Jij komt er tenminste nog op. Ik niet. En ik krijg om de 5 tekens een pop-up dat m'n schijfruimte bijna vol is van m'n inholland account, wat dikke bullshit is. Maar die gasten hebben de prullenbak preventief verwijderd waardoor ik hem niet kan leeggooienquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:47 schreef Battlefan het volgende:
Agh, hier is het niet veel beter, ik kom er wel op, maar iedere 5 minuten vliegt ie er weer uit
yay!quote:Verzonden
Verzonden op: Dec 11, 2007
Verwachte leverdatum: 13 Dec, 2007 - 14 Dec, 2007
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Meat Packing District"? Een soort van tippelzone?
Het enige district in Nederland waar je vlees verpakt wordt heeft bijzonder veel rode verlichting.quote:
Ga Soporano's kijken heidenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:17 schreef Geqxon het volgende:
"Meat Packing District"? Een soort van tippelzone?
Tja waar het hart vol van is...quote:
In Tiger was het nog niet zo. Apple moet hier een oplossing voor vinden. Het is overduidelijk dat het probleem in OSX zit (waarschijnlijk Airport) want het gebeurt ook met Transmission.quote:Op maandag 10 december 2007 23:57 schreef de_sapje het volgende:
[..]
Transmission is instabiel en Azureus zorgt voor kernel panics.. welke is er dan instabiel
En heb je de normale iPod kabel of de iPhone kabel ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef super-muffin het volgende:
Eindelijk, mijn adapter, toetsenbord en iPod kabel zijn bezorgd!
Jullie zijn van mijn gezeur af.
hoe kan zo'n winkel zo groot moeten zijn, zoveel verschillende producten heeft apple niet eens..quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo die nieuwe Apple Store in NYC in het "Meat Packing District" is echt huge!!
Misschien kijken of ik in februari weer een tripje NY kan plannen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik pas zeggen als ik thuis ben rond half 9.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
En heb je de normale iPod kabel of de iPhone kabel ?
Bedoel je daarmee dat je je xbox op je mac kunt kijken ofzo??quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
Xbox controller gemod voor gebruik op m'n Mac. Werkt perfect. Ideaal voor Colin Mcrea enzo
Neu, gewoon de controller (dat ding dat je in je handen houdt) aangepast voor USB ofzo, xboxen zijn eigenlijk kleine computers dus is het niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef flashermx het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je je xbox op je mac kunt kijken ofzo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |