Lekker duurt maar een vinger lang.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:48 schreef APK het volgende:
[..]
Een hongaarse lijkt mij ook wel lekker, fuck knows why.
Nog maar een Bloody Mary dan.
Hou het nog een tijdje vast. We zorgen dat Lobasca de tijd van haar leven heeft als ik je virtueel in mootjes hak, okee?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga maar lekker los hoor meid...ik improviseer wel wat.
Jouw usernummer komt in de verste verte nog niet in de buurt bij het aantal letters van een iets langere post mijnerzijds.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meer dan een one-liner komt er niet uit.
Minder is in veel gevallen meer.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safe
Nou, dat noem ik geen stoere kerelsquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dat hebben al die stoere kerels hier joh. Less is safe
quote:
Was je uit gehuwlijkdquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat is andersom gegaan, en niet met mijn toestemming
Tis dus de bedoeling dat ik uiteindelijk het onderspit delf..quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou het nog een tijdje vast. We zorgen dat Lobasca de tijd van haar leven heeft als ik je virtueel in mootjes hak, okee?
Stoer! Nu kijk ik tegen je op!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jouw usernummer komt in de verste verte nog niet in de buurt bij het aantal letters van een iets langere post mijnerzijds.
Oi!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meer dan een one-liner komt er niet uit.
Liever niet? Dan doen we het andersom, geen probleem mee hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis dus de bedoeling dat ik uiteindelijk het onderspit delf..
Beetje wel hequote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt haar 'gevoelige' snor weggepoetst.
Logisch als je alleen maar in piklengtes kunt denken.....quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, dat noem ik geen stoere kerels
Ja hee, voor jou geldt het sowieso niet. Jij durft wel meer dan 5 woorden te schrijven (over de inhoud hebben we het dan even niet natuurlijk)quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Minder is in veel gevallen meer.....
Ik ben in een vergevingsgezinde stemming vanavond.quote:
Mag niet van APKquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk je dat het je gaat lukken vanavond ?
Inhoud? Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, voor jou geldt het sowieso niet. Jij durft wel meer dan 5 woorden te schrijven (over de inhoud hebben we het dan even niet natuurlijk)
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben in een vergevingsgezinde stemming vanavond.
Nee hoor, gelukkig niet, maar het is hier gezellig, ik ga het niet verpesten met mijn verhaal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |