abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53604187
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zondag 30 september 2007 @ 23:39:30 #2
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_53604780
tvp.
Ik heb sinds een week ook een iPod.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  FOK!fotograaf zondag 30 september 2007 @ 23:50:20 #3
159915 -Menn0-
MNO
pi_53605029
Ik heb al 4 jaar iPods
,,/
pi_53620208
Tvp.
Weet iemand hoe je Gedeelde limewire mappen of zoiets (iets nieuws iig) kan verwijderen? Ik heb nu opeens een lijst met muziek van mijn broertje van een andere pc in iTunes staan
pi_53622269
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_53633230
Hey,

Ik woon op dit moment voor een jaar in San Diego, en mijn roommate heeft vandaag zijn iPod Touch ontvangen. Na een tijd ermee gespeeld te hebben bedacht ik me hoe tof dat zou zijn om die in NL te hebben.

Toen bedacht ik me dat ik dat best kan doen, de iPod Touch opsturen naar nederland.. Zou iemand daar interesse in hebben?

Ik zou eventueel ook gewone iPod's kunnen sturen. Aangezien de iPod's hier sowieso goedkoper zijn, en de dollarkoers op dit moment erg laag staat is het een stuk goedkoper.

[ Bericht 20% gewijzigd door Proper_fucked op 02-10-2007 08:24:25 ]
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_53633332
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_53633365
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 08:22 schreef HostiMeister het volgende:
die is hier inmiddels ook al leverbaar als het goed is... anders volgende week... weet ook niet hoe dit met de douane zit, moet je er geen invoerrechten op betalen?
Serieus? Word de Touche ook gelijk geintroduceerd? My bad dan.. wist ik niet. Ik was bezig met het uitzoeken van de invoerrechten. Ik heb wel eens kleren uit amerika gekocht, en de ene keer betaal je daar wel wat geld voor, en de andere keer komt het zo door de douane heen.
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:27:23 #9
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53633377
TVP
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53633448
Hmm ja ik zie het nu dat de Touch ook gewoon in Europa geintroduceerd wordt.. My bad, dacht dat het net zo ging als de iPhone. Wel een stuk duurder, hier $300 en in Nederland 300 euro(de 8 gb). Gewoon de dollar naar euro verandert. Scheelt $100 :S
pi_53635273
Heb in het verleden een 'gewone' Samsung mp3 speler gehad maar vanwege de hardloop kit (Nike+) heb ik ook een oude Nano (2e generatie) in gebruik ermee en werkt heerlijk. Kijk anders eens op de dit log berichtje van me. Heb je al goede geschikte Nike hardloop schoenen die dit ondersteunen of heb je net als ik 'gewone' Asics of Saucony schoenen? Dan zijn er andere oplossingen zoals de ShoePouch. Scheelt je weer een bak geld om nieuwe Nike schoenen te kopen.
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
TVP, aangezien ik ook van plan ben een iPod Nano met zo'n Nike kit te kopen.

Iemand daar enige ervaring mee?
pi_53648800
Nog een vraagje: Ik heb een album gedownload, in iTunes geimporteerd en nu kan ik de titel en de artiest enzo niet wijzigen, zelfs het plaatje niet
Iemand een idee hoe dat kan?
pi_53706105
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
pi_53706155
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef De Wouzeraar het volgende:
Even een vraagje:

Hoe kan het dat iTunes aangeeft dat ik 175 GB aan muziek heb, terwijl ik 140 GB totale schijfruimte heb?
Vreemdddd?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53706355
1685 songs, 4.8 days, 176.69 GB

en als ik ee bepaalde selectie maak:

120 songs, 7.8 hours, 13.63 GB

lijkt me ook een beetje veel voor 120 liedjes
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:59:52 #16
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_53715413
Dan maar een TVP.
pi_53716536
Een mooi product om je iPod te beschermen tegen diefstal.
Calmer than you are
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:41 #18
44906 merino
World of Sleepers
pi_54014245
zijn er hier mensen die ervaring hebben met het opsturen van hun iPod voor reparatie?
kom er net achter dat mijn headphone input verneukt is (kan me niet herinneren er extra kracht op gezet te hebben dus het is nogal treurige gebeurtenis voor me)
De Apple site geeft belachelijk hoge prijzen aan (150 euro) en heeft ook geen specificatie voor speciale reparatie van bepaalde onderdelen.
Garantie is inmiddels al verlopen (>1,5 jaar oud) dus lijkt me dat ik nu opzoek moet gaan naar een bedrijfje wat ervaring heeft met iPod fixen?
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54015685
Net een iPod Nano besteld. Zwart, 8 GB.

Heb ook iTunes geinstalleerd en ben nu alle 3D-tags aan het veranderen. Wat een werk zeg.

Ben ook nog op zoek naar een manier om cover art makkelijk te kunnen toevoegen. Heb al ergens ove een album art widget gelezen, maar weet iemand of deze er ook voor Windows is?
pi_54016633
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:08:03 #21
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_54017992
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:05 schreef Tackleberry het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik wil gaan kopen als mijn good 'ol iPod mini 4GB de geest geeft... iPod classic 160GB of de iPod nano 8GB... Hmmmm... Maar die mini zal het voorlopg (helaas ) nog wel blijven doen.
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
OOЯ
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:26:26 #22
183993 kevne
show me the monkey
pi_54018417
mijn 1G ipod nano werkt nog perfect en ik heb ook nog de 5.5G video dus tja, n nieuwe kopen vind ik zo'n onzin (hoe graag ik t ook wil!) nu gewoon hopen dat ze kapot gaan zodat ik een reden heb een nieuwe te kopen :p
pi_54018668
Heb sinds een maand de nieuwe iPod Classic 80 gb. Had nogal wat voeten in de aarde om er muziek op te zetten (3gb maximaal), maar sinds Apple een nieuwe opgestuurd heeft is dat ook verholpen. Heb er nu zo'n 250 albums op staan. Het scrollen met de cover flow is echt super mooi, echt geweldig. iSkin hoesje voor de bescherming en 5th gen screenprotector van Brando, welke ik op maat heb gesneden voor de Classic. Ik dacht dat ze identiek waren, alleen bij de Classic ligt het scherm iets terug ten opzichte van de behuizing. Jammer dat Brando nog geen nieuwe protectors heeft gemaakt. Althans, naar mijn weten.

Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
pi_54018915
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:08 schreef oor het volgende:
en de ipod touch? is dat niets voor jouw
Ik moet zeggen dat het Touch gebeuren érg fijn werkt, met de iPhone die ik een tijdje terug in mijn handen had kon ik meteen overweg. Maar ik vind het vrij veel geld voor de hoeveelheid opslag die je er voor terugkrijgt.
.
pi_54018932
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:39 schreef j0rrit het volgende:
Nu heb ik alleen nog ontzettend veel mp3tjes van diverse artiesten. Hoe zetten jullie deze op je iPod zonder dat het rotzooi wordt van duizenden verschillende artiesten? Per genre sorteren en die een aparte cover toebedelen voor de cover flow?
Ik zet eigenlijk alleen complete albums op mijn iPod, dus dat probleem heb ik niet.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')