quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, inderdaad. Luchtweginfectie bovenop ontstoken slijmvliezen... rochelen en hoesten zo hard dat ik dacht dat ie er wel eens in kon blijven.
Ze kunnen toch niet aan jou tippenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Optiefen met die buitenlanders, ik ga Wilders stemmen.
Ha ha. Och, ik weet ook van heel lelijke hoor, van die mannen zonder lippen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het lijkt mij wel duidelijk, Polen maken alles stuk hier......
En zo lekker dominant ook....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Prachtig die donkere oosterse mannen.Alleen vaak wat klein van stuk.
Nog één bloody mary en dan ga ik aan de siesta.quote:
Zal ik wat lappen tekst publicerenquote:
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Godsamme....leeft die nogquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Optiefen met die buitenlanders, ik ga Wilders stemmen.
Maar de goedmaaksex is meesterlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zit wel snor bij Lobasca....., het adres voor van kat naar kater
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.
Die slijmvliesontsteking blijkt bij het ras te horen. En door de dexoral werd hij vatbaar voor een luchtweginfectie.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou je niet eens wat doen aan je binnenmilieu?
Niet lang meer, maar ik ga toch op hem stemmen en aan een witte tocht meedoen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godsamme....leeft die nog
Hij kán het niet alleen, hij doet het zelfs ook zo nu en dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is hij dan een man die wél kan luisteren
Ik wil best achter hem aan lopen als hij mooi is en alle vrouwen naar hem kijkenquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...
Get a gripquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil best achter hem aan lopen als hij mooi is en alle vrouwen naar hem kijken
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf komquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat de oude man eerst maar weer op kracht komen..
Precies jouw type begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En zo lekker dominant ook....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er meestal een paar meter achter moest lopen....of zijn dat wéér andere mannen...
Ja, die van rond 1700 zijn aardig stram......quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Laat de oude man eerst maar weer op kracht komen..
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, je gaat gewoon op straat lopen naast hem op de stoep. Heb eens een vriendin gehad die het zo oploste.
Ik heb niets gedaan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf kom
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjesquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er uitgetestquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjes
Nee ik ook niet, maar om een beetje in het beeld te passen moeten we toch een keer iets verzinnen.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vind er niks aan die kleine donkere kutkereltjes
Die had ik gisteren als gif gemaakt, maar op de een of andere manier wil fok 'em niet tonen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zat er net naar te kijken idd...ga alleen ff kijken hoe die er uitziet in transparent.
Een hongaarse lijkt mij ook wel lekker, fuck knows why.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Getrouwd met een Hongaarse overigens......
Da's ook mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nix met mannen.....bezit daarentegen wel een beetje inlevingsvermogen....
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:44 schreef APK het volgende:
[..]
Die had ik gisteren als gif gemaakt, maar op de een of andere manier wil fok 'em niet tonen.
Meer dan een one-liner komt er niet uit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in (en ik moet nog eten). Zal zelf binnekort trouwens eens wat tijd voor Jappie vrijmaken, eens kijken hoe (bekaaid) ik er vanaf kom
Ga maar lekker los hoor meidquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar om een beetje in het beeld te passen moeten we toch een keer iets verzinnen.
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meer dan een one-liner komt er niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |