Elk nadeel heeft z'n voordeel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Da's alleen maar lastig....
En dan heb ik er nog negen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekker duurt maar een vinger lang.....
Joh...waar maken we ons druk om. Gooi jij 'ns ff een fijn muziekje on-linequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan maar een keer tijdens zijn siesta
Ik weet niet van welke planeet jij komtquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Joh...waar maken we ons druk om. Gooi jij 'ns ff een fijn muziekje on-line
wat zit je dwars Jappie?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet van welke planeet jij komt![]()
ik niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met de gebiedende wijs..
Dat wordt weer een spannende avondquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met de gebiedende wijs..
Dan wacht ik welquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee hoor, gelukkig niet, maar het is hier gezellig, ik ga het niet verpesten met mijn verhaal.
je had beloofd het niet te zeggenquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie is boos dat je mijn bitch bent.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt weer een spannende avond
Ik moet een beetje op de waarde van mijn chickies letten, straks staat ze daar op die tegel op de Ouwezijds en wil niemand haar meer.quote:
Wat klinkt dat geyl, wowquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Jaapie is boos dat je mijn bitch bent.
Nog even en je hebt je dakterras echt vol.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:10 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, die tweede tegel is ook bezet.
Ik hep niks met voetbal.quote:
En voor wat geldelijk gewin gooi je onze jarenlange vriendschap te grabbel...quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ik moet een beetje op de waarde van mijn chickies letten, straks staat ze daar op die tegel op de Ouwezijds en wil niemand haar meer.
Een officiele siesta ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef APK het volgende:
Ik ga effe slapen.
Jaapie, hou jij mijn bitches een beetje in toom?
Mouseover.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hep niks met voetbal.![]()
Wat wil je eigenlijk met die gevarendriehoek zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |