Wat zou dan een goed bod zijn..?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Nee , gemaakt door APR's of door fans . Niets officieel dus.
[..]
Wellicht als het een goed bod is![]()
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Geen idee , ik zit niet zo in 't servies . Neem anders even contact op carfreak02 @ gmail.comquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Laatste post uit laatste topic
[..]
Wat zou dan een goed bod zijn..?
Ik heb ook geen enkel probleem . 24" trouwens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:14 schreef flashermx het volgende:
tweakers
* Guppyfriend heeft geen klachten!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Er was nog een post over iemand die vroeg naar de ervaringen van iMac bezitters met de schermen.
Ik heb een 24" en nog geen irritante kleurverschillen gezien, en Walter en Guppyfriend heb ik ook nog nooit horen klagen
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
wordt dit het topic waar een sub MBP wordt angekondigd
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.quote:Op zaterdag 8 december 2007 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit topic het haalt tot begin Januari.
Gaat dit topic wel zo lang mee dan? Of herhaal je jezelf anders gewoon nog vijf keer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik wil dan ook gewoon dattie voor de kerst wordt aangekondigd.
Hopenlijk zonder scheef scherm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
lulz ik heb een ipod nano 3rd gen
Je bent niet bekend met de running gag begrijp ik?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:17 schreef Light het volgende:
[..]
Gaat dit topic wel zo lang mee dan? Of herhaal je jezelf anders gewoon nog vijf keer?
1. Ik zou gaan voor VMWare Fusion: ik heb hier veel betere ervaringen mee dan Parallels.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef XL het volgende:
Hallo!
Ik was natuurlijk vanaf deel 1 in deze reeks afwezig (tot Gexqon gedoogd werd, toen ben ik gestopt), maar ik ben nieuw met intel macs. Bij mij komt er eentje aan, daarop wil ik uiteraard XP installeren. De reden is simpel, sommige betaalde wmv-streams werken niet op mac.
1) Is virtualisatie in parallels goed genoeg voor streams?
2) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een Bootcamp-oplossing?
3) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een parallels-oplossing?
Dus ik kan gewoon vanuit een bestaande OSX installatie Windows gaan installeren.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
1. Ik zou gaan voor VMWare Fusion: ik heb hier veel betere ervaringen mee dan Parallels.
2) Het laatste: Je kunt in Bootcamp aangeven hoeveel ruimte ie moet gebruiken.
3) Als je onder Bootcamp Windows hebt geinstalleerd, kan de virtual-machine die partitie gebruiken. Dat levert ook snelheidswinst op, is mijn gevoel.
En welcome back
Welkom terug, XLquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef XL het volgende:
Hallo!
Ik was natuurlijk vanaf deel 1 in deze reeks afwezig (tot Gexqon gedoogd werd, toen ben ik gestopt), maar ik ben nieuw met intel macs. Bij mij komt er eentje aan, daarop wil ik uiteraard XP installeren. De reden is simpel, sommige betaalde wmv-streams werken niet op mac.
1) Is virtualisatie in parallels goed genoeg voor streams?
2) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een Bootcamp-oplossing?
3) Moet ik met XP beginnen vanaf een schone mac-installatie, of kan ik gewoon een deel van de vrij ruimte in een bestaande installatie aan XP toewijzen voor een parallels-oplossing?
Parallels heeft hier Coherence voor en werkt precies hetzelfde. Als ik het me goed herinner hadden ze dit zelfs eerder dan dat Fusion in VMWare zat.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Maidenfan het volgende:
Met als voordeel dat Fusion het gevoel/uitzicht geeft dat 't een native-app is, terwijl je bij Parallels Windows in een venster draait.
VisualHub.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:06 schreef G.Fawkes het volgende:
hoi heren. Welke prog kan ik gebruiken om mijn wmv en avi files om te zetten naar ipod (m4v) formaat?
Maar dat levert dus ook bestanden op die vandaag zijn geopend, vanwege > in de query. Dit je zou verwachten dat wanneer je > verandert in == het zou werkenquote:kMDItemLastUsedDate > $time.yesterday || kMDItemContentModificationDate>$time.yesterday
Maar dat is dus niet het gevalquote:kMDItemLastUsedDate==$time.yesterday || kMDItemContentModificationDate ==$time.yesterday
Deze werkt helaas ook niet als je hem handmatig invoert. Als iemand mee wil denken, dan heel graag.quote:<string>((InRange(kMDItemContentModificationDate,$time.today(-1),$time.today) && InRange(kMDItemLastUsedDate,$time.today(-1),$time.today))) && (true)</string>
En dit?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn it, ik blijf kl.ten met de Raw Queries in spotlight.
Ik wil een smart folder met enkel mijn bestanden die gisteren zijn geopend of bewerkt. Dat wordt dus zoiets
[..]
Maar dat levert dus ook bestanden op die vandaag zijn geopend, vanwege > in de query. Dit je zou verwachten dat wanneer je > verandert in == het zou werken
[..]
Maar dat is dus niet het geval
Nu kun je in de Finder zelf een smart folder maken met "laatst geopend is gisteren" en "laatst bewerkt is gisteren", maar niet "laatst geopend is gisteren" of "laatst bewerkt is gisteren". Dat is dus niet wat ik zoek. Als je "Toon Info" doet bij deze voorlaatste smart folder krijg je een query
[..]
Deze werkt helaas ook niet als je hem handmatig invoert. Als iemand mee wil denken, dan heel graag.
quote:InRange(kMDItemContentModificationDate,$time.today(-1),$time.today) || InRange(kMDItemLastUsedDate,$time.today(-1),$time.today)
Tweakersquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er in de sidepanel maar 3 120mm fannetjes kunnen in plaats van 4 vanwege mijn Scythe Mugen
Ja daar had ik ook al naar gekeken maar gaat niet echt lukken volgens mij want je kunt het land van bezorgadres niet wijzigen in NL of je moet een adres in amerika hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:21 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand of je op een makkelijke manier macbooks uit Amerika kunt bestellen? Ik vind het prijsverschil tussen de Nederlandse en de Amerikaanse apple store absurd maar heb er ook geen ticket naar New York voor over.
hmm bastards zijn het. Net effe gekeken en het kan wellicht wel via mijn nichtjes in Canada (moeten ze het als gift verzenden). Jammer alleen dat ik ze daarmee moet lastigvallen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:56 schreef flashermx het volgende:
[..]
Ja daar had ik ook al naar gekeken maar gaat niet echt lukken volgens mij want je kunt het land van bezorgadres niet wijzigen in NL of je moet een adres in amerika hebben,
maar goed dan denk ik dat je met de extra kosten van een ticket, verzendkosten naar NL misschien wel meer kwijt bent dan wat je er in de NL store voor betaald
Nee, dat werkt ook niet. Ik heb een aantal opties aan de hand van die Query geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Erg vreemd en totaal onlogisch dat kMDItemContentModificationDate == $time.yesterday niet werkt; in de Raw Queries werkt vrijwel alles met = of ==.quote:
Ik wilde ook mijn Apple spullen via de US naar NL halen, maar de persoon die dit weekend toevallig naar NL kwam wilde niet een nieuwe miniMac voor mij meenemenquote:Op zondag 9 december 2007 00:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
hmm bastards zijn het. Net effe gekeken en het kan wellicht wel via mijn nichtjes in Canada (moeten ze het als gift verzenden). Jammer alleen dat ik ze daarmee moet lastigvallen.
Zielepiet , alles is in de US goedkoper . Dus ? Ga je daar toch wonen , maar geef Apple niet de schuld dat de dollar zo laag staat .quote:Op zondag 9 december 2007 16:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik wilde ook mijn Apple spullen via de US naar NL halen, maar de persoon die dit weekend toevallig naar NL kwam wilde niet een nieuwe miniMac voor mij meenemen, iets met douane bla bla....
Ik zie deze nu pas. Ik mail je later op de dag/morgenochtend even: heb wel interessequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Geen idee , ik zit niet zo in 't servies . Neem anders even contact op carfreak02 @ gmail.com
Ik kan niet meer zonder Spaces denk ikquote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Furia het volgende:
En, hoe bevalt Leopard?
Ik vind het niet het geld waard om hem aan te schaffen. Zelf merk ik het verschil tussen Tiger en Leopard nauwelijks.quote:Op zondag 9 december 2007 19:43 schreef Furia het volgende:
En, hoe bevalt Leopard?
Ik zit te twijfelen of ik hem zal kopen. Eigenlijk wil ik 'm wel, maar nieuw besturingssysteem is altijd maar weer even afwachten of alles "verder" nog wel gewoon goed werkt.
lolquote:Op zondag 9 december 2007 20:41 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een kutsite zeg . Verkoop je Apple stuff , kan Safari hem niet eens openen
Het is weer eens duidelijk, wij Hollanders worden tot op de schouder door de regering gefist.quote:Op zondag 9 december 2007 20:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ware het niet dat de prijzen bij Office Centre zonder BTW vermeld zijn...
Het zit hem denk ik met name in het gemak voor bedrijven.quote:Op zondag 9 december 2007 21:07 schreef E.T. het volgende:
De prijzen van OfficeCentre liggen niet echt veel lager dus.
Een MBP bij OC voor 1898 euro, bij Apple 1899
Een hele euro!!!
Yup, ik vind 't een beetje naast Tiger staan... Oké, Time M is super.quote:Op zondag 9 december 2007 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind leopard nog steeds een beetje wennen eigenlijk. Het feit dat ik niet meer via het finder window een nieuwe verbinding kan maken met een netwershare vind ik ronduit storend.Timemachine ga ik pas gebruiken als het ook met NAS schijven werkt. Van stacks vind ik het een gemiste kans dat dit niet werkt met elke app. Dus als ik een tweede safari window open had ik een safari stack verwacht. Nu moet ik altijd met f10 door de extra vensters per app stappen. En de stacks op mappen vind ik nou niet echt wat toevoegen. Spaces is goed, maar heeft ook nog wel wat storende foutjes. Normaal gesproken als ik op een app klik in de dock die in een andere space staat, moet je desktop automatisch naar die spaces stappen. Maar bij bv Zend doet hij dat niet. Ik zie boven in de taakbalk dat Zend Studio de actieve app is, maar mijn desktop blijft in de space staan waar ik ben en switched dus niet naar de space waar zend staat. Van snelheids verschil merk ik erg weinig eigenlijk. Coverflow in finder kan wel verdomd makkelijk zijn, met fotomappen en dergelijke.
En verder is het gewoon OSX met wat andere eyecandy.
haiquote:Op maandag 10 december 2007 01:59 schreef Junkie het volgende:
Zitten hier eigenlijk nog Final Cut Pro/Express gebruikers?
Lang leve Ebay en de lage dollar.quote:
is dat volledige garantie? en dus ook voor de hardware?quote:Op maandag 10 december 2007 17:20 schreef Sjoewe het volgende:
Hell yeah, de boel is tot maart 2010 gedekt.
quote:Op maandag 10 december 2007 18:30 schreef Geqxon het volgende:
De ironie, de helft van de afbeeldingen kan ik vanwege de Apple reclame niet zien.
Ik gok dat ze A2DP protocol bedoelen, maar dat wordt gewoon ondersteunt in de toshiba stack op BT 2.0 hetgeen in een Macbook zit.quote:Op maandag 10 december 2007 17:55 schreef BaggerUser het volgende:
weet iemand of de Philips SHB6102 bluetooth headset ook werkt op een macbook ? (zonder dat verlengstukje)
las iets over audio bluetooth dat een macbook misschien niet zou ondersteunen oid ?
vraag 2, werkt het dan ook direct met een ipod touch zonder dat verlenstukje ?
quote:Op maandag 10 december 2007 19:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gok dat ze A2DP protocol bedoelen, maar dat wordt gewoon ondersteunt in de toshiba stack op BT 2.0 hetgeen in een Macbook zit.
kanniewachte!quote:Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 10 Dec, 2007
Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007
Draai je Leopard? Dan loopt Azureus idd niet al te bestquote:Op maandag 10 december 2007 20:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Meer mensen die dit soort kernel panics hebben in combinatie met Azureus en Safari?
België, waarom?quote:Op maandag 10 december 2007 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom je uit het buitenland Maidenfan?
Je had het over "zo'n dingen" niet echt een constructie die Nederlanders over het algemeen gebruiken.quote:
Ah, ja kan welquote:Op maandag 10 december 2007 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had het over "zo'n dingen" niet echt een constructie die Nederlanders over het algemeen gebruiken.
Ik ben juist overgestapt naar Azureus omdat Transmission bagger is. Grote downloads niet niet fatsoenlijk ewrken, het sloopt je internetverbinding en is instabiel.quote:Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Draai je Leopard? Dan loopt Azureus idd niet al te bestIk gebruik Transmission en heb nergens last van.
quote:Op maandag 10 december 2007 01:59 schreef Junkie het volgende:
Zitten hier eigenlijk nog Final Cut Pro/Express gebruikers?
Als je het zo leuk vind, mag je ook wel eens mee de post lopen hoorquote:Op maandag 10 december 2007 23:28 schreef Maravilla het volgende:
Haha, ik heb nu het coolste icon ooit gedownload. Had ik in Tiger nog een postzegel met Beatrix erop, nu is het de onvervalste postbus geworden.![]()
[ afbeelding ]
http://members.home.nl/j.kalter/files/postbus.zip
Transmission is instabiel en Azureus zorgt voor kernel panics.. welke is er dan instabielquote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ben juist overgestapt naar Azureus omdat Transmission bagger is. Grote downloads niet niet fatsoenlijk ewrken, het sloopt je internetverbinding en is instabiel.
Net weer even Azureus opgestart en hoppa, weer een kernel panic.
Ben je lekker mee dan. ;')
Alleen die van jou is volgens mij hyper...quote:
Ja! Jaaaaa! JAAAAAA!quote:Op maandag 10 december 2007 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je het zo leuk vind, mag je ook wel eens mee de post lopen hoor
Krijg je van mij een handje postbode elastieken okquote:
Geen idee. Ik gebruik alleen FCP.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:49 schreef Junkie het volgende:
[..]
Alleen die van jou is volgens mij hyper...En ik heb natuurlijk een betere nickname ervoor
![]()
Ben benieuwd of iemand het antwoord op deze vragen weet.
Weet iemand of het mogelijk is om een FCP-project te exporteren naar FCE?
Zover ikzelf weet namelijk niet. Van FCE naar FCP lukt wel.
Alleen heb ik FCE op me MacBook.
Je dat is hetzelfde bij FCP. Super irritant.quote:Als je in FCE je footage captured dan kan je gewoon monteren e.d.
En zal hij op de tijdlijn enkel bij transities e.d. het stukje moeten renderen.
Maar als je een filmpje met een andere codec hebt. (Bijv. video: H.264 audio: uncompressed) importeert moet hij het beeld moeten renderen. Is dit ook in FCP?
Jij komt er tenminste nog op. Ik niet. En ik krijg om de 5 tekens een pop-up dat m'n schijfruimte bijna vol is van m'n inholland account, wat dikke bullshit is. Maar die gasten hebben de prullenbak preventief verwijderd waardoor ik hem niet kan leeggooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:47 schreef Battlefan het volgende:
Agh, hier is het niet veel beter, ik kom er wel op, maar iedere 5 minuten vliegt ie er weer uit
yay!quote:Verzonden
Verzonden op: Dec 11, 2007
Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Meat Packing District"? Een soort van tippelzone?
Het enige district in Nederland waar je vlees verpakt wordt heeft bijzonder veel rode verlichting.quote:
Ga Soporano's kijken heidenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Meat Packing District"? Een soort van tippelzone?
Tja waar het hart vol van is...quote:
In Tiger was het nog niet zo. Apple moet hier een oplossing voor vinden. Het is overduidelijk dat het probleem in OSX zit (waarschijnlijk Airport) want het gebeurt ook met Transmission.quote:Op maandag 10 december 2007 23:57 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Transmission is instabiel en Azureus zorgt voor kernel panics.. welke is er dan instabiel
En heb je de normale iPod kabel of de iPhone kabel ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef super-muffin het volgende:
Eindelijk, mijn adapter, toetsenbord en iPod kabel zijn bezorgd!
Jullie zijn van mijn gezeur af.
hoe kan zo'n winkel zo groot moeten zijn, zoveel verschillende producten heeft apple niet eens..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die nieuwe Apple Store in NYC in het "Meat Packing District" is echt huge!!
Misschien kijken of ik in februari weer een tripje NY kan plannen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik pas zeggen als ik thuis ben rond half 9.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En heb je de normale iPod kabel of de iPhone kabel ?
Bedoel je daarmee dat je je xbox op je mac kunt kijken ofzo??quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
Xbox controller gemod voor gebruik op m'n Mac. Werkt perfect. Ideaal voor Colin Mcrea enzo
Neu, gewoon de controller (dat ding dat je in je handen houdt) aangepast voor USB ofzo, xboxen zijn eigenlijk kleine computers dus is het niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef flashermx het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je je xbox op je mac kunt kijken ofzo??
Normale. Maar die werkt ook prima met de Touch blijkbaar.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En heb je de normale iPod kabel of de iPhone kabel ?
Ja de kabel is identiek alleen hij is kleiner. Verder niets .quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Normale. Maar die werkt ook prima met de Touch blijkbaar.
Het nieuwe toetsenbord typt heel erg relaxed.
Voor die 50 euro meer zou ik de nieuwste nemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:39 schreef ikweetnix00 het volgende:
vraaje over de macbook. ik ben geinteresseerd in de middelste hier:
http://www.a-mac.nl/amac/(...)tion,com_virtuemart/
is de vorige generatie. Is het enige verschil tussen deze middelste en de nieuwe middelste de 0.04Ghz en de mindere videokaart? en klopt het dat de oude maar 2gig geheugen aankan? heeft 4gig geheugen veel zin met OSX? Windows kan maar 2 gig aan, tenzij je de 64bit neemt...
Haha, wat vet. De serieuzere studio's zullen hun neus wel ophalen voor dit soort ongein, maar ik verwacht wel dat veel 'bling bling' hiphopstudio's dit geniaal zullen vindenquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ls_using_iphone.html
Whoei, Tiger draait gewoon prima op een 700MHz met 128mb ramquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Beetje geheugen erbij beuken en met onyX de boel een beetje strippen, dan moet het wel goedkomen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe kan zo'n winkel zo groot moeten zijn, zoveel verschillende producten heeft apple niet eens..
Samengevat eerste 2 verdiepingen voor producten en 1 verdieping bestemd voor de GeniusBar voor al je vragen, gratis workshops, advies, customer support, Personal Shopper en service meuk...quote:Manhattan’s Largest Apple Store has Entire Floor Dedicated to Service
NEW YORK—December 6, 2007—Apple® will open its newest retail store on West 14th Street in New York’s Meatpacking District on Friday, December 7 at 6:00 p.m. EST. The Apple Store West 14th Street is Apple’s first three-story store with two floors dedicated to products and a third dedicated to services, including a 46-foot Genius Bar and specially designed areas for workshops and personal training. The Apple Store West 14th Street also introduces Pro Labs where customers can receive free, in-depth training on Apple’s industry-leading pro applications including Final Cut Pro®.
“We are thrilled to open our third and largest store in Manhattan on West 14th Street,” said Ron Johnson, Apple’s senior vice president of Retail. “We think New Yorkers will love this stunning new location and the incredibly talented team we’ve assembled to make the Apple Store West 14th Street a place where people can shop, learn and truly be inspired.”
The knowledgeable staff at the Apple Store West 14th Street includes more than 175 highly trained Mac® Specialists, Mac Geniuses and Creatives who are ready to share their expertise in video editing, digital photography, music production and more. The team of Creatives at West 14th Street will begin leading free multi-session Pro Lab series in January, offering personalized instruction and hands-on experience for customers who want to take their music, video and photography skills to the next level.
Every Apple retail store offers customers great ways to get more out of their Mac, iPod® and iPhone™ including workshops and personal training through Apple’s popular One to One program. This holiday season and all year round, customers can also book a free appointment with a Personal Shopper to get buying advice or help selecting the perfect gift for everyone on their list. The hands-on Apple retail store experience gives customers a chance to test-drive Apple’s entire product line including the revolutionary iPhone, the all-new iPod nano with video playback and the widescreen iPod touch, as well as the critically acclaimed iMac® line featuring the latest Intel Core 2 Duo processors and gorgeous 20- and 24-inch displays.
En iMoks?quote:Op woensdag 12 december 2007 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Samengevat eerste 2 verdiepingen voor producten en 1 verdieping bestemd voor de GeniusBar voor al je vragen, gratis workshops, advies, customer support, Personal Shopper en service meuk...
Maar waar is dat allemaal voor nodig dan, it just works, toch?quote:Op woensdag 12 december 2007 02:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Samengevat eerste 2 verdiepingen voor producten en 1 verdieping bestemd voor de GeniusBar voor al je vragen, gratis workshops, advies, customer support, Personal Shopper en service meuk...
Hee mocht je je MBP nog willen applecaren, het is friggin' cheap op eBay.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar waar is dat allemaal voor nodig dan, it just works, toch?
Yup... alleen moet je denkbeeldig de windowstoets in 't midden zien ipv de apple links van de spatiebalk. Maar dat spreekt voor zich neem ik aan...quote:Op woensdag 12 december 2007 12:33 schreef CrustyClown het volgende:
Pff wat gaan die MAC topics snel zeg
Weet er trouwens iemand op dit (http://www.a-mac.nl/amac/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,433/category_id,36/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/) toetsenbord ook tijdelijk op een windows machine kan worden gebruikt? Mijn toetsenbord is namelijk kapot en ik wil na de kerst toch over naar een miniMac, maar ik dacht dan kan ik dit toetsenbord toch alvast wel aanschaffen
Kortom kan dit toetsenbord, tijdelijk even op XP en werken zal hij wel. Maar ik bedoel meer of de functietoetsen ook zullen werken
Ja, nou ja.. zie het zo. Zie je het van de kant van Microsoft komen? Mensen zitten toch altijd te sikkeneuren als ze over moeten stappen van Windows. Nu kunnen ze daar gewoon een hands-on experience krijgen om te zien hoe makkelijk het is.quote:Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar waar is dat allemaal voor nodig dan, it just works, toch?
Ja, het is ook zeker een pluspunt hoor, ik zat een beetje te stangen. Mijn ervaringen met Mac-service zijn tot nu toe altijd heel goed geweest.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, nou ja.. zie het zo. Zie je het van de kant van Microsoft komen? Mensen zitten toch altijd te sikkeneuren als ze over moeten stappen van Windows. Nu kunnen ze daar gewoon een hands-on experience krijgen om te zien hoe makkelijk het is.
Verder kun je daar ook terecht voor je Aperture, Logic, Final Cut, Photoshop en lightroom vragen. En dat is niet altijd even straightforward..
Wel goed die extra service..
Ik zag het ja, 145 euroquote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee mocht je je MBP nog willen applecaren, het is friggin' cheap op eBay.![]()
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:42 schreef Tomasso het volgende:
Echt, tyfusinholland. Ze hebben nog geen steeds oplossing voor hun waardeloze kut draadloze internet verbinding.
Gaat dat ook als ie ouder is dan een jaar..? Ik heb mijn MBP nog niet gesobchakkedquote:Op woensdag 12 december 2007 10:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee mocht je je MBP nog willen applecaren, het is friggin' cheap op eBay.![]()
Volgens mij kun je Applecare alleen nemen als je Mac nog in de garantieperiode van het eerste jaar zit.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Gaat dat ook als ie ouder is dan een jaar..? Ik heb mijn MBP nog niet gesobchakked
\quote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef ikweetnix00 het volgende:
toch nog een vraagje over een macbook. Hoelang gaan ze gemiddeld mee? Ik bedoel, hoeveel toekomstige OSXen zal ik nog kunnen draaien met de bijbehoorden programma's.
Me pc van nu, AMD 2400, was een aantal jaar geleden snel, maar nu.... Ik lees dat Apple producten toch langer bruikbaar zijn en dat daardoor de afschrijving veel minder is?
Leopard draait beter en sneller op m'n iBook van 2,5 jaar oud dan Tiger deed.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:17 schreef ikweetnix00 het volgende:
toch nog een vraagje over een macbook. Hoelang gaan ze gemiddeld mee? Ik bedoel, hoeveel toekomstige OSXen zal ik nog kunnen draaien met de bijbehoorden programma's.
Me pc van nu, AMD 2400, was een aantal jaar geleden snel, maar nu.... Ik lees dat Apple producten toch langer bruikbaar zijn en dat daardoor de afschrijving veel minder is?
Bij de laptops niet. iMac etc zit geloof ik wel anders.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:20 schreef Junkie het volgende:
En Apple gaat niet zeuren dat de AppleCare uit een ander land komt?
En je hebt die MacBook niet gekocht om weer een tas te mogen kopen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef Guppyfriend het volgende:
kheb een dock connector voor mn iPod Classic, en een tas voor mn MacBook gekochtnu nog wachten tot mn MacBook dr is!
ssst, dat mag mn vriend niet weten!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
En je hebt die MacBook niet gekocht om weer een tas te mogen kopen?![]()
deze:quote:Welke heb je gekocht?
Kun je niks aan doen, dat is om tegen te gaan dat jij je DVDs in een ander land koopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik net Death Proof in m'n Macbook krijg ik weer het bovenstaande te zien.
Hoe zorg ik er voor dat ik dat niet steeds hoef te veranderen. Het zijn gewoon gekochte dvd's. Geen gedonwnloade Amerikaanse dvd's. Mag toch hopen dat ik dit gezeik niet blijf houden.....
Meen je niet! Ik heb deze dvd's gewoon hier bij de muziekwinkel gekocht! Dit is wel heel kut!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je niks aan doen, dat is om tegen te gaan dat jij je DVDs in een ander land koopt.
Als je je regiocode nu hebt ingesteld op 2 dan hoef je hem als het goed is in het vervolg niet meer te veranderen. 2 is namelijk de standaard regiocode voor Europese dvd's.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zorg ik er voor dat ik dat niet steeds hoef te veranderen. Het zijn gewoon gekochte dvd's. Geen gedonwnloade Amerikaanse dvd's. Mag toch hopen dat ik dit gezeik niet blijf houden.....
D'r is wel ergens iets die dat 'nog 4 keer' omzet naar 999 keer oid, moet je even Googlen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:24 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Het grote Apple iPodtopic deel 29quote:Op woensdag 12 december 2007 23:10 schreef Chen het volgende:
Weet iemand misschien waar ik het ipod topic kan vinden?
Naar wat?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
D'r is wel ergens iets die dat 'nog 4 keer' omzet naar 999 keer oid, moet je even Googlen.
Kan nog vier keer veranderd. Terugbrengen is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:11 schreef Maidenfan het volgende:
Sja, terugbrengen of de dvd-drive regiofree flashen...
Een andere optie is regiovrij rippen met mactheripper...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |