickboxen te maken....
Maar het kan ook een professionele arresleeënbouwer zijn.
ik moet erg lachen om Fred... le Banner is ooit eens helemaal dichtgeslagen. noemde die m the Elephantman...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah..een Fredje Royers heeft het toch ook jaren goed gedaan.
A ls je er een klein beetje inzit..is het bijna hetzelfde als dat je vroeger als kleine jongen uit je bed werd gehaald om naar Mohammed Ali te kijken.quote:
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet erg lachen om Fred... le Banner is ooit eens helemaal dichtgeslagen. noemde die m the Elephantman...
Hoost is vooral leuk om naar te kijken![]()
Dat het daarna weer redelijk goedgekomen is met m hè... Maar het rare is ook nog dat je die ander gewoon gaat zitten aanmoedigen. die le Banner is een irritant stuk vreten...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.![]()
Even ter illustratiequote:Op zaterdag 8 december 2007 22:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...dat was toen ook wel gewoon feitelijk waar... dat gezicht van die man...die enorme bult op zijn kop..ik was echt bang dat ie elk moment kon ploffen.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Btw...tante essie is nu...ala pressie commo si da botrie
husb kijkt midsummer murders...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Even ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Btw...tante essie is nu...ala pressie commo si da botrie
Gewoon vals kijken en zeggen dat hij het volgende slachtoffer wel eens zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
husb kijkt midsummer murders...
ik kijk nooit vals...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon vals kijken en zeggen dat hij het volgende slachtoffer wel eens zou kunnen zijn.
hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Kut lap en buikpijn!![]()
Dus tochquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmmm, lees dat zelf nou nog eens...
Dank je Japquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus toch![]()
![]()
![]()
verman je Jappie..ernstig![]()
Trust lobbes
Misschien moet je af en toe die lap verschonen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief van je Taatje, maar hij is slechts 4 dagen oudquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien moet je af en toe die lap verschonen.
Ik gebruik dit programmaatje: http://www.ccleaner.com/![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste Lobas!![]()
hopelijk voel je je morgen weer wat beter!
Owh..... Dan kun je misschien beter zo'n kindercomp nemen. Die kunnen tegen een stootje.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief van je Taatje, maar hij is slechts 4 dagen oud![]()
quote:
Go get him tiger..quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ff mijn hubby vervelen en tv kijken. tot later!
Nog een stief kwartiertje geduld en dan heb je van mij ook ff een paar uur geen last meer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig wordt het weer iets rustiger hier....al die drukte....niets voor mij...
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nog een stief kwartiertje geduld en dan heb je van mij ook ff een paar uur geen last meer.
Laters buuf, ik ga ook ff elders mensen lastig vallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga ff mijn hubby vervelen en tv kijken. tot later!
Heb jij ook nog gewoon de onedin line life mee gemaakt ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....
Volgens mij zitten die billen te knikkebollen op die fietsenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier ook al te knikkebollen.....'k word oud....
Dat was na mijn tijd.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij ook nog gewoon de onedin line life mee gemaakt ?
Arme Vollersquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laters buuf, ik ga ook ff elders mensen lastig vallen.![]()
Ook dat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die billen te knikkebollen op die fietsen
Echt ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was na mijn tijd.....
Ongeveer even oud dacht ik?......... '62quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt ?
Dan ben je jonger dan ik.....broekemans
Zaterdagavond-after-siesta-dipje.quote:
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ongeveer even oud dacht ik?......... '62
Ow fuck wacht..quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebben
zou kunnen......'t had vast niet mijn aandacht....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
'65 hier...dan moet je de onedinline toch nog wel meegemaakt hebben
Ik zag net zo'n mooi zeilschip in je ava..vandaarquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zou kunnen......'t had vast niet mijn aandacht....
Welk nummer is dit.....niemand?quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Welk nummer is dit?
http://nl.youtube.com/watch?v=RemY0MTlyYg
Zeilschepen....daar krijg ik wel een harde drukbel van....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zag net zo'n mooi zeilschip in je ava..vandaar
Nope..no clue ..ik hoor elke 5 sec een nieuwe introquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Welk nummer is dit.....niemand?
Ja, na tien seconden, het is het geluid van alan parsons....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope..no clue ..ik hoor elke 5 sec een nieuwe intro
Die moet ook dood, en zijn 'project' mag hij meenemen.quote:
Maak je niet ongerust.....heb vernomen dat hij dood gaat.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:17 schreef APK het volgende:
[..]
Die moet ook dood, en zijn 'project' mag hij meenemen.
En snel een beetje aub!quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maak je niet ongerust.....heb vernomen dat hij dood gaat.....
Wat schuift het.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef APK het volgende:
[..]
En snel een beetje aub!
Ik neem even de honeurs waar voor mijn lieftallige vriendinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |